Tuesday, July 15, 2014

GIVEAWAY!

I didn't make a giveaway on my blog for a very long time! And now the time has come! I will give away one customised notebook for one lubky winner! The persone will choose how it will look like (cover, closure, type of pages, colour of the pages and how thick it will be!).
Bardzo długo nie robiłam na blogu żadnej rozdawajki ale w końcu nadszedł ten czas! Oddam jeden spersonalizowany notes osobie, którą wylosuje random.org. Szczęśliwy zwycięzca wybierze sobie rodzaj okładki, zamykanie, rodzaj kartek, ich kolor i grubość całego notesu!


If you want to chave a chance to win one of my journals you need to follow the steps below:
- follow my blog,
- share the photo on the right on your blog (it doesn't have to be a post, just put the image on your main blog page!) with a link to my blog,
- write a comment under this post saying that you done the previous steps!
Jeśli jesteście zainteresowani to wystarczy, że spełnicie poniższe warunki:
- obserwuj mojego bloga,
- udostępnij zdjęcie na swoim blogu (nie musi być to osobny post, wystarczy umieścić zdjęcie - to po prawej - na stronie głównej waszej strony) z linkiem do mojego bloga,
- skomentuj ten post, wpisując że spełniłeś poprzednie warunki!


I really hope that someone will participate! Maybe if there will be a lot of people willing to join this little game I will give away more notebooks? Ok.. I will choose the winner on the 18th or 19th August 2014. I ship worldwide so don't worry, wherever you live you will reveive your prize!
Mam nadzieję, że znajdą się jacyś chętni! Kto wie, może jak będzie was sporo to rozdam więcej notesów? No.. losowanie odbędzie się 18 lub 19 sierpnia 2014r. Wysyłam też paczki za granicę, więc nie ważne skąd jesteście, nagroda trafi do was bez problemu!

144 comments:

  1. Oh, I am so IN! Hopefully this time will be my lucky one and I could win one of your beauties! I am following in Bloglovin' and your pic is on my blog's aside: http://akwiinas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Piękne są!
    http://annszy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. http://hinatas-suicide.blogspot.com/ <-- tutaj
    Pozdrawiam. :*
    Cudeńka !

    ReplyDelete
  4. My dear,
    what a wonderful giveaway again.
    I will try my chance.
    I put the picture in the sidebar of my blog.
    Hugs,
    Barbara

    ReplyDelete
  5. http://fotografiamatyldy.blogspot.com/
    Banner jest, obserwuję już od dłuższego czasu :)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  6. Obserwuję od dawna, banerek na: http://siostry-w-bibliotece.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  7. Zakochana i zalinkowana :
    http://www.otulona.eu/

    ReplyDelete
  8. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce! Bez nadziei, ale kto nie próbuje, ten nie wygrywa :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  9. Niezbędne zadania wykonane, pozostaje tylko czekać...

    Serdecznie pozdrawiam, Weronika. :)

    ReplyDelete
  10. Takie piękne notesy, że aż trzeba spróbować swojego szczęścia :)
    Pozdrawiam :)

    joannaa220.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Bardzo chętnie wezmę udział w losowaniu :)
    banerek już wrzucam na bloga
    oby szczęście mi dopisało :)

    ReplyDelete
  12. warunki spełnione :) obserwuję od dawna a notes od Ciebie to nie lada gratka :) pozdrawiam!

