Tuesday, January 24, 2012

Planner Giveaway!

I know you liked my previous planners. I had a lot of comments about them.. 
So.. I thought it would be nice if one of you could win one..
 I created a special planner with a simple pastel pink cover and five separating cards :)
 It has white pages because when I was creating it, I ran out of creamy paper..
 This pastel pink fabric is beautiful, I bought it in Ikea few days ago :)
In reality the colour is waaaay more beautiful! I can asure you :)
 It has 400 pages, the size is A6 (as usually). It's just perfect for your bags and purses!
Why do I want to give it away? Well, I want to say THANK YOU for your comments and support! And the second reason is that I'm re-opening my etsy shop this week. It's a little thank you & hello again giveaway.. I really hope you like it!

I will add some stamps, and other little stuff of course. 
But I'm showing you just the planner. The rest will be a little surprise! :)

 How to enter?
- you have to be my follower; you can do it by google friend connect or bloglovin,
- put one of the images which are below on one of your sidebars (with a link to my blog),
- leave a comment that you did so and..
- wait patiently for the winner annoucment on the 29th February!


Two versions of the image for your sidebars. Thank you again for your support.
I hope your week will be marvellous!
xxxx

P.S. Forgot to mention that it's open wordwide!! :))

239 comments:

  1. Done :) Great candy, thanks

    ReplyDelete
  2. no i wpisuję się jako numerek 2. śliczna tkaninka, muszę się wybrać do ikea i usiąść przy maszynie nareszcie. ale tu egzamin, tam egzamin... sesja. no cóż. ściskam ucząc się na kolejny egzamin!

    ReplyDelete
  3. Oczywiście, że się zgłaszam :D Planner jest cudowny, więc oby mi się poszczęściło :D

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  4. Obserwuję od dawna, zachwycam się każdym Twoim dziełem, zdjęcie właśnie wkleiłam na bloga, pozostało tylko cierpliwie (?) czekać na odrobinę szczęścia :)

    ReplyDelete
  5. Bardzo dziewczęca tkanina
    Ustawiam się w kolejce

    ReplyDelete
  6. Kratki vichy to mój ulubiony motyw :)
    Info już na blogu :)

    ReplyDelete
  7. obożeobożeproszężebytrafiłdomnie!!!!

    ;)

    ReplyDelete
  8. Moje wymarzone cudeńko, jestem na nie chętna <3

    ReplyDelete
  9. ale przepiękny:))))) jak zwykle zresztą:) z wielką chęcią przygarnę to cudo... marzy mi się cos takiego od dawna:) pozdrawiam cieplutko:*

    ReplyDelete
  10. Marysza, I like your works so-so much!

    ReplyDelete
  11. I would love to take part in your giveaway. A beautiful prize! I am already a follower of your blog. Sue x

    ReplyDelete
  12. These are Beautiful!! Love your blog! xx

    ReplyDelete
  13. super!
    ustawiam się w kolejce za Dorotą:)

    ReplyDelete
  14. Ha! Wiedziałam!
    Piękny planer ;))
    staję w kolejce z nadzieją na wygraną

    ReplyDelete
  15. Ojejuuuuu, jaki słodki! Chcę, chcę, chcę! Ploooooooooooooosieeee, maszynko losująca, wybierz mnie! Mnie wybierz! :)

    ReplyDelete
  16. I ja się z wielką chęcią i nadzieją dopiszę!

    ReplyDelete
  17. Ohoho, jak słodko. jak wygram, to będzie nieziemski prezent :)

    ReplyDelete
  18. This is so beautiful! I'd love to win one!

