Thursday, March 1, 2012

Spring Giveaway! + winner announcment

I'm shocked! So much people entered the last giveaway that I decided to make another one today so more of you can win! But this time the little main prize is a (note)book!
It's made in a traditional bookbinding technique. The cover is made of thick purple canvas - and pages are also purple! As you can see, there is an ornamental design on the front. It's really cute in reality - I really hope you will like it! :)
The second prize is a pencil case - similar to the one shown below - but you will pick the fabrics and size! You can have pencil case fiting to the notebook - your choice! :)
And the third prize - one of the journals from the photos below. They are thin - perfect for some art-journal challenges! :) If you don't like them - I also can make a new one :)
The rules are the same as in the previous giveaway! Here is a little reminder:

How to enter?
- you have to be my follower; you can do it by google friend connect or bloglovin,
- put one of the images which are below on one of your sidebars (with a link to my blog),
- leave a comment that you did so and..
- wait patiently for the winner annoucment on the 30th April!


{open worldwide}

And here - something you all were waiting for! The winner of the previous giveaway!

Congratulations! Please send me your shipping address here: marysza.fotolog[at]vp.pl
And againg thank you for participating and supporting my blog! I hope you like the new giveaway as much as you liked the previous one! Thank you!

Have a nice day!
xxxx

163 comments:

Tami said...

Jestem pierwsza w kolejce :) niestety random nie losuje jedynek zazwyczaj :( ale trudno, cukierasy w moim ulubionym kolorze może tym razem los się do mnie uśmiechnie ??

Lejdi said...

ojej, ojej, TEN notes do wzięcia. ja chcę!!!

ANKO said...

A może mi się uda :) chętnie bym przygarnęła ;) zapraszam do mnie http://calaprawdaoani.blogspot.com/ również na candy :) po wieszaczek w stylu schabby chic :)

piedra preciosa said...

To ja grzecznościowo ustawię się w kolejce, ale mi wystarczy że przed chwilką wygrałam :) Tak więc życzę szczęścia innym w szczególności, a sobie troszeczke ;)

Tündéri Lonka said...

me me me. please!

cynka said...

och i ach:)))
jestem i ja:))

nami said...

Twoje notatniki i oprawy są rewelacyjne! Może tym razem się uda. Ten fioletowy notesik jest wspaniały.

Wildflower said...

Gratulacje! Dzięki za zabawę :)

Retno Hapsari said...

I love your work marysza and I'm HUGE fan of your sweet blog!:)
Thank you for doing this giveaway!. I'm following you on google friend connect

I also have your banner on the sidebar of my blog:
http://our-root.blogspot.com

kamyk said...

Zgłaszam się jak zwykle, a co! :D Jestem w ogromnej potrzebie piórnika (pisałam Ci o niej na fejsbuku, ale nie na koncie blogowym :D), więc spróbuję szczęścia ;P

Marysia Kropelka said...

Zapisuję się i ja:) Może tym razem wygram!

paula m. said...

Ho ho ho:)
Gratuluję szczęściarze, którą wylosowała Twoja maszyna losująca:)
P.S. A wspominałaś mi, że tym razem wszystkie uczestniczki zabawy wypiszesz na maszynie do pisania i skrupulatnie potniesz;) Ale widzę, że byłby z tym ogrom roboty!:)
Ja też wkrótce wystartuję z wiosennym candy:)
Mam nadzieję, hehehhe

Pozdrawiam Aguś

guru_krolowa said...

I mnie nie mogło tu zabraknąć. Wariatka z Ciebie cukierasy za cukierasami, istna rozpusta :D

klucze do raju said...

Gratuluję i dziękuję za zabawę:).
Ponownie ustawiam się w kolejce, może tym razem los się do mnie uśmiechnie:))).
pozdrawiam.Magda

Tati said...

I have joinning on your giveaway. And this a second time for me..
And I also put your image on my Sidebar, I really love yourpencil case.


Wish me Luck :)

novi said...

wow, another giveaway? thanks for this opportunity :)
I've followed you via GFC and bloglovin.
I also put the banner of this giveaway on my sidebar: simplesyrupblog.blogspot.com

Lemon Lovely said...

banerek na blogu, tylko trzymać kciuki ^^

kiosc said...

gratuluję zwycięzcy !!! szczęściara :) wspaniale, że znów coś rozdajesz :) zapisuję się z ptzyjemnością, może tym razem się uda. pozdrawaiam i zapraszam na giveaway do mnie :)
http://kiosc.wordpress.com/2012/02/16/moje-pierwsze-candy-my-first-candy/

Anna W. said...