    ReplyDelete
  13. Notesy jak marzenie. Warunki spełnione :)

    ReplyDelete
  14. Wszystko zrobione!
    Zdjęcie podlinkowane na moim blogu - jest!
    Komentarz - Właśnie się pisze!
    No i teraz muszę cierpliwie poczekać, może w końcu dostanie mi się ten wymarzony notes od ciebie! :)

    ReplyDelete
  15. Jestem zakochana w notesach i we wszystkim od dawna, także zrobiłam co trzeba jak nigdy :)

    ReplyDelete
  16. I did it :) Thanks for the giveaway!

    wrenbookshop.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Piękne te notesy :) warunki spełnione kto wiem może szczęście uśmiechnie się do mnie :)

    zapraszam

    http://berrylifebydaga.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Warunki uczestnictwa spełnione :) Ahh teraz z niecierpliwością czekam na wyniki :)

    ReplyDelete
  19. Warunki spełnione, a na taki notes to będzie pewnie mnóstwo chętnych ;)

    ReplyDelete
  20. Z wielkim pośpiechem się zgłaszam :) Kochana wyskakuje mi błąd jak chcę dołączyć do obserwowanych, ale obserwuję Cię przez bloglovin - mam nadzieję, że to starczy :)
    Idealny prezent na urodziny :D

    ReplyDelete
  21. Warunki spełnione :) a ja ustawiam się w kolejce i liczę na szczęście, może los sprawi mi super prezent na urodziny :)

    ReplyDelete
  22. Jestem i ja. Obserwuję od dawna, banerek dziala :-) Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  23. Zgłaszam się! Taki notes to marzenie. <3 Warunki spełnione. Trzymam kciuki i pozdrawiam. :-)

    ReplyDelete
  24. Jej!!! Może uda mi się w końcu zdobyć ten Twój piękny notes =D Warunki spełnione, a w międzyczasie zapraszam do mnie: http://kamilove-arcydziela.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Oooo, takiej okazji nie przepuszczę! Warunki spełnione, ustawiam się w kolejce :)

    ReplyDelete
  26. Staję w kolejce :) http://wbrewwszelkimnormom.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. yes, yes, I'm in!!!
    atunderi.lonka@gmail.com

    ReplyDelete
  28. http://tunderilonka.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Taka piękna rozdawajka, więc i ja stanę w kolejeczce :) Oczywiście obserwuję bloga i u siebie ustawiłam banerek (work-with-patches.blogspot.com) :D
    Pozdrawiam
    Kamila

    ReplyDelete
  30. Ooo świetnie, może tym razem uda mi się upolować twój cudny notes :)

    ReplyDelete
  31. Notes marzenie:)idealny na konczacy sie dziennik:)))
    Warunki spelnione.
    udostępnione na fb.

    ReplyDelete
  32. zadanie wykonane! dziękuję za piękną twórczość.

    ReplyDelete
  33. Ja też spełniłam warunki :)

    ReplyDelete
  34. Obserwuję, udostępniłam publicznie na fb, bo bloga nie prowadzę. I trzymam kciuki za siebie! :D

    ReplyDelete
  35. Warunki spełnione, a taki notes bardzo chcę wygrać :D
    banner: http://ksiazki-alys.blogspot.com/p/wygrywajki.html

    Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  36. Udostępniłam na fb i obserwuję przez rss i fb. Twoje notesy są boskie :D
    ciekawa jestem jak by się sprawowały w roli szkicowników :)

    ReplyDelete
  37. I would love to join in but I don't have a blog - can I still enter???
    Follower !!

    ReplyDelete
  38. Gotowe :) teraz ustawiam się w kolejce :)

    ReplyDelete
  39. no to ja z chęcia też wezmę udział. ;)
    Obserwuję i dodam zdjęcie na swojego bloga. :)
    marysseprobuje.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Done ^^
    Thanks for giveaway, i hope win ^^

    blog: http://dweedy.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Obserwatorem to ja jestem już od hoho kilku lat :)
    Warunki spełnione, teraz tylko czekam na szczęście, bo w poprzednich rozdawajkach nigdy mi się nie poszczęściło.
    pozdrawiam,
    Agata
    www.inaurem.pl

    ReplyDelete
  42. ojej staje w kolejce i ja
    warunki spełnione ;)

    ReplyDelete
  43. Zapisuję się do zabawy z wielką przyjemnością... nagroda cudna i może szczęście się do mnie uśmiechnie :)
    Banerek umieszczony na www.decustyle.blogspot.com, a obserwuje jako Zuza Decu Style :)
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  44. wszystkie kroki zrobione ;)
    może tym razem mi się poszczęści :)