    (I follow you via GFC)

    ReplyDelete
  19. Ale świetny jest! Idealny wzór! Ostatnio chodzi za mną motyw kratki, no i zarażasz szyciem, bo chętnie kupiłabym sobie maszynę ale na razie mnie nie stać: (

    ReplyDelete
  20. :-)) i am hungry for all your notebooks and blogplanners :D
    i don't have a blog, but i added your blog to my favourites on google :-)
    i wish myself luck :D

    ReplyDelete
  21. Everything you make is so beautiful ! I just got one of your notebooks for my birthday and that was all I wanted ! I don't have a blog but I follow you through blogger. Love this planner ! <3

    ReplyDelete
  22. śliczniaste:)
    Zapisuję się i ja:)

    ReplyDelete
  23. Jak zwykle cudo.. które nie może mnie ominąć :D. Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  24. This is awesome I would LOVE to have this beautiful planner <3

    Carmila Ponycat

    ReplyDelete
  25. haha! Staję wkolejce i przebiram niecierpliwie nogami :) Fajnie by było wejść w posiadanie takiego plannerka :)

    ReplyDelete
  26. Może tym razem się uda?
    Praca jak zwykle wspaniała.

    ReplyDelete
  27. oł jesss! :D chcę, chcę!

    ReplyDelete
  28. O, piękny on jest! przepiękny!

    ReplyDelete
  29. Poproszę o odrobinę szczęścia tym razem :) Cudowny planer !

    ReplyDelete
  30. I ja z chęcią dołączam do zabawy :) planer cudeńko!

    ReplyDelete
  31. cudny planer! ustawiam sie w kolejce:D

    ReplyDelete
  32. I would really really love to win this!!!

    ReplyDelete
  33. kurcze marzy mi sie twoj planer, nie wiem czy mam szanse, bo cos mi sie wydaje ze tu dziesiatki a moze i setki kobiet po niego stana, no ale kto nie probuje ten nie ma - tak wiec staje w kolejce
    pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  34. WOW!!! Ustawiam się i ja! O tak bardzo bardzo chcę go mieć!!! :-) Jest CUDOWNY!!! Będzie spełnieniem moich marzeń!!! :-)

    ReplyDelete
  35. lovely giveaway, im now a follower and I have added your button on my sidebar. Please enter me xxx

    ReplyDelete
  36. Hi! What an awesome giveaway! :)

    I have followed you on google friend and also added your button to my sidebar! :)

    I really love your planner! Fingers crossed!!! :)

    ReplyDelete
  37. :)
    Jak mogłabym nie zapisać się na TAKIE candy!!!
    Ustawiam się w kolejce!
    Ten materiał z ikea jest super, chyba będę musiała wkrótce wybrać się do Katowic:)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  38. jak tu się nie skusić na takiego cukierasa? :)
    Wspaniały planner i planuję go zdobyć. :)

    ReplyDelete
  39. Cukiereczek cudowny!!!! Zapisuje się,bo będzie mi potrzebny.

    ReplyDelete
  40. thanks for this giveaway
    your banner is in my sidebar

    ReplyDelete
  41. wonderful giveaway, I added your banner to my sidebar too!

    ReplyDelete
  42. Zapisuje się , bardzo by mi się przydał :)
    i daje oczywiście banner na pasku bocznym .

    ReplyDelete
  43. Hi..
    My name is Val Rodrigues. I would love to know if I can participate?

    I am your follower - crie artezzanato

    I shared this link on my blog (side bar) www.crieartezzanato.blogspot.com

    Thanks for the opportunity.
    Hugs from Brazil.

    Val Rodrigues
    crieartezzanato@yahoo.com.br

    ReplyDelete
  44. So cute! I have shared your blog link in my blog already. ;))

    ReplyDelete
  45. Zaraz umrę z wycieńczenia po tragicznym egzaminie, ale najpierw się zapiszę, a co! Pałam ogromną żądzą posiadania maryszowego plannerka... ;)

    Obserwuję od dawna, bannerek jest, wszystko gra :D

    ReplyDelete
  46. Nie jestem w stanie się mu oprzeć!! I tak kratka, mmmm... Już sobie wyobrażam, jak leży u mnie na biurku :)))

    p.s. Wszystkie waruneczki spełnione oczywiście :P

    ReplyDelete
  47. It's on my sidebar now :)

    putdar2610 at gmail dot com

    ReplyDelete
  48. Świetny jest- nie mogę przejść obojętnie :)

    ReplyDelete
  49. Ja się ślinię do Twoich notesów już od daaawna, są przezajebiste! Zgłaszam się do cukierasów!!