I tym razem nie mogę przepuścić okazji :)
ale 30 kwietnia?! TOż to DWA miesiące, uhhhh

Asiek =} said...

Gratuluję zwyciężczyni i Dziękuję za możliwość wzięcia udziału w zabawie.
Pozdrawiam cieplutko =}

Алиса Быкова said...

Надеюсь мне повезет! С удовольствием участвую!!!
http://vstranechydes.blogspot.com/

artMamowanie said...

Twoje prace są fantastyczne i przepięknie dobierasz kolory! czemu się dziwić, że tyle osób bierze udział w Twoich zabawach :)
dziekuję za zabawę i chętnie zapisuję się na kolejną.
zapraszam też na candy do siebie ;) może Ci się spodoba ;)
pozdrawiam serdecznie

design contest said...

Oh, that a great giveaway. Would love to be a winner. Will see how lucky I am. :)

Zuzanna said...

chętnie się zgłoszę, może i mi się poszczęści ;)

Inusia said...

zapisuję się i ja i info u mnie też już jest :)

Nila Kussriani said...

join your giveaway again :D
done all the rules, button on >> http://lanilaa.blogspot.com

thankyou darl

Chabrowa Panienka said...

W sumie to ja się tez znów zapisze :D banerek u mnie na blogu w pasku bocznym. jak wiadomo powszechnie- szczęściu trzeba pomagać ;) wiec staje grzecznie w kolejce.

Cytherea Bijoux said...

Matko jedyna! Naprawdę można wygrać coś tak pięknego? Czy może śnię?
Nawet jeżeli to sen - nie budźcie mnie! Takie cuda nie śnią się codziennie ;)

Pozdrawiam,
Ag

Disincentive said...

Zgłaszam się znowu (:
bannerek tutaj: http://disincentive.blogspot.com

Miarka said...

Gratulacje! :D

A ja zgłaszam się po kolejną szansę. Bannerek po lewej.

Rusydina Tamimi ♥ said...

follow your blog with GFC and Bloglovin :)
button on http://nyushebat.blogspot.com


thanks :*

Czytelniczka said...

Chętnie się zgłoszę, może się uda:)

Miriam said...

zgłaszam się:)

Maly Os said...

Super pomysł:) Dopisuję się do kolejki, może tym razem się poszczęści;) Pozdrawiam!

Alys said...

Zgłaszam się :) Banner w zakładce wygrywajki.

agea said...

Gratulacje:)

out of the frame said...

Hello :) I follow you and I've put the picture as a button on the sidebar of my blog. I'd love to win!

DresdenFae said...

Wow! I'd love to be entered!

Musta said...

Z chęcią :)

nie jestem z cukru said...

ja, ja... wybierz mnie! cudności kochana :)

lalunijournalscrap said...

Done¡¡¡ Lovely things¡¡¡

Sarah Mar'atul Azizah said...

thanks for the awesome giveaway dear!
always love your blog and your work ;D

- already follow with GFC: Sarah mar'atul Azizah
- sidebar: http://sarahazhezha.blogspot.com/

Warna Warni said...

wah...mau...mau :)

salam kenal marysza,,^_^
saya ijin ikutan giveawaynya..
saya sudah follow blog kamu dari beberapa hari yang lalu. Blog kamu keren dan hasil kreasimu bagus dan keren. saya suka sekali kerjaanmu,, :)

saya sudah pasang disidebar saya.. silahkan berkunjung ke http://rainbow-study.blogspot.com/

Mudah-mudahan beruntung dan saya mendapatkan hadiahnya :)

Amien...

Terima kasih sebelumnya...

Semangat ya... ^_^

Nindya Karlina said...

Done.. and I have put it on my sidebar (http://captainninds.blogspot.com/)

Wish me luck! Thank you ^.^

marilena maftei said...

Hi, your prizes are wonderful, thank you so much for the opportunity!
GFC: marilena maftei
Sidebar: http://feellikeamilionbucks.blogspot.com/

BigMama said...

staje grzecznie w kolejce po te cudowności i gratuluje zwycieżczyni poprzedniej zabawy odczuwając zazdrość ;P

Maja said...

