Friday, July 25, 2014

XXL Beach Bag

 Today I would like to show you probably the biggest beach bag in the whole wide world! I know that most of bags like that are big, but this one is seriously enormous. And the best part is that you can make it yourself! I made a special tutorial for you guys, which you can find >> HERE << !
Dzisiaj chciałabym wam pokazać prawdopodobnie największą torbę plażową w dziejach ludzkości! Wiem, że ogólnie takie torby są duże, ale ta naprawę jest gigantyczna. I najlepsze jest to, że sami możecie taką zrobić! Przygotowałam specjalnie dla was tutorial, który możecie znaleźć >> TUTAJ << !
 It has four smaller pockets, two in the exterior and two in the interior. It also has a special strap for your keys, so you wouldn't have to look for them in this big bag :)
Ma cztery mniejsze kieszonki, dwie w zewnętrznej części i dwie w wewnętrznej. Ma też specjalny pasek do którego mocuje się klucze, żeby je łatwo znaleźć w tej wielkiej torbie :)
 One one side of the exterior it has two pockets, but on the other side there is a funny sign "smażing, plażing" (in English it's more or less beaching and sun tanning :P).
Z zewnątrz jedna strona ma dwie kieszonki ale druga ma dość zabawny napis "smażing, plażing" :P
I tried it out, and I put a lot of things into it. Everything what you can see on the photo below, and there was still a lot of space! Oh, I didn't put my dog in it! But he would also fit in :D
Już ją wypróbowałam i pomieściłam naprawdę dużo rzeczy w niej. Wsadziłam wszystko co widzicie na poniższym obrazku i jeszcze było sporo miejsca. No, oczywiście psa do torby nie wkładałam, ale i tak by się zmieścił :D
If you want to make a similar beach bag, just click on the image below, it will redirect you to my tutorial! :)
It's a very simple bag and I think that even the beginners can try to make it!
Jeśli chcecie zrobić podobną torbę, to klikajcie w poniższy obrazek, przekieruje was na tutorial! :)
Torba jest naprawdę łatwa i myślę, że nawet początkujący mogą sobie z nią poradzić! :)

Have a nice weekend! I am spending it at the countryside with my A. 
Życzę udanego weekendu! Ja spędzę go na wsi z moim A. 

10 comments:

  1. Wspaniała!!!!! uwielbiam takie duże torby! ;)
    buziaki

    ReplyDelete
  2. Naprawdę jest ogromna, ale i totalnie urocza i z pewnością praktyczna. :D Jak tylko znajdę odpowiedni materiał może spróbuję ją zrobić. :)

    ReplyDelete
  3. Czadowa, ja mam swoją tez w róże plazówkę ( http://ollart.blogspot.com/2012/08/big-zakupowa.html) ale nie taką big ;)

    ReplyDelete
  4. Piękna torba i koc...
    Masz fajnego psiaka. Widzę, że młody, chyba w podobnym wieku do mojego :)

    ReplyDelete
  5. Jasne mhm, se sama uszyję xD
    Wolę, oglądać, Twoje szycie.
    Wyobraź sobie, że chciałam ostatnio wszyć sobie zamek w nowe, dżinksowe spodenki ze szmateksu. I skończyło się na tym, że poprułam za bardzo spodenki i 15 zet nie moje tylko krawcowej :P

    ReplyDelete
  6. Taka "plażówka" to jest coś! I ten genialny napis... zwieńczenie całej torby :D

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...