Saturday, January 28, 2012

Dotty Patchwork

 Just finished a special notebook for Ola.
We had a lot of problem with the decision how it should look! Haha :D but eventually
Ola decided she wanted a patchwork with dots.. Great choice! I really like how it came out!
I have used all my dotty fabrics, as you can see I don't have a lot of them.
It's so hard to find a nice and cheap dotty fabric here..
 The edges are rough, but just a little bit. And as you can see on the photo below,
there are some colorful pages inside. Just a few, but quite an interesting effect! :)
 400 pages - size as usually A6
 Can't wait to hear Ola's opinion about it! I really hope she will like it in reality!
Do you like it? I'm a the countryside with my A. now.
We are working on a big project.. together  

Have a nice weekend! I'll be back on Sunday.. I have a lot of things to show you!
xxxx

14 comments:

  1. CUDEŃKO!!!! Też uwielbiam kropeczki!!! :-) Udanego weekendu! ;-)

    ReplyDelete
  2. Świetny! Te kolorowe strony w środku dodają mu niesamowicie uroku!
    I miłej pracy nad wspólnym projektem :-D, czyli udanego weekendu!! :-D

    ReplyDelete
  3. Zielone kropencje mój faworyt :D

    ReplyDelete
  4. Beautiful! I love dots! Sue x

    ReplyDelete
  5. pomysł na kolorowe kartki w środku - rewelka :)

    ReplyDelete
  6. Lovely! I *heart* the dye on the first page... :)

    ReplyDelete
  7. Ohhh groszkowy groszkowy:)
    Mnóstwo, całe mnóstwo groszków - very very nice:)

    ReplyDelete
  8. I oto ja właścicielka pięknego dotty ;-) notesika!!! Oczywiście, że jestem zadowolona i dumna i blada, że mam taki cudowny notes :-)Już zamieszkał a stałe w mojej torebce :-)Co do tego, że mi się będzie podobał nie miałam najmniejszej wątpliwości, gorzej było z decyzją jaki materiał wybrać na okładkę z pośród tylu pięknych ;-) Baardzo się cieszę, że natrafiłam na Twojego bloga :-) że Cię poznałam :-) i że zrobiłyśmy maszynowy deal :-) oczywiście jestem zainspirowana do szycia więc zaraz jak wrócę z maszyną do stolycy to uderzam do tworzenia :-)

    ReplyDelete
  9. i love your handmade journals

    ReplyDelete
  10. mogę spytać skąd bierzesz ten starowyglądający papier i takie materiały? *zazdrość* (jeśli to tajemnica, to ok, rozumiem)

    (i z góry przepraszam, jeśli jest to gdzieś napisane, ale bywam ślepa)

    ReplyDelete
  11. anonymous - sama robie taki papier :) a jak to juz moja slodka tajemnica.. :)) hehe

    ReplyDelete
  12. piękny... nie mogę się napatrzeć na te notesy...

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...