Monday, August 18, 2014

NEW! Wooden Vintage Journal!

Hello everyone! Today some exciting news! I have something completely new for you! This weekend was full of learning and.. crafty stuff! My A. made something special..
Dzień dobry! Dzisiaj mam bardzo ekscytującą wiadomość! Mam dla was coś całkiem nowego! Ten weekend był nie tylko pełen nauki.. ale też craftowania! Mój A. zrobił coś wyjątkowego..
For the first time ever.. (hope it won't be the last time too!) I am showing you the handmade Wooden Vintage Journal! It was the most challenging journal ever! Wooden elements are recycled from some old stuff. Every wooden part is shaped by hand.
Pierwszy raz w życiu.. (i mam nadzieję, że nie ostatni!) pokazuję wam ręcznie robiony drewniany, vintage'owy journal! To był najbardziej wymagający notes jaki zrobiliśmy. Drewniane elementy są z recyklingu z jakiś starych rzeczy. Każda drewniana część jest docinana itp. ręcznie.
We wanted it to look very old, so we used brown leather to attach all the elements.
Chcieliśmy, żeby notes wyglądał baaaardzo staro, dlatego do łączeń użyliśmy brązowej skóry naturalnej.
 Every edge is altered to look older.. but I won't tell you how we did it :) It's our little secret! :D
Każdy brzeg jest przerobiony, żeby wyglądał jeszcze bardziej staro.. ale nie zdradzę jak to zrobiliśmy :D
 The size of the notebook is A6 with 300 creamy pages. Its very thick - 4cm!
Wielkość notesu to A6 z 300 kremowymi stronami. Jest bardzo gruby - aż 4cm!
 I am in love with this journal. My A. wanted to make a notebook like this for a couple of years and finally he did it! It is just perfect (well, for me!) - looking so old! I would use it for a diary if I could use it myself!
Ja jestem zakochana w tym journalu. Mój A. już parę lat temu chciał zrobić notes z drewnianą okładką i w końcu się za to wziął! Jest idealny (no, przynajmniej dla mnie!) - i wygląda naprawdę staro! Gdybym miała go sobie zostawić, zrobiłabym z niego wyjątkowy pamiętnik :)

Now questions for you: Do you like it? Do you think we should make more journals like this one? And if you like it, what would you use it for?
A teraz pytania do was: Podoba wam się ten journal? Myślicie, że powinniśmy częściej takie robić? A jeśli wam się podoba, do czego byście go użyli?

Ohh.. I really hope you like it as much as I do! It looks a lot better in reality!
Ohh.. mam cichą nadzieję, że spodoba wam się tak jak mnie! Na żywo wygląda dużo lepiej!

19 comments:

  1. Jestem u Ciebie pierwszy raz. Na Candy już chyba za późno ale z przyjemnościa poczekam do następnego. Bardzo się cieszę, że trafiłam do Ciebie na bloga - w piekne miejsce pełne inspiracji, w którym żyją historie.
    Pozdrawiam ciepło :)

    ReplyDelete
  2. You are a great team together, the wooden notebook turned out awesome! :) And of course you should make more of this kind of journals! :)
    If I had such a book, I would use it as a reading journal or as a book for recipes.
    Have a nice day! :)

    ReplyDelete
  3. Yes! It looks very good and very magical :)

    ReplyDelete
  4. Pewnie żal byłoby mi cos do niego wpisać .
    Jest cudny!

    ReplyDelete
  5. Podoba...mało powiedziane. A zrobilabym z niego wielopokoleniowa książkę kucharska. Mam zeszycik po babci i przepisy mojej mamy na luźnych karteczkach....ta spuścizna zasługuje chyba na lepsza oprawę:)

    ReplyDelete
  6. Jest piękny. Moja siostra z pewnością zapisywałaby w nim złote myśli a ja anegdoty i powiedzenie moich dzieci:)))

    ReplyDelete
  7. świetny jest bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  8. Jest super! :) wow gratuluję wykonania!
    Na pewno go wykorzystasz w 100%!
    Pozdrawiam :*
    DECU Style

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam drewno, a wykorzystanie go w formie journala to trafiona decyzja i ekstra precyzja wykonania! Gratulacje :)

    ReplyDelete
  10. genialny jest :) mega fajnie go postarzyliście - widziałabym go na półce w jakimś starym zamku :)
    a pewnie jakby wpadł w moje ręce, to by po prostu cieszył oczy, bo szkoda byłoby mi w nim pisać :D

    ReplyDelete
  11. drewniany notes kojarzy mi sie z hobbitem;))

    ReplyDelete
  12. Dopiero co trafiłam do Ciebie i jestem oczarowana! Jesteście świetni - dałaś mi takiego kopa inspiracji, że teraz gdyby przyszło Ci do głowy rezygnowanie z bloga to byłoby to przestępstwo. :) wrócę to po wakacjach innym kontem i na pewno zostanę na dłużej!

    ReplyDelete
  13. bardzo naturalnie (ekologicznie):)) jestem za

    ReplyDelete
  14. Niesamowity!! Też bym taki chciała mieć, tylko w większym formacie ale pewnie nie stać by mnie było na niego rękodzieło jest cenione

    ReplyDelete
  15. jest magiczny! I bardzo szkoda że zdołał opuścić Cię tak szybko że nie zdołałam go zmacać.

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...