Saturday, August 02, 2014

Life Journal - July

I can't believe that I made two new pages in my Life Journal so fast! I made them yesterday evening, I had a lot of fun making them. And - you won't believe it - I really look how they came out!
Nie wierzę że tak szybko zrobiłam kolejne strony mojego Life Journal'a! Zrobiłam je wczoraj wieczorem i świetnie się bawiłam robiąc je. I - nie uwierzycie - jestem naprawdę zadowolona z tego jak wyszły!
 I promised myself that I will make the signs of title (month) pages myself. This one is also made by me, very simple.. but it doesn't look that bad :)
Obiecałam sobie, że napisy tytułowe (z nazwami miesięcy) będę robić sama. Tą też zrobiłam sama, jest bardzo prosta.. ale nie wygląda jakoś bardzo źle :)
 July was full of everything! Trips, crafty stuff, reading, parties.. in short, it was quite amazing!
Lipiec był pełen dosłownie wszystkiego! Wycieczek, kreatywnych momentów, czytania, imprez.. w skrócie - był niesamowity!
 There was a lot of stuff going on and I had a little problem with using all printed photos, I really wanted to have them in my Life Journal so I decided to make a pocket! Thanks to Antilight and her video-tutorial I made a nice, simple pocket which hides three photos!
Dużo się działo i przez to miałam problem z pomieszczeniem wszystkich wydrukowanych zdjęć. Naprawdę chciałam je mieć w moim Life Journal'u więc postanowiłam zrobić kieszonkę! Dzięki wideo-tutorialowi Antilight zrobiłam ładną, prostą kieszonkę w której schowałam trzy zdjęcia!
 These pages are very colorful, I used some of my favourite cards - the cloudy one is just perfect!
Strony wyszły mi bardzo kolorowo, użyłam kilka z moich naj naj najjj ulubieńszych kart - ta chmurkowa jest idealna!
How do you like my July pages? I really can't wait to make some new ones! What a pitty that I am making them only once a month! But who knows.. maybe I will try to make it more often?
I jak wam się podobają lipcowe strony? Nie mogę się doczekać żeby zrobić jakieś nowe! Jaka szkoda, że robię je tylko raz w miesiącu! Ale kto wie.. może spróbuję je częściej robić?

9 comments:

  1. o rany, pienie ci to idzie!! nie ograniczaj się hahah :D

    ReplyDelete
  2. Przegenialnie się to prezentuję. Uwielbiam takie journal'e. Fajna pamiątka na stare lata ;P Kiedyś może będę miała na tyle cierpliwości, samozaparcia i zrobię coś dla siebie tego typu ;D

    ReplyDelete
  3. Piękne ! Gdzie kupujesz kity do PL? ;-)

    ReplyDelete
  4. prześwietnie Ci wyszło! super kolorystyka!

    ReplyDelete
  5. Pięknie uchwycone wspomnienia :) Nie ograniczaj się i częściej prezentuj swój PL :)

    ReplyDelete
  6. kapitalne są te strony :) najbardziej podoba mi się ta tytułowa karta :)

    ReplyDelete
  7. Niezwykłe! Podziwiam kreatywność :)

    ReplyDelete
  8. Uwielbiam!! Bardzo mi sie podoba ta kieszonka "crafty pics"!

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...