Monday, August 10, 2009

monday

i've developed a film from June or July, i don't remember. and i'm very disappointed because of those photos. from 37pics 4 are quite good. but not good good, just funny or something.. ahh i'm getting worse and worse in photography. here are some photos from this film:
ania and desperados :)


railway station in olkusz


and A., photo from a little trip to pazurek :)

bigger photo of the railway in olkusz here:

continuance

today evening i went with karolina and her naughty dog (he doesn't really like me) for a walk at the clearing, which is 5 minutes from our blocks of flats. it's the last green space (next to our tiny forest) near our housing estate! we hope they won't destroy it for another useless market or something. people say they don't have money, but every shopping center i visit is full of people with full baskets. weird, isn't it?

lovelovelovelove

flowersflowersflowersflowers

and my mobile phone camera!

4 comments:

  1. o cholera, duzo mnie ominelo, a nie bylo mnie tylko tydzien. no wiesz, probowalam przyspieszyc kompa wylaczajac pewne niepotrzebne opcje i po restarcie wypierdolilo mi polowe plikow z windowsa, tak ze nie dalo sie go w ogole otworzyc :P po formacie oczywiscie poszly sie kochac wszystkie zdjecia,ktore mi wyslalas, to co, dostane cos na poczte? (zrobisz dla mnie zdjecia tramwajow? tesknie za tramwajami) moga byc te ktore juz mi dawalas. masz jeszcze ta ulotke yaz?
    a Alan wyglada na 16 lat,choc moze tylko na tym zdjeciu. pedofilko.

    ReplyDelete
  2. ty juz jestes skrzywiona;p wszyscy dla ciebie wygladaja na 16 lat;d zrobie ci zdjecie tramwaju, ale to jak z domu wyjde;d dzisiaj proponuje wieczorem spotkac sie na skype;d

    ReplyDelete
  3. zdjęcia ładne, nawet ja jakoś wyszłam, byłoby jeszcze ładniej jakbym nie chlała xD

    Pan A. jak zawsze przystojny i ponętny xD

    kwiatki jak zawsze ładne i pachnące ^^

    i notka jak zawsze miła i dobrze się czyta :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...