    ReplyDelete
  50. Śliczne! Jak nie mam bloga to mogę się zgłosić? Jeśli tak to zgłaszam się :)
    31karolina.z@gmail.com

    ReplyDelete
  51. wow, super!
    ja również chętna :)
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  52. nie mogę sobie odpuścić takiej okazji!!!
    więc się zgłaszam!!!!

    ReplyDelete
  53. Thank you for doing this giveaway! .. I'm following you on both google friend connect and bloglovin.

    I also have your banner on the sidebar of my blog:
    http://jolenefrances.blogspot.com

    <3

    ReplyDelete
  54. Oczywiście biorę udział :) jeśli Cie interesuje candy szyciowe, to zapraszam do mnie :)
    Info u mnie w pasku bocznym, z podlinkowanym banerkiem.
    pozdrawiam.

    ReplyDelete
  55. Hello my dear...

    I am from Brazil. I loved this candy . I am your new follower.

    Thanks for the chance.

    I have posted this link on my sidebar www.blogsorteios.blogspot.com

    Everything here inspires me.

    Reny Gomes
    Hugs

    ReplyDelete
  56. Koniecznie się dopisuję! Jestem zachycona Twoimi notesami!

    ReplyDelete
  57. NO SZAŁ CIAŁ poprostu :) też się kolejkuje :)

    ReplyDelete
  58. super, zapisuję się choć nic nie rozumiem ;-)) pozdrawiam, ewa

    ReplyDelete
  59. uwielbiam takie planery, a twoje zawsze są perfekcyjnie wykonane:)
    zapisuję się na zabawę:)

    ReplyDelete
  60. Śliczny ja tez się zapisuję!:)

    ReplyDelete
  61. róż to nie moja bajka, ale temu różowi nawet ja się nie oprę :)

    ReplyDelete
  62. Słodki jest.
    Mam nadzieję, że mi się poszczęści. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  63. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    ReplyDelete
  64. Śliczny, staję w kolejce i liczę na szczęście :)

    ReplyDelete
  65. Świetny notes! Marzę o nim i liczę na szczęście :)

    ReplyDelete
  66. Would love to win! Just added your button to my side bar too :)

    Leah x

    ReplyDelete
  67. Hello! Awesome giveaway! All your creations are so cute!

    I am a follower.
    I have posted this link on my sidebar: http://cupcakechisa.blogspot.com/

    Fingers crossed!
    Hugs!

    ReplyDelete
  68. Awesome giveaway!
    I am a follower.
    I have posted this link on my sidebar:http://iakoma.blogspot.com/

    ReplyDelete
  69. O jakiż piękny...powalił mnie na kolana:-)

    ReplyDelete
  70. i'm your follower from Hungary :) but i can't share it, because i haven't got blog.
    pjudit0413@gmail.com

    ReplyDelete
  71. Śliczny notes :)
    Ustawiam się w kolejce :D

    ReplyDelete
  72. Planer świetny nie udało mi się poprzednio to może tym razem szczęście się do mnie uśmiechnie :-)
    pozdrawiam
    oczywiście obserwuję

    ReplyDelete
  73. Na takie cudo i ja się zapiszę! jestem maniakiem wszelkich notesów/zeszytów. :)

    ReplyDelete
  74. jestem tu po raz pierwszy, ale widzę, ze warto było wpaść, śliczne rzeczy tworzysz:) info o candy już dodałam, followerem też już jestem:)