No może tym razem mi się poszczęści!

niebezpiecznie natchniona said...

Jesteś niesamowita. Świetne nagrody. Zapisuję się z przyjemnością licząc, że tym razem może się uda.

clos said...

ech, znowu się nie udało :(
dobrze, że jest kolejna szansa ;)))

aileenika said...

Hey! Thanks for the giveaway, what you make is amazing!!!
Again, I don't know if I can enter without a blog, I'm sharing everything on facebook :)
I follow via Google as Julia
Thanks again!
giulia.musso(at)hotmail(dot)it

caty said...

Thanks for opportunity!!!
email maison-@hotmail.it
Follower your blog via gfc nick gc: catymariposina
post sidebar:
http://papaverierose.blogspot.com/

lapappilon said...

hello!
I want to play with you...please enter my name....

lapappilon@blogspot.com
lapappilon@gmail.com

hugs
Eva from Serbia

Ana Siti Rahayu Nurdiana said...

hope i can win :)

2malina2 said...

Zgłaszam się!
Jak fajnie ,że znowu robisz candy :)
Szkoda tylko , że na wyniki trzeba tak długo czekać. Podziwiam twoje prace już od dawna.
A tu banerek:http://jagodowo-malinowo.blogspot.com/

Martina Bradshaw said...

I Participate!

GFC; Martina Bradshaw

shared on my fb page: https://www.facebook.com/Muzza90

WreckThisGirl said...

Entering again :D I just love your stuff so much! xx

Baronowa said...

Może tym razem mi się poszczęści...

о_sunny said...

thanks for this opportunity!!
http://olyasunshine.blogspot.com/

Nurpratiwi, P. said...

Hi Marysza, thanks for the other chance :)
I already follow you & put the pic+link on my sidebar blog.
Really love all things you made! hoho

LAURAVALZY said...

HI! I'M NEW ITALIAN FOLLOWER, I'M LAURA VALZY! ENTER ME, PLEASE! MAIL valzy87@yahoo.it
THANKS!!! ^_^

Widiati Anugrah said...

haiii haii haiii,,
thanks for giving me a chance to win :)
i did follow your blog and put the image at my sidebar
http://wiedchans.blogspot.com

thanks thanks thanks :)

Grateful4Crochet said...

I would like to win this

Anibani said...

GFC:Anibani
blog sidebar:http://memakeupandeye.blogspot.com/
email:ancibal12@hotmail.com

nice things :) i neeeeeed a planner

Siencja said...

To ja tez się dopisuję, może tym razem się poszczęści. :D

Szara said...

eh, no nie udało się... to jeszcze raz:P może tym razem się uda:D

Sarah Narin said...

done.. I really love ur notebook..

Sarah Narin said...

done, I really love ur notebook :D

Pipin Lestari said...

Hello marysza, I interest to get your giveaway. I like crafting, writing on my notebook and I like your pattern notebook, simple but looks like vintage stuff. Wish me luck! Thank you marysza :D

did said...

Cudowny notes! Można uda mi się go zgarnąć ;)
Uwielbiam Twoje dzieła :)

ne-knopka said...

Great giveaway!!!
Iam blog follower via GFC (anna_k67)


anna_k67 at yahoo dot com

Billi said...

lovely i love it its so adorable
love to win journals
follow gfc as billi

jaje22@gmail.com

side bar
http://mysmallworld4u.blogspot.com/

thank you

Aleksandra said...

Ustawiam się ponownie w kolejeczce :D

Agnieszka said...

Ja też się w kolejce ustawiam, bo notesik na prawdę przecudowny :)

piukina said...

enter me please ^^

GFC Francesca Scirpoli

piukina81@gmail.com

fyszka said...

Oj, może tym razem się uda ;D

OliwkaEwka said...

me to!! :)
picture in oliwkowescrapowanie.blogspot.com :)

nie wiem czy po polsku też moge ;) banerek na blogu jw :)

kate said...

This is FAB!! Thank you very much for a fantastic giveaway! I followed your blog. I posted your badge on my sidebar. (fingers crossed)
http://katecoffee.blogspot.com/

Dorcia said...

Ja też spróbuję szczęścia.. info na blogu już jest w bocznym banerku :)

paskudka said...

Zapisuję się na Candy.I love it :))))))))

Jewel said...