    ReplyDelete
  45. Warunki spełnione, obrazek dodany na http://biblioteczka-blanki.blogspot.com/
    Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  46. Zgłaszam się:
    obserwuję jako AgnesDolores
    www.biblioholiczka.blogspot.com --> banerek

    ReplyDelete
  47. Obserwuję już jakiś czas :-)
    Pozostałe warunki spełnione :-)
    Zgłaszam się do zabawy :-)
    Z ogromną nadzieją oczekuję :-)
    Pozdro

    ReplyDelete
  48. Ah chętnych jest tak wielu i pewnie jeszcze setki ich przybędą, ale i tak staję w kolejce! a nóż widelec się uda :D mam już w grochy to może teraz paski??? :D:D:D już wrzucam banerek :) kissy

    ReplyDelete
  49. Oh, I love how generous you are! I have been following you for a while now, I'll have to remember to put the image in my blog sidebar as soon as I'm home tonight or latest tomorrow for a chance to win one of your lovely notebooks :)
    Take care and all the best!

    ReplyDelete
  50. warunki spełnione
    marzy mi się taki notes okładka z jakąś mapą lub coś w tym stylu
    zapięcie na tyle wygodne, by łatwo/szybko się otwierał
    a jeszcze bardziej mi się marzy pojechać z nim w podroż i wszystko tam sobie w nim zapisywać

    ReplyDelete
  51. I ja jestem chętna! Warunki oczywiście spełnione.

    ReplyDelete
  52. Warunki spełnione.
    Chętnie wezmę udział w zabawie :)

    ReplyDelete
  53. Zapisuję się na notes, wszystko zrobiłam według instrukcji. Pozdrawiam.
    Agnieszka

    ReplyDelete
  54. Warunki spełnione! Ustawiam się w ogonek, notesy są świetne. Zapraszam też na rozdawajkę do siebie:)

    ReplyDelete
  55. Obserwuję jako JaMajka, a banerek jest w pasku na samej górze :* Spełniłam warunki, teraz pozostaje tylko marzyć i mieć nadzieję...

    ReplyDelete
  56. Tu obserwator o ksywce Dom z mozaikami. Uprzejmie donoszę, że warunki spełniłam , teraz czekam na dalszy rozwój akcji :o) Pozdrawiam.
    Ala z http://domzmozaikami.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. Obserwuję Cię pod nazwą Lancaster i udostępniłam zdjęcie na moim blogu *http://moonriselan.blogspot.com/* ;) Pozdrawiam bardzo serdecznie!!!

    ReplyDelete
  58. Wszystkie zadania wykonane :)
    Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  59. Bloga obserwuję, baner wklejony. Piękne te notesy :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  60. Obserwuję, zaglądam i podziwiam twoje prace.
    Banerek wklejony, czekam na przychylność "pana randoma"

    ReplyDelete
  61. done at my blog http://captainninds.blogspot.com/

    wish me luck! (^.^)

    ReplyDelete
  62. Oh jakie cudne candy! :)
    Banerek zabieram ze sobą :)

    ReplyDelete
  63. Takie cudowne notesy <3 Bardzo chętnie się zgłoszam ! Wypełniłam wszystkie polecenia i banerek tutaj:http://swiatpocztoweklenki.blogspot.com/
    Pozdrawiam ! :D

    ReplyDelete
  64. uwielbiam te Twoje tomiszcze:):)

    dlatego warunki spełniam i zapisuję się w kolejce po szczęście:)

    ReplyDelete
  65. Wspaniałe notesy :)
    Obserwuję jako Sandi Cullen
    banerek na moim blogu: http://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  66. Bardzo piękne te notesy i bardzo w moim stylu :)
    Obserwuję jako: Alicja Gruca
    Baner: http://x-machine-blog.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  67. Zapisuje się z miła chęcią:)
    www.ollart.blogspot.com

    zapraszam na moje candy

    ReplyDelete
  68. To ustawie się w tej kolejce może i do mnie się szczęście uśmiechnie

    ReplyDelete
  69. spełniłam warunki, więc powalczę o szczęśliwy numerek :))

    www.szydelkowe-chwile.pl

    ReplyDelete
  70. Z przyjemnością i ja dołączę do zabawy:) Warunki spełnione.