    ReplyDelete
  75. yaaay ;D
    this planner is sooo cute!!
    thanks for giving it away dear..
    hope i can win ;D

    already follow and post on my sidebar
    http://sarahazhezha.blogspot.com/

    ReplyDelete
  76. this is so beautiful! It would make me happy if I could have it! Anyway, I love your work marysza and I'm HUGE fan of your sweet blog!
    :-)

    ReplyDelete
  77. Zrobione. Może tym razem mi się poszczęści :-)

    ReplyDelete
  78. Already a follower, thank you for another chance to win one of those pretties! :)

    http://by-shenny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  79. I ja cierpliwie postoję w ogonku :) może jak wygram, to w końcu COŚ uda mi się zaplanować ;)

    ReplyDelete
  80. What a great giveaway! I don't have a blog but I follow you through bloglovin.

    Rosalinda

    ReplyDelete
  81. I am your follower via GFC /Elena/
    I posted your giveaway info at the sidebar of my blog - http://endles-s-summer.blogspot.com/

    Thanks for the great giveaway! I hope I win!

    Elena
    queen-of-pain at yandex dot com

    ReplyDelete
  82. Przepiękny ten notesik! Zapisuję się ;)
    wiki25-96@wp.pl

    ReplyDelete
  83. PIĘKNY! PASOWAŁBY MI BAAARDZO, SZKODA ŻE OSTATNIO WZBOGACIŁAM SIĘ O JEDEN :( ALE MOŻE KIEDYŚ ZAKUPIĘ DLA KOGOŚ W PREZENCIE :)

    POZDRAWIAM! BĘDĘ ZAGLĄDAĆ CZĘŚCIEJ :)

    p.s ZAPRASZAM TEŻ DO MNIE! (U MNIE TEZ KOLOROWO)

    ReplyDelete
  84. zgłaszam się http://fashion-style-angellbell.blog.onet.pl/

    ReplyDelete
  85. Super-chcę bardzo :)
    pozdrawiam Joanna

    ReplyDelete
  86. oh my goodness, this is gorgeous. I have only just found your blog!! am now a follower x

    ReplyDelete
  87. Od dawna podziwiam Twoje cudeńka. A taki kajecik to mi się już od dłuższego czasu marzy.
    Pozdrawiam cieplutko =}

    ReplyDelete
  88. Zrobione! :) Notes jest przeuroczy.

    ReplyDelete
  89. Oczywiście z ogromną przyjemnością ustawiam się w kolejce po takie cudeńko i dołączam do grupy obserwatorów:)
    Pozdrawiiam!

    ReplyDelete
  90. dołączyłam do obserwatorów, banerek na blogu, tylko trzymać kciuki ^^

    ReplyDelete
  91. I'm following you via GFC and I put this giveaway on my sidebar here: simplesyrupblog.blogspot.com
    nice giveaway!

    ReplyDelete
  92. Thank you for this beautiful giveaway! Posted on the side bar

    ReplyDelete
  93. Jaki piękny! Aż się człowiek rozpływa! Wstawiam baner i czekam :}

    ReplyDelete
  94. hai darl ♥
    love your giveaway :D i love your planner and i like these color :]
    i did all of the rules, but i grab your giveaway button on my page, because my blog doesn't have a sidebar.

    thanks ♥

    ReplyDelete
  95. Please could you add my name to your candy draw. I am now a follower of your blog and I have added your candy picture to my side bar.
    Thank you
    Ann

    ReplyDelete
  96. Jestem całkowicie oczarowana. Staję w długiej kolejce liczących na uśmiech szczęścia.

    ReplyDelete
  97. Hi,
    enter me , please!
    GFC : Camelia Andrasescu
    I don't have a blog , but I posted your giveaway on my FB wall : http://www.facebook.com/andrasescu.camelia/posts/235048936579482
    Email : andrasescu.camelia@gmail.com
    Thank you

    ReplyDelete
  98. Obsrewuję, obrazek na blogu jest i czekam na losowanie:)

    ReplyDelete
  99. hello)))super planner..) I'm happy to be our new follower. your note books're really cute.
    http://smirnovaalena.blogspot.com

    ReplyDelete
  100. Hello :) absolutely I love your blog! You make such cute things. So original :)
    Already follow your blog and put your pict (with a link) on my sidebar.