Wow this an amazing giveaway! I would be so happy to win! I have added your button to my sidebar! Fingers crossed! xxx

piena mustika said...

haii, aku dari indonesia :)
aku ikutan yaa :)
please cek di http://putrimbem.blogspot.com/

terima kasih :)

scraperka said...

z wielką chęcią zapisuję się na candy:) gratuluje zwycięzcy poprzedniego i dzięki za fajną zabawę:) pozdrawiam ciepło

Aśko said...

ależ mi się to wszystko podoba;) zgłaszam swoją candydaturę!

micia said...

thanks
gfc micia
image in my sidebar

Batana said...

Zgłaszam się do giveaway'u :D I gratuluję piedrze preciosie (dobrze? O.o) wygrany w poprzednim.
Nagrody są cudowne! <3
Haha, ledwo się mogę połapać, bo wszystko po angielsku... ^^

Czarna Biedronka said...

Grzecznie ustawiam się po raz drugi w kolejce i liczę na większe szczęście tym razem :)

Bannerek oczywiście na pasku bocznym na moim blogu :)

M. said...

To jest moje pierwsze rozdanie, w któtrym biorę udział. Mam nadzieję, że szczęście się do mnie uśmiechnie :)

Gosia said...

Nie mogą mnie ominąć tak wspaniałe nagrody :D. Choć szczęścia do wygrywania to ja w ogóle nie mam :(. Szkoda, że tak długo trzeba czekać na rozwiązanie :D. Pozdrawiam Cie :*

Kasia said...

chętnie się ustawie w kolejke :)

kelimutu said...

already following yours.. and also put that image in my sidebar.. check --> gartenparadise.blogspot.com

Thanks a lot to make another giveaway.. :)

kasiamanufacture said...

to byłby piękny prezent imieninowy :))

Lakuna said...

hmmm... znowu kuszące cuda. dziwi mnie tylko, że Ciebie dziwi taka ilość chętnych :) pozdrawiam

skimmia said...

Ja również ponownie ustawię się w kolejce i spróbuję szczęścia oczywiście obserwuję :-)
pozdrawiam

Oleksandra said...

Mam nadzieję że mi się poszczęści:) Obserwuję:)

Lyudmila said...

Follower via gfc=Lyudmila
Added on sidebar: http://ludmilochka.blogspot.com
lusizova at gmail.com

ruda said...

jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich notesów. może ten fioletowy zmobilizuje mnie do art-journalingu :-)

Magda said...

jak ja bym chciała ten notes... :)

elpimpi said...

Zrobione! Bardzo bardzo chcę!!! ;-)

mari said...

Moje gratulacje dla wygranej i dołączam do zabawy.

Fiołeczek said...

I ja! I ja! :)

bagraga said...

Dlaczego ja tak późno trafiam na tak ciekawy blog? Ale lepiej późno niż wcale nieprawdaż :) więc jestem, staję w ogonku i liczę na szczęście. Zapraszam do mnie oczywiście :) Ściskam

arts. said...

Czekam na losowanie ;3
http://arrts.blogspot.com/

sherq said...

Everything you make is so lovely!
I'd love to win. Greetings from Finland :)

-> http://jagerrrryoga.blogspot.com/

Annisa Pratiwi said...

- you have to be my follower; you can do it by google friend connect or bloglovin,
Im your follower on both! :)
GFC name : Annisa Pratiwi
- put one of the images which are below on one of your sidebars (with a link to my blog),
Done! :) eleventwelvties.blogspot.com
- leave a comment that you did so and..
- wait patiently for the winner annoucment on the 30th April! (Hopefully, God will give it to me.. Amiin)

This is my..
Account email : ichach12@yahoo.com
Account FB : Annisa Pratiwi Sudarmadi

Cute said...

juz od dawna podziwiam Twoje notesy:) i marze o jednym wiec sie zapisuje:)
mój blog: http://paluszkami-tkniete.blogspot.com/
tylko nie wiem czy dobrze mi sie udalo zapisac do obserwatorów?
pozdrawiam

Details In Fabrics said...

Hi! I'm from Indonesia, South East Asia :)
Your blog and work (too) so adorable.
Wish me a luck :)

Google Friend Name: Kharisma Natalia
Blogspot: http://detailsinfabrics.blogspot.com/

Dyah Ayu Nurinda Shabrina said...

Hi! Nice to know you Marysza :)
Wish me luck!

