Tuesday, July 22, 2014

Yellow Wallet

I had a plan to sew a few wallets for a long time now, but of course I couldn't force myself to start.. a finally I made them last week! It was a lot work and I am glad I made them. Five new wallets, every piece looks different. Today I will show you a very summery wallet, I hope you will like it :)
Planowałam uszyć kilka portfeli już bardzo dawno temu ale oczywiście jakoś nie mogłam się zebrać.. no i w końcu w zeszłym tygodniu udało mi się! Kupa wycinania i szycia ale było warto - pięć nowych portfeli, każdy z nich wygląda troszkę inaczej. Dzisiaj pokażę wam ten najbardziej wakacyjny (według mnie), mam nadzieję, że wam się spodoba!
 I wanted it to be in just one pattern and I decided it will be stripes :) The exterior fabric is yellow and white, and the interior..
Chciałam żeby tkaniny z których go uszyję były w jednym wzorku, postawiłam na paseczki :) Zewnętrzna tkanina jest żółto-biała, a środek..
 .. green, white, red and also yellow. As always the wallet has 4 pockets for cards, one zipped pocket for coins and three bigger ones for other stuff. It's quite thick :)
.. zielony, biały, czerwony i żółty. Jak zwykle portfel ma 4 kieszonki na karty, jedną zasuwaną i trzy większe na inne rzeczy. Jest dość gruby :)
 I found so many fabrics in one of my forgotten baskets two weeks ago that I just can't wait to choose fabrics for some fresh new wallets which I am planning to start sewing this week! I hope I won't be too lazy to make them! :)
Jakieś dwa tygodnie temu znalazłam masę tkaniny w zapomnianym koszu wiklinowym u mnie w pokoju.. nie mogę się doczekać aż będę wybierać nowe tkaniny na kolejne portfele! Mam nadzieję tylko, że leń mnie nie złapie! :)

I spent the last weekend at Murzasichle (Polish mountains), I visited Morskie Oko for the first time and I have to admit I had a great time there, I just wish that this trip was not in a such a hurry, few days more would be perfect!
Ostatni weekend spędziłam w Murzasichle (obok Zakopanego), zwiedziłam Morskie Oko po raz pierwszy w życiu i w ogóle było super :) Szkoda tylko, że wszystko robiliśmy na szybko, przydałoby się kilka więcej dni tam!

For a month or two something is wrong with my leg, I visited the doctor but I didn't get any concrete information.. I'm visiting another doctor in two weeks, maybe he will help me.. My left foot does not hurt but it's swollen.. and it gets bigger and bigger every time I exhaust my legs.. That's why yesterday was a very lazy day - my leg had to rest after a weekend in the mountains. I spent it sitting on the couch, crocheting and watching Game of Thrones!
Od miesiąca lub dwóch coś jest nie tak z moją nogą. Byłam już u lekarza ale nic konkretnego się nie dowiedziałam.. idę do kolejnego specjalisty za dwa tygodnie, może tym razem czegoś się dowiem.. Moja lewa stopa niby nie boli, ale od każdego wysiłku mi puchnie. I właśnie dlatego wczoraj miałam mega leniwy dzień, noga sobie poodpoczywała po górach :) Cały dzień spędziłam leżąc na kanapie, szydełkując i oglądając Grę o Tron!
I really can't wait to finish this blanket, it's a long way to go but I love making it - seriously! :))
Nie mogę się doczekać aż skończę ten szydełkowy koc! Jeszcze długa droga przede mną, ale dam radę bo naprawdę przyjemnie się robi! :))

Have a nice day everyone! 
Miłego dnia wszystkim życzę! 

9 comments:

  1. dziżys, cudny o.O już teraz jestem na 100% pewna gdzie uderzę jak mi się obecny popsuje!

    ReplyDelete
  2. Portfel ekstra! Zamierzam się na uszycie podobnego od jakiegoś czasu, ale mam wrażenie, że dla mnie jeszcze za trudny! ;)

    ReplyDelete
  3. Aiden Decou - one są naprawdę łatwe! W którymś z poprzednich portfelowych postów wrzucałam link do tutorialu na ten portfel, jest naprawdę łatwy!

    ReplyDelete
  4. Portfele sa cudne, piękne tkaniny wykorzystałaś.

    ReplyDelete
  5. Czy się podoba??? wszystkie są prześliczne!!!
    paseczki latem obowiązują:):):)

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. Jak zwykle portfele klasa :)

    ReplyDelete
  7. Super poszyłaś cuda :)
    Trzymam kciuki za wicytę u lekarza, żeby w końcu odkrył jaka jest przyczyna :*
    Pozdrawiam :*
    DECU Style

    ReplyDelete
  8. O patrz, prawo jazdy masz! Ja jeszcze sie nie dorobilam :P

    ReplyDelete
  9. Oczy mi się zaświeciły na widok pierwszego portfela...jest bajkowy! ;)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...