    Putri Nurpratiwi

    ReplyDelete
  101. Z wielką chęcią dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  102. I ja bardzo chętnie :)

    ReplyDelete
  103. Done :) the planner looks amazing <3

    ReplyDelete
  104. Niesamowite rzeczy tworzysz, nie mogę się napatrzeć!!! Oczywiście z cieknącą ślinką i głową pełną nadziejnych marzeń zgłaszam się, zapisuję!!:D Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  105. Such a beautiful planner...I love all the patterns...and white (creamy is probably lovely too) even.

    ReplyDelete
  106. Wow ale piękny, no oczywiście się zapisuję

    ReplyDelete
  107. I'm a new follower as Nadox

    sidebar : http://sweet-dreamz92i.blogspot.com/

    email: nadoxie@gmail.com

    ReplyDelete
  108. O Boziu, Boziu jaki przepięęękny *.*
    zaraz Cię do dodaję do obserwowanych i wszystkie inne te duperele. :p
    e-mail : flossie@op.pl

    ReplyDelete
  109. chętnie się zgłoszę. ;)
    uciekam-w-nieznane.blogspot.com/

    ReplyDelete
  110. Piękny notes, ustawiam się w kolejce :)
    Macałam ostatnio tę kratkę w ikei, ale portfel powiedział: nie kupuj, jak nie wiesz na co chcesz użyć... No i tak rozmyślam do tej pory ;)

    ReplyDelete
  111. Dziękuje za odwiedziny :) Moja radość tym większa, że dowiedziałam się o Twoim candy a notesik jest przepiękny i nie mogę się nie zapisać!!! Cudny jest i już widzę jak wypełnia się samymi miłymi wpisami :) Pozdrawiam cieplutko :)

    ReplyDelete
  112. Cudeńko! Też się zapisuję :D I pozdrawiam!

    ReplyDelete
  113. Słodziak :) Podpisuję się po to cudo. Info na blogu - jest. Obserwatorem też już jestem. Czekam zatem na wyniki :)

    ReplyDelete
  114. Love it!

    Gfc: gaby

    Email: gabjuk@hotmail.com

    ReplyDelete
  115. uwielbiam takie cudne rzeczy:) więc ustawiam się do kolejki:)

    ReplyDelete
  116. Ale piękny!!! W sam raz na moje galopujące myśli:)))

    ReplyDelete
  117. Fantastyczny blog! Zostaję tu na zawsze i z rozkoszą zgłaszam swój udział w Candy :)
    Pozdrawiam,
    joaśka

    ReplyDelete
  118. CUDO CUDO!!!Zgłaszam się:)

    Pozdrawiam melisa

    ReplyDelete
  119. Following you via bloglovin^^
    Picture is on my sidebar :D Everything is done!

    E-mail : mfashionfreak@hotmail.com

    Good luck to everyone!

    ( The planner is absolutely amazing )

    ReplyDelete
  120. This is absolutely ADORABLE! I am in love with it :) I also like your blog, thank you for this generous chance :)
    I am your follower via gfc, and I posted you image in my sidebar. You can see it at my blog buttonscatsandsomeyarn.blogspot.com !

    Angela

    ReplyDelete
  121. GFC: Selmica Kiki
    My blog: http://amazinggiveaway.blogspot.com/2012/02/planner-giveaway.html
    e-mail: selmicak3@hotmail.com

    ReplyDelete
  122. GFC:Anja
    Email: anja_thequeen@yahoo.com
    Sidebar: http://internetnagradneigre.blogspot.com/

    ReplyDelete
  123. Did it! :)
    GFC: Melita Jagodić
    e-mail: melita.kresic@gmail.com
    my blog: http://coffeewithmel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  124. Great giveaway, beautiful girly planner. :)