Done follow you.. My GFC name: Dyah Ayu Nurinda Shabrina

And i done put you giveaway banner to my blog..
http://nurindas.blogspot.com/

Michelle said...

ja też... :)

Art With Heart - Pracownia Plastyczna said...

Są cudne! I ja się zgłaszam, spróbuję swojego szczęścia jeszcze raz, może tym razem się uda ;)
Pozdrawiam,
joaśka
http://pracownia-awh.blogspot.com

Edyta said...

I ja też się zgłaszam po te pysznosci ;)
trzeba spróbowac szczęścia ;)
http://mcreating.blogspot.com/

mutiara khasanah said...

- you have to be my follower; you can do it by google friend connect or bloglovin,
Im your follower on both! :)
GFC name : Mutiara Khasanah
- put one of the images which are below on one of your sidebars (with a link to my blog),
Done! :) -> mutkha.blogspot.com
- leave a comment that you did so and..
- wait patiently for the winner annoucment on the 30th April! (Hopefully, God will give it to me.. Amiin)

This is my..
Account email : mutiarakhasanah@yahoo.com
Account FB : Mutiara Khasanah

Wish me luck :) , keep working :)

Alwenia :-? said...

LET ME JOIN TOOOOO :-)
I've followed your blog as alwenia.blogspot.com
Then i've put the image in the sidebar (with link of course)
Thank you so much for giving me this opportunity! Your crafts are really awesome

Debora said...

Lovely! I'm in!!
Wish me luck! :-)
Kisses from Italy! Bye bye

❀ Евгения ❀ said...

великолепно! записываюсь!
http://ev-va.blogspot.com/
на панельке справа

Restu Ayu Nurmeiza said...

all done :D
blog : restuayunurmeiza.blogspot.com
email : restuayu_28@yahoo.com

wish me luck :D

Lore Art said...

Będę zaszczycona i przeszczęśliwa jeżeli mi sie uda:

lore-art.blogspot.com

szarunia@gmail.com

Wish me luck!

Elfrida Chania said...

GFC: Elfrida Chania
Blog: elfridachania-words.blogspot.com
Email: elfridachania@ymail.com

Thank you! :)

Paulinka said...

Zgłaszam się!!

ważka said...

Ustawiam - link dodany :) i jestem wśród obserwatorów :) i zapraszam na swoje candy!!!

Sol said...

Grzechem byłoby nie spróbować, więc oczywiście się zgłaszam ;)

Parastika Heavi Nur Anggreany said...

already done the rules^^
followed you with GFC : http://www.blogger.com/profile/14853425894142284109
put your giveaway on the sidebar : http://heismyoppa.blogspot.com/
email : p.anggreany@gmail.com

thankyou for the giveaway and wish me luck :))

Magdalena said...

Z wielką chęcią dołączę do zabawy :)

Diana said...

Ależ cudowności, ależ wspaniałości, oczywiście zgłaszam się po słodkości, zapraszam też na candy do mnie http://divianaart.blogspot.com/2012/04/candy-mamuskowe-ogaszam.html

МамаФиалка said...

http://iakoma.blogspot.com/
I am Follower FB Fun I post it on my sidebar and i LIKE YOUR NOTEBOOKS VERY MUCH!!!

Febby Aurora said...

GORGEOUS!! <3 <3 <3
I'd followed your blogs a long time ago.
Put on my blog sidebar.
I'm so glad you held another giveaway :)
Wish me luck!

http://febiola-febby.blogspot.com/

Emilia :* said...

Dołanczam .
welovebaranowa.blogspot.com

Ratri Sekar~ said...

aa sista join this XD adorable T_T
already followed and put it in my sidebar, check here : http://dartzroom-giveaway.blogspot.com/
thanks :D

my GFC name : Ratri Sekar : )

Euginia Calista Yonita said...

I've followed your blog with
google friend connect : Euginia Calista Yonita
and put the image in my sidebar this is my blog link : http://www.mynameisegi.blogspot.com

Maureen said...

Hey :)
I've followed your blog (Maureen), and put your image in my sidebar !
The prize is amazing!

Buba said...

Muszę się zgłosić jako mól książkowy, piękna. <3

Meme said...

Nie zaszkodzi spróbować, skoro nagroda bardzo atrakcyjna i co doceniam - wykonana ręcznie (sama mam coraz większą chętkę zacząć tworzyć takie rzeczy sama, lecz niestety na razie braknie nawet czasem czasu na czytanie) ;D Zgłaszam się wiec ;D

MozAnna said...