    ReplyDelete
  71. A jeśli nie mam bloga to też mam szansę ? :>

    ReplyDelete
  72. Wow! I'm definitely in!!! love your notebooks a lot))

    Natasha

    ReplyDelete
  73. Twoje notesy są świetne, więc z chęcią staję w kolejce :) melduję, że wszystkie wymogi spełnione - obserwuję od dawna, a banerek już jest u mnie na pasku bocznym bloga. Trzymam kciuki za losowanie i pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  74. I ja chcę spełniam warunki zabawy :-)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    http://onkowo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. Twoje notesy są śliczne :-) Z chęcią ustawię sie w kolejce :-) Wszystkie warunki spełniłam :-)

    ReplyDelete
  76. Piękne notesy.
    Warunki spełniłam :)))
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  77. Istne szaleństwo:) Strasznie dużo miłośników notesików. Zapisuję więc i ja:) Pozdrawiam cieplutko.

    ReplyDelete
  78. Warunki spełnione :)
    http://mariemarieszyjemymisie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  79. Przepiękne notesy, warunki spełnione. Ustawiam się w kolejce licząc, że mi się uda ;)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  80. I would love to enter your lovely giveaway please! I have put your badge on the side bar of my blog http://silverniknats.blogspot.co.uk and shall pin your post to my pintrest giveaway board. Have a great day!

    ReplyDelete
  81. spełniam warunki! tylko niestety nie mam bloga :<

    ReplyDelete
  82. warunki spełnione - obserwujemy, udostepniamy i...
    zgłaszamy się :)

    ReplyDelete
  83. Zgłaszam się :)
    jeeverlly.blogspot.com
    pozdrawiam Dalia :D

    ReplyDelete
  84. Ja również podziwiam i pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  85. ... i jak tu przejść obojętnie obok takiej rozdawajki. Dopisuję się bardzo ochoczo do kolejki, z niecierpliwością wyczekując losowania. Notes Twojej roboty to jest coś. Jedyny i niepowtarzalny! ;-) Pozdrawiam!!

    ReplyDelete
  86. Kto by się nie skusił na takie cudeńko.Warunki spełnione

    ReplyDelete
  87. Maryszowy notes? moje marzenie!
    Z przyjemnością wskakuję do kolejki =}

    ReplyDelete
  88. Kolejka obłęda, ale można się było tego spodziewać!;) Maryszka jestem fanką Twoich notesów od dawna i fajnie byłoby stać się właścicielką jednego w realu ;) buziaki aaa warunki spełniłam ;D

    ReplyDelete
  89. Biorę udział, już obserwuję bloga i wrzucam baner na bloga
    www.iglowasinteriors.blogspot.com
    Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  90. zgłaszam się do konkursu :) udostępniłam zdjęcie na fb, bo nie prowadzę bloga, pozdrawiam serdecznie Kasia Ko

    ReplyDelete
  91. Wszystko zrobione ! :) Post na blogu : http://zwariowana-artystka.blogspot.com/?view=snapshot - obserwuję jako nationalek ! :) czekam na wyniki :D

    ReplyDelete
  92. Warunki spełnione!
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    ReplyDelete
  93. Ale kolejeczka! Piękne te Twoje notesy, przygarnę z przyjemnością :)