    GFC: Jecka Avon
    email: jecka_piper@yahoo.com
    my blog (I put picture in the sidebar): http://jeckamakeupbeautyandfashionpalace.blogspot.com/

    ReplyDelete
  125. So beautiful! Thank you for the opportunity :)

    GFC: Biberlee
    email:ennica(at)gmail(dot)com
    sidebar: http://biberlee.blogspot.com/p/giveaways.html

    ReplyDelete
  126. This is so cute ♥
    I followed your blog. I posted your badge on my sidebar. My blog http://nuraapratiwi.blogspot.com/
    Email nuraa92@yahoo.com

    Wish me luck :)

    ReplyDelete
  127. Rewelacyjne CANDY. Prześliczne rzeczy tworzysz :)

    Zapraszam do mnie na moje pierwsze CANDY. Pozdrawaim Kasia

    http://kiosc.wordpress.com/2012/02/16/moje-pierwsze-candy-my-first-candy/

    ReplyDelete
  128. Cudowne ;o ;)
    Zgłaszam się oczywiście :)

    ReplyDelete
  129. Śliczny...
    ustawiam się i ja...
    choć kolejka duża :)
    Pozdrawiam M.

    ReplyDelete
  130. ohh,, so beautiful planner. Do you make it your self? that is so adorable.
    count me in your giveaway.

    I followed you already via google friend connect.
    I've put these photo on my blog sidebar. check it here

    thank's for made this giveaway and wish me luck. ;)

    ReplyDelete
  131. I've followed all the rules :)
    blog : isnayne.blogspot.com

    Wish me luck :)

    ReplyDelete
  132. Uwielbiam Twoje cudeńka:-) Może mi się poszczęści...

    ReplyDelete
  133. ja dopiero trafiłam na Twojego bloga, ale zagoszczę tu na dłużej :). Wspaniała rozdawajka, ustawiam się grzecznie w ogonku :).

    Pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  134. This is the first time i join your giveaway!! <3 I'm so glad with your blog, and other giveaway you've made. I've followed your blog, put the giveaway on my sidebar, tell about this giveaway at my twitter!! <3 <3 <3
    I wish i can win that super-cute book <33 Thanks dear!

    http://febiola-febby.blogspot.com/

    ReplyDelete
  135. Hi ! I have done what you said. I've followed your blog, I've put on my sidebar : http://mynameisrisa.blogspot.com/ , you can it on my blog. Then i've posted about your giveaway on my blog.
    I hope that I win this giveaway. Amien :)

    ReplyDelete
  136. zapisuję się :) zapraszam również do siebie
    http://domowerobotki.blox.pl/html

    ReplyDelete
  137. GFC:Anibani
    email:ancibal12@hotmail.com
    shared sidebar link:http://memakeupandeye.blogspot.com/

    ReplyDelete
  138. I'm a follower - Aik. I added the picture to my sidebar

    http://aik-friendsnfamily.blogspot.com/

    aikychien at yahoo dot com

    ReplyDelete
  139. This is fabulous!! Thank you very much for a fantastic giveaway! I followed your blog. I posted your badge on my sidebar. (fingers crossed)
    http://katecoffee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  140. HI! I'M NEW ITALIAN FOLLOWER, I'M LAURA VALZY! ENTER ME, PLEASE! MAIL valzy87@yahoo.it
    THANKS!!! ^_^
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=232415816850590&id=100001224291895

    ReplyDelete
  141. Awesome giveaway! Enter me please! :)
    GFC: floryfrancy
    e-mail: floryfrancy(at)inwind(dot)it
    Shared: https://www.facebook.com/florinda.fraccalvieri
    FB: Florinda Fraccalvieri

    Finger crossed! ;)

    ReplyDelete
  142. Done!
    GFC: Monica Jay
    Bloglovin: zeldaluna at email dot it
    Posted the white framed one on my blog: http://monicajay.blogspot.com/