It's a wonderfull present! http://dommozanna.blogspot.com/

Ania said...

Chętnie zapiszę się i spróbuję swojego szczęścia :)

ZUzanna said...

Hmm... może jak stanę w tej długaśnej kolejce, to szczęście się do mnie uśmiechnie...?

Cassie said...

Zgłaszam się i ja :)

Sky Phinphin said...

Helloo...

I followed you via GFC and put your giveaway at my sidebar. Check it : http://giveawayshere.blogspot.com
Thanks for the giveaway ^^

Evgenia Aksenova said...

This is a magic candy! Of course I want to take part! I want a win!))))
http://www.bearsforpeople.com/

Muffinka said...

Proszę Boga o odrobinę szczęścia tym razem :D xD
To jest piękne ♥.♥ <3

MaRysia said...

Grzecznie ustawiam się w ogonku i czekam na nagrodę^^

Veronique said...

Wszystkie nagrody są piękne!:) Może uda mi się wygrać:D

Urtica said...

Może mi się uda? Taki śliczny.

Syifa Hana said...

ohmygod, so beautiful.
- already followed
- put it in my sidebar.
check? http://sv-giveaway.blogspot.com/2012/04/spring-giveaway.html

My GFC Name; syifamahira.
and my email; syifamahira@barbiecollectors.zzn.com

thanks for the giveaway(:

...marta said...

Podziwiam Wasze prace!!
-obserwuję
-podlinkowane
- i komentarz ;)

Pozdrawiam!

Wennyyy said...

Followed!
GFC: Wennyyy
I've put in the sidebar. Check http://giveawaywidtut.blogspot.com/
Hope I'' win the prizes :)

Юлюша said...

I chcę dołączyć się. Dziękuje. http://hru22061.blogspot.com/

Daniella Vidya said...

Followed :D
GFC: Daniella Vidya
Blog: phidyaphirawr-ga.blogspot.com
I put the banner in "GIVEAWAY" tab :3

Anonymous said...

Cześć ;)
Nie wiem czy mogę się zapisać, bo nie mam bloga, ale gdyby była szansa to podaję e-maila :olkaa4@op.pl

Byłam tu już kilka razy, ale dopiero teraz uzmysłowiłam sobie, że masz naprawdę świetnego bloga ;) Zazdroszczę Ci ;d
Pozdrawiam ;*

dinda said...

thanks for the giveaway :)

GFC: dinda natasya
Sidebar: http://mynamedinda.blogspot.com
Email: dinda555tz@yahoo.com

Farah said...

I've already put the banner on my blog:)
you can check it out:
http://writtenbyannisafarah.blogspot.com/
Email: fannisafarah@yahoo.co.id

Natalie said...

Wow! You got alot!! I had to scroll for hours! haha jk...

But i followed and put your button up :)

http://spoonfulofsugarblog.org
spoonfulofsugarblog@gmail.com

xoxo
Natalie

Justt said...

jeszcze się nie wpisałam? Ludzie! Czym prędzej to robię, hahahaha :D

stahl said...

Я с вами. http://stahl-eremeeva.blogspot.com/
e-mail: betta_73@mail.ru

rasya said...

hey! I've following your blog and put banner on blog of mine:3 check~ http://rasyaworld.blogspot.com
my GFC name: rasya

fatema said...

GFC: fatema

email: mclasb11@hotmail.com

posted on my blog's giveaway page: http://mycrazylifeandstuff.blogspot.com/p/current-giveaways.html

lauren guilbeau said...

I just started following you!
lguilboATgmailDOTcom

bikchantaeva said...

Thank you for candy!
http://bikchantaeva.blogspot.com/

ozierek said...

Ja też się zapisuję ;)

Apaszka said...

Piękne nagrody, chętnie stanę w kolejce :)

AnaVasilescu said...

wow, another giveaway? thanks for this opportunity :)
I've followed you via GFC - Ana Maria

Marishka said...

Danke!! Das ist Fantastik Candy!! http://marishka-hm.blogspot.de/2012/04/blog-post_28.html

Tantza said...

Thank you for candy!
GFC Tantza

Felhőgomboly said...

Your things are so beatiful! :)

marysza said...

-------------------> giveaway closed! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...