    ReplyDelete
  94. i'm done,,
    wish me luck ^_^

    weareasimetris.blogspot.com

    ReplyDelete
  95. fantastyczne są te notesy :) w ogóle bardzo mi się u Ciebie podoba :)
    warunki spełniłam - banerek wstawiłam na boczny pasek :) teraz pozostaje czekać na wyniki ;D

    ReplyDelete
  96. Witaj :) Chciałam powiedzieć że się zgłaszam i wykonałam wszystko co trzeba było :) Mam nadzieję że wypadnie na mnie :)

    ReplyDelete
  97. A nóż widelec się poszczęści? :P
    Warunki spełnione i banerek na blogu ;)

    ReplyDelete
  98. Piękne te notesy! Blog obserwuję, banerek już jest. Pozdrawiam ciepło! :-)

    ReplyDelete
  99. Obserwuję jako anuk_pl a banerek na moim blogu zawiśnie zaraz na bocznym pasku :)
    Notesiki cudne tworzysz! :) Nie mogę nie ustawić się w kolejce! :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  100. O rany rany. Ustawiam się w kolejce, warunki spełnione :D

    ReplyDelete
  101. I ja się zgłaszam, warunki spełnione ;)
    http://madeinmyhand.blogspot.com/

    ReplyDelete
  102. Nie mogłabym przegapić rozdania u Pani :)
    Od dawna podziwiam pani wytwory ;)
    Obserwuję,bannerek na:
    owlangle1.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  103. Wow! Pierwszy raz widzę takie grubasy :D Jak to się stało, że wcześniej tu do Ciebie nie trafiłam ;p Notesy są piękne, zostanę tu na dłużej ;p A jeśli masz ochotę na drobiazg do pokoju to zapraszam na candy u mnie ;)
    Pozdrawiam! ;)

    ReplyDelete
  104. I ja też się ustawiam w kolejce:)

    ReplyDelete
  105. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  106. Warunki spełnione :) Może moje marzenie o takim notesie też się spełni.

    ReplyDelete
  107. Piękne notesy!
    Wszystkie warunki spełnione. Banerek tutaj http://domowybajzel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  108. Świetne! Warunki spełnione, baner na: http://www.my-world-of-postcards.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  109. Jejku piękne notesy, od daawna o takim marzę!
    Spełniłam warunki.
    Obserwuję jako Adusiaczek3, a baner tu: http://stylizacje-adusiaczka.blogspot.com/
    Powodzenia innym!

    ReplyDelete
  110. o matko, twój notes o jak najbardziej bym pragnęła:)
    warunki spełnione
    pozdrawiam
    http://agea-happiness.blogspot.com/

    ReplyDelete
  111. świetne notesy, biorę udział, warunki spełnione

    ReplyDelete
  112. Świetne candy, z miłą chęcią dołączam do kolejki:-)
    Baner u mnie na blogu.
    Pozdrawiam ciepło
    Katarzyna

    ReplyDelete
  113. zmiana nazwy bloga na http://divetravellife.blogspot.com/ !!!!! warunki oczywiście spełnione :)

    ReplyDelete
  114. Też chcę taki notes!! Cudowny! Dodałam Cię do obserwowanych i wkleiłam foto podlinkowane do tej stronki. Powodzenia wszystkim biorącym udział!!

    ReplyDelete
  115. Marzę o tym by wygrać dlatego, że o takim notesie marzy moja Sis która we wrześniu kończy okrągłą 50-kę. Notes byłby dla niej.A może zdecydowałabyś się na indywidualną wymiankę?
    Pozdrawiam
    monikaw159@gmail.com

    ReplyDelete
  116. Dołączam do zabawy.Warunki spełnione.Może się poszczęści :)

    ReplyDelete
  117. Z przyjemnością i ja sprobuje szczęścia. Warunki spełnione, teraz trzymam za siebie kciuki ;) Pozdrawiam cieplutko :)

    ReplyDelete
  118. Zrobione! :)
    bannerek tutaj http://po-uszy-w-ksiazkach.blogspot.com/p/blog-page.html