    My email: zeldaluna at email dot it

    ReplyDelete
  143. I'm Alessia Testa,
    liked and shared on:
    on fb as: Rosa Pink
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100003171379714
    on twitter: https://twitter.com/#!/tstale82
    on GFC :Alessia Testa ; tstalessia
    on Bloglovin : tstalessia,tstalessia@hotmail.com

    mail: tstalessia@hotmail.com

    ReplyDelete
  144. So cute! <3 ^^
    Hello I'm Italian ^-^ enter me please! I Join and Share! ^_^

    GFC: fairyspirite
    FB: Claudia Reale
    Shared: http://www.facebook.com/profile.php?id=1466272165
    Twitter: Claudia Reale
    Shared: https://twitter.com/#!/ClaudiaReale
    E-mail: fairyspirite@libero.it
    I follow you on Bloglovin ^_^

    ReplyDelete
  145. Enter me please ^^

    GFC Francesca Scirpoli

    posted on my blog sidebar http://4passinellamiavita.blogspot.com/

    piukina81@gmail.com

    ReplyDelete
  146. partecipo e condivido
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=244097985674372&id=1481963327

    fb anna di pasquale

    gfc missannita

    missannita00@gmail.com

    ReplyDelete
  147. gfc: lebi
    FB: Sunshine's Fashion
    link:https://www.facebook.com/penelope.give/posts/273972969340988
    ruth_jagers@libero.it

    ReplyDelete
  148. Uwielbiam krateczki . A na notes zawsze jestem chętna .
    Pozdrawiam Mili

    ReplyDelete
  149. Hope to win! :D
    GFC: Silvia M.

    ReplyDelete
  150. wow.. ! THats very cute notebook :)
    Wish it'll be mine :)
    I've follow n put that image on my blog..

    http://sarahnarin.blogspot.com/
    Wish me luck :D

    ReplyDelete
  151. beautiful planner , u made it yourself ? soooo cute dear , thanks for the opportunities :)
    im in !
    gfc : bibiana dellavie
    blog sidebar : laavsh.blogspot.com
    email : sii_wondercipee@yahoo.com
    bloglovi : sii_wondercipee@yahoo.com

    ReplyDelete
  152. Finger crossed! :)

    GFC: L557
    Email: lisacip@hotmail.it

    link --> http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=171387876308945&id=100002555338635

    ReplyDelete
  153. hope to win :)
    i have put that button on my sidebar,
    take a look at
    http://wiedchans.blogspot.com
    :)
    bunch of thanks

    ReplyDelete
  154. Enter me! ^^
    Su FB sono PATRIZIA GIVEAWAY SCHIAVONE
    PATRI.SHEVA@TISCALI.IT

    ReplyDelete
  155. GFC: clapratty
    Link FB: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=234362193320586&id=100002405035885
    prattico@inwind.it

    ReplyDelete
  156. GFC: raffa
    link fb: http://www.facebook.com/profile.php?id=100001931593594
    email: raffacancellara@hotmail.it

    ReplyDelete
  157. done all the rules. ALL :) :D
    name GFC : Annisa Pratiwi
    email : ichach12@yahoo.com
    url : http://eleventwelvties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  158. Great giveaway :D

    GFC name: Sonja Stankovic

    e-mail: mojmailsonja@gmail.com

    :*

    ReplyDelete
  159. piękne! ustawiam się w kolejce, magda

    ReplyDelete
  160. Stoję cicho w kolejce i czekam na ogłoszenie wyników, może mi się poszczęści :)

    ReplyDelete
  161. chętnie się zapiszę do zabawy:)

    ReplyDelete
  162. hi enter me please!
    gfc eleonora.marchetti
    mail eleonora.marchetti@libero.it

    i don't have a blog :( but i shared on my profile: http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=244669165618250&id=100003031468485

    ReplyDelete
  163. musiałam przegapić ten post! więc szybciutko zapisuję się do kolejki po to cudeńko :D

    ReplyDelete
  164. yeah..done..
    wish me luck, :D
    http://our-root.blogsot.com

