Tuesday, July 29, 2014

Wallet for a Cat Lady

Today all Cat Ladies will love this post (at least I hope so!). One of my newest wallet is all about cats!
Dzisiejszy post spodoba się każdej kociarze (no, przynajmniej mam taką niadzieję!). Jeden z najnowszych portfeli jest właśnie bardzo koci :)
 The exterior fabric is grey with grey, pink and white cats. Also the interior has some pieces of this fabric.
Zewnętrzna tkanina jest szara w kocie wzorki (białe, różowe i szare). No i samych kotów oczywiście też nie zabrakło w środku portfela!
 I choose the colours for our newest colour challenge at Art-Piaskownica. I hope it will inspire you to join our game! :)
Kolorki wybrałam na nasze najnowsze wyzwania kolorowe na Art-Piaskownicy. Mam nadzieję, że moja praca choć trochę zainspiruje was do wzięcia udziału w tej zabawie! :)

And what have I been doing last weekend? I was lying on the grass with my A. and reading books. Sunday was the most lazy, we did literally nothing - and we loved it!
A co robiłam przez ostatni weekend? Leżałam na trawie z moim A. i czytałam książki. Niedziela była najbardziej leniwym dniem jaki miałam, nie robiliśmy dosłownie nic - i bardzo nam z tym było dobrze!
But now as I promised myself, I have to say goodbye to laziness and get back to my B.A. Thesis in August.. I really don't have much time, but I hope I will manage to finish it to the end of the month. Keep your fingers crossed! :)
No ale tak jak sobie obiecałam, muszę się pożegnać z takim lenistwem i wrócić do pisania mojej pracy licencjackiej w sierpniu.. Nie mam zbyt dużo czasu, ale mam nadzieję że jakoś dam radę skończyć ją do końca miesiąca. Trzymajcie kciuki! :)

10 comments:

  1. Rzeczywiście koci :) Śliczny, a przy tym bardzo praktyczny.

    ReplyDelete
  2. Uroczy portfel! Trzymam kciuki za pracę :)

    ReplyDelete
  3. Trzymam kciuki za pisanie pracy! Doskonale wiem jak trudno jest się za to w ogóle zabrać, ale od 2 tygodni wiem też jak to jest cudownie kiedy w perspektywie na resztę życia nie ma już przymusu pisania żadnej pracy dyplomowej :D Warto się przemęczyć :)

    A portfel... no oczywiście, że się kociarze spodoba :)) Bosssski!

    ReplyDelete
  4. portfel super:) podziwialam w art-piaskownicy.
    wyzwanie podjelismy i tworzymy nasze kolorowe dzielo:)
    taki dzien lenia potrzebny. a za pisanie pracy trzymam kciuki :)

    ReplyDelete
  5. Zauroczył mnie ten portfel! Wykonanie jest rewelacyjne, naprawdę podziwiam osoby potrafiące stworzyć takie cuda :) Moje wakacje też polegają głównie na lenistwie, może wkrótce zajmę się czymś innym niż obijaniem się :D

    ReplyDelete
  6. Kociarą nie jestem a portfel mi się podoba. Jest mega! ;-) Takie leniwe dni jak Twoje na zdjęciach to ja lubię bardzo. A co do pracy licencjackiej to znam ten ból... życzę powodzenia, dużo weny i trzymam kciuki ;-)

    ReplyDelete
  7. Super portfel :)
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  8. Obdarowana bardzo zadowolona z prezentu, portfel jej się bardzo podobał.
    Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...