    ReplyDelete
  119. Baner jest już na blogu! Uff, dobrze, że się jeszcze załapałam :D

    ReplyDelete
  120. O, jak super, że zdążyłam! Udostępniam na fanpage'u, tutaj:
    https://www.facebook.com/pages/girlwithoneeyeblogspotcom/172652629593297

    ReplyDelete
  121. Nowa tu jestem, przyznaję. I jeszcze zapewniam, że nie jestem typem polującym na nagrody. Przyszłam tu sama nie wiem jaką drogą, ale na pewno przez ten właśnie banerek konkursowy :) Cudowne te notesy! Do notowania myśli, dialogów, wklejania wycinek z gazet i leżakowania tuż obok łóżka :)
    PS Bloga obserwuję, baner zawisł na stronie głównej w dolnym pasku mojego bloga (tylko tam umiem go wstawić...)

    ReplyDelete
  122. Waunki spełnione jestem zachwycona odwiedzając poraz pierwszy tak cudowne miejsce z przyjemnością bede czestym gosciem :)

    ReplyDelete
  123. rany, rany, jak dobrze, że się przypomniałaś na facebook'u!! Może w końcu się uda :D

    ReplyDelete
  124. Obserwuje jako: Anna Pe, baner udostępniony!!!!!

    ReplyDelete
  125. Witam i ja się chce spróbować szczęścia. Pozdrawiam www.bawelnianyzakatek.blogspot.com

    ReplyDelete
  126. warunki spelnione... moze mi dopisze szczescie... byloby super mieć w czym zapisywać daty "pierwszych razów" mojego synka :)

    ReplyDelete
  127. Ojej... i ja staję w kolejce bo marzy mi sie taki notes !
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Oczywiście obserwuję !

    Pozdrawiam cieplutko :)

    ReplyDelete
  128. Oh, your notebooks are so beautiful! :)
    (My blog: http://napsuttogas.blogspot.hu/)

    ReplyDelete
  129. Marysza,try your luck))) http://terryroux.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  130. Ojejkujakiecuda! <3 Dodaję banerek, obserwuję i trzymam mocno kciuki, żeby mi się poszczęściło! Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  131. Cieszę się, ze jeszcze zdąrzyłam :) Chetnie wezmę udział w zabawie.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Marysia

    ReplyDelete
  132. I haven't been at home for quite a long while, and I was afraid I would miss the giveaway but I'm here on time. :)
    I've done all the steps, thank you for the chance! :)

    ReplyDelete
  133. Oj tak tak, przydałby mi się nowy notes od Ciebie :D
    Spełnione! :)

    ReplyDelete
  134. Twoje notesy są cudowne:) i wiem to nie od dziś:) bardzo chętnie zapisuję się więc do zabawy licząc na szczęście:) a warunki już spełnione:)

    ReplyDelete
  135. Rzutem na taśmę załapię się i ja! :) warunki spełnione!

    ReplyDelete
  136. Cudeńka!! Chciałoby się takiego grubaska wygrać!! Warunki spełnione:)
    http://jupijupijajej.blogspot.com/
    Pozdrawiam:D

    ReplyDelete
  137. Warunki spełnione! Cudownie byłoby mieć taki uroczy notes. :)

    ReplyDelete
  138. Ależ cudowne są te notesy!!:))) Zakochałam się, uwielbiam takie rzeczy, już widzę oczami wyobraźni ile bym tam mogła pięknych cytatów i różnych przemyśleń zapisać:)) Zgłaszam się, więc tak rzutem na taśmę, zaciskam kciuki i pozdrawiam Cię słonecznie:))

    ReplyDelete
  139. GIVEAWAY CLOSED! I will publish the results within a few days! <3 Thank you all for participating!

    ReplyDelete
  140. Ojej. Chciałam się zgłosić i dopiero zauważyłam, że można było do wczoraj. :c A taka fantastyczna nagroda! Przyjęłabyś jeszcze moje zgłoszenie?

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...