Wednesday, July 23, 2014

Life Journal - the beginning

Some of you may know that I started my own Project Life about a month ago. As I don't know if I can use the name Project Life I decided to call it Life Journal, the name doesn't really matter - the inside is what matters, right?
Część z was pewnie wie, że zaczęłam swój Project Life jakiś miesiąc temu. Nie wiem czy mogę tej nazwy używać, więc postanowiłam nazwać go Life Journal. Ale nazwa nie jest aż tak ważna, prawda? Środek jest najważniejszy!

Let's start with the album itself. I am using the Multi Colored Chevron album by Me&My Big Ideas which you can find e.g. >> here << . Maybe you noticed, that it looks a bit different that in the shop.. I didn't like that the page protectors are secured by some screws.. so I cut of the part with the screws, make three holes and voila! My album is now perfect :P I just don't know what to put in the front pocket, some kind of title? What do you think?
Zacznijmy od samego albumu. Mam album Multi Colored Chevron zaprojektowany przez Me&My Big Ideas, który możecie znaleźć np. >> tutaj << . Nie wiem czy zauważyliście, ale wygląda troszkę inaczej niż w sklepie.. nie podobało mi się to, że folie mocowane były na śrubki.. więc odcięłam ten kawałek, zrobiłam trzy dziurki i gotowe! Teraz mój album jest idealny :P Nie wiem tylko co wsadzić do tej kieszonki na przodzie, tytuł? Co o tym myślicie?
 The first page is a title page, it says what about is this whole album.
Pierwsza strone to strona tytułowa, w skrócie jest opisane o czym jest ten album.
 And now let's start with the most important part - my first real, Life Journal page! I really admire people who make their Project Life's every signle week! It's impossible for me, I'm just too slow for this. I made these two pages for several hours.. so I can't really imagine how could I make it every week! That's why I decided to make two pages every month. It's not as easy as I thought it would be - it's hard to fit one whole month in just 16 little windows! But I tried. You can see the effects below :)
A teraz zacznijmy od najważniejszej części - mojej pierwszej prawdziwej Life Journalowej stronie! Naprawdę podziwiam ludzi, którzy robią swój PL co tydzień! Dla mnie to niemożliwe, jestem jakaś za wolna. Te dwie strony robiłam kilka godzin.. więc nie wyobrażam sobie, że mogłabym na to spędzać co tydzień tyle czasu! Dlatego postanowiłam robić dwie strony na miesiąc. Co i tak nie jest tak łatwe jak myślałam - ciężko jest zmieścić cały miesiąc w 16 okienkach! Ale spróbowałam. Efekty poniżej :)
 I didn't use a lot of accessories as you can see, I just wanted to use as many photos as I could. I still don't have my own style, but I hope I will develope it soon! :P
Nie użyłam zbyt wielu dodatków, po prostu chciałam wkleić bardzo dużo zdjęć. Wciąż nie mam swojego własnego stylu, ale mam nadzieję że za jakiś czas się pojawi! :P
A lot of people make Project Life's now, but I adore two of them the most: Magda Mizeria and Kasia Przybyt - these girls are just amazing. I wish my Life Journal was as colorful, creative and beautiful as theirs!
Bardzo dużo osób zajmuje się PL teraz, ale ja najbardziej podziwiam dwie niesamowite osoby, które już dość długo się w to bawią: Magda Mizeria i Kasia Przybyt - te babeczki są po prostu niesamowite! Mam nadzieję, że mój album będzie kiedyś tak piekny jak ich!

I am sure I wouldn't start project life if not Artworkshop. I won this chevron album in one of their contests at the National Scrapbooking Meeting 2014! Thank you so so much!
Jestem pewna że nie zaczęłabym swojego PL gdyby nie Artworkshop. Wygrałam ten album w jednym z ich konkursów na Zlocie Scrapbookingowym w Warszawie! Bardzo wam dziękuję jeszcze raz!
Do you have your own projects? If yes, write me links in the comments! I would love to see them! I need some inspiration as a beginner :D
Macie swoje projekty? Jeśli tak, to wpisujcie linki w komentarzach! Z chęcią pooglądam! Potrzebuję dużo inspiracji jako początkująca :D

8 comments:

  1. Jaki piękny album! Ja własnie przegrzebuje internet, by wreszcie dla siebie jakis kupić i zartaz sie biorę za następne tygodnie :)

    ReplyDelete
  2. Moim zdaniem masz swój styl! I to wspaniały! :)

    ReplyDelete
  3. Piękny album. Chciałabym kiedyś zrobić taki, sama sama. Ale ja to nie jestem manualnie uzdolniona, więc by z tego wyszła kaszanka :(

    ReplyDelete
  4. Ke j. - kochana, z tymi albumami to jest tak, że nie da się chyba brzydko zrobić! wystarczy kupić odpowiednie karty.. druknąć parę zdjęć i voila, ciekawy album gotowy :) Zawsze warto spróbować!

    ReplyDelete
  5. Masz genialne początki!! Nie ma co się ociągać bo idzie Ci genialnie Marysz :))

    ReplyDelete
  6. Super :) Podziwiam kreatywność! Wspaniale się zapowiada :)
    Trzymam kciuki za kolejne strony :)

    ReplyDelete
  7. piękny!!! witamy po ciemniej stronie mocy haha :D

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...