    ReplyDelete
  165. Zgłaszam się koniecznie! :)
    banner jest już w zakładce "wygrywajki"

    ReplyDelete
  166. very very beautiful!!!
    I follow you with GFC and I've put the banner in the sidebar of my blog, now...
    ...finger crossed!!!

    fra
    cescar76@gmail.com
    http://latanaafricana. blogspot.com

    ReplyDelete
  167. Ok, it's simply... beautiful** wow!
    I follow via GFC, but I've no blog :(

    nefene@hotmail.it

    ReplyDelete
  168. Ale cudo! Oczywiście też się zapisuję:)

    Pozdrawiam,
    Kasia
    www.piecykowo.blogspot.com

    ReplyDelete
  169. Hi! This is sooo cute!
    Can I enter even though I don't have a blog and therefore a sidebar to link your blog?
    Just in case, I follow both via Google Friend Connect and Bloglovin', and my GFC name is Julia.
    Thanks!

    ReplyDelete
  170. GFC Bebe
    Email bebe03 (at) live (dot) com (dot) sg

    Sidebar http://bebe2003.blogspot.com/

    ReplyDelete
  171. Waw, it's beatiful, :3
    already follow and post the button on my sidebar,
    thanks.. :)

    ReplyDelete
  172. Thanks for the worldwide giveaway opportunity.Your image is travelling to my sidebar today. Great work!

    ReplyDelete
  173. Grzecznie staję w kolejce i liczę na odrobinę szczęścia ! Także obserwuję. Może skusisz się na wiosenną wymiankę, którą organizuję ? Pozdrawiam

    ReplyDelete
  174. Hi, did all the steps required for this giveaway!
    Hoping to win this cutesy planner! :) Thanks.

    Clarice Anne Villarante
    aoshi_himura2004@yahoo.com

    ReplyDelete
  175. planner's way too cute for me to pass on this one!
    followed you via GFC and put up the linked image at my blog's sidebar as well: http://icingandwrite.blogspot.com

    hope i win that gorgeous pink planner! <3

    ReplyDelete
  176. Chętnam :) warunki spełnione :) pozdrawiam serdecznie iziowo.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  177. planer jest wyjątkowy. zamieściłam info w pasku bocznym mojego bloga. mam nadzieję, że kiedyś zacznę dorobię się cincha i zacznę własną produkcję. ale to odległa perspektywa. pozdrawiam.

    ReplyDelete
  178. Thanks for opportunity!!!
    email maison-@hotmail.it
    gfc: catymariposina
    post on sidebar my blog:
    http://papaverierose.blogspot.com/

    ReplyDelete
  179. Staje grzecznie w kolejce :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  180. Lovely... I'll post immediately on my blog! Bye and thanks! :-)

    ReplyDelete
  181. palec od przewijania rolki myszy mi się zmęczył :D ale łakomczuchów ;) ale ja nie jestem wcale lepsza :D staję w kolejce :)

    ReplyDelete
  182. I don't have a blog but I follow your blog and I like it very much :*

    ReplyDelete
  183. już czekam z niecierpliwością :)

    ReplyDelete
  184. zzapisuje sie :) wspanialy notes !!! przepiekny !

    ReplyDelete
  185. hi! i followed via GFC: Lorsh Co
    and put your giveaway in my sidebar:
    theprofoundandsuperficial.blogspot.com
    email: socialninja127@gmail.com
    i love cute things like this!! thanks for this giveaway! hope to visit your etsy shop soon! :D

    ReplyDelete
  186. i joined your giveaway!

    <3, Mish

    http://starmishie.blogspot.com
    starmishie@ymail.com

    ReplyDelete
  187. They are Beautiful :)
    GFC: maryam razzaq
    E-mail: maryam.raazq@gmail.com
    BLOG SIDEBAR LINK: http://mystuffmystyle.blogspot.com/
    Thanks for the giveaway

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...