Sunday, January 22, 2012

the 30 day journal challenge part 3

 Yay! At least! My favourite prompts! :)

Journal Prompt 11: 
What is your heart full of?  What are the things that are consuming your heart these days.  This could be things that are hurting your heart, breaking your heart, or making your heart so full of love.
As you can see I made it a bit literally haha!

Journal Prompt 12: 
Completely fill your page with line design!  Line design and geometrics have complete consumed my inspiration boards for awhile now.  The simple, yet complex designs are so aesthetically pleasing for me.  Have fun trying out line design, patterns, and geometric shapes on your page today.

Journal Prompt 13
Create a simple family tree.  Do this in a way that works best for you.  You can write names, doodle portraits, place actual photos, whatever!! It's up to you :)  Use this prompt to document your family; as small or as large as it may be!!
Had a little problem with this one.. o.O

Journal Prompt 14:
Today...  Think of a creative way to document your day and then do it!

Journal Prompt 15: 
Who or what inspires you?  What gets your creative juices flowing. Is there a person that just oozes inspiration and makes you want to be more creative?  This is your time to document that!!
I hope you like these pages as much as I did.. a lot of doodling, and a lot of colours!
15 more to go!

I finished sewing two pillow covers for my mom's birthday.. and I don't know why but I'm extremely sleepy.. I didn't see my sewing machine for so long.. ah! Missed my lovely Janome can't wait to get up tomorrow and make some notebook covers! :))

Have a nice Sunday!

21 comments:

  1. no jak zawsze przepiękne wpisy:)

    ReplyDelete
  2. ciągle podziwiam takie projekty,tylko aja kompletnie plastycznie nieuzdolniona jestem:p


    aleś serducho wymalowała ....hahaha,skojarzyło mi się całkowicie medycznie hahaha

    ReplyDelete
  3. no nie mogę. szczena leży mi na podłodze. szczególnie serce i świat mnie rozwaliły. jesteś doodlową geniuszką, strasznie zazdroszczę

    ReplyDelete
  4. swietny journal ! naprawde swietny !!!

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam oglądać Twoje nowe prace ich styl. Serducho jest genialne, w sam raz na ścianę pokoju mojej siostry doktorki :)

    ReplyDelete
  6. Najlepsze jest podejście do sercowego tematu! Rządzisz :D

    ReplyDelete
  7. haha wiedzialam ze wam sie serducho spodoba! :D dziekuje babolce :D

    ReplyDelete
  8. Yeah, pojechałaś po bandzie z tym sercem :D Rozwaliłaś mnie na łopatki. Czekam na więcej :)

    ReplyDelete
  9. Hey lady!!! I haven't received anything yet, but now I'm all excited :D

    <3

    I honestly forgot all about our proposed swap! I'll have to stat getting some things together!!! :)

    ReplyDelete
  10. ashley - don't worry! just wait for your package and then let me know you received it.. and then we will talk about the swap haah :D first you have to tell if you like your surprise!

    ReplyDelete
  11. Serce jak żywe! masz talent!

    ReplyDelete
  12. o rany, marysza Ty to sama tworzysz te rysunki?
    od razu wiedziałam! dusza artystyczna!!!!!
    p.s. ja jako wielka fanka i patronka sztuki wszelakiej od razu poproszę o jakiś malutki szkic specjalnie dla mnie:) mam nadzieję, że mężu się nie obrazi jak obok jego prac zawiśnie Twoja:P
    a ja zmykam pracować nad Twoim suprajsem! - obiecałam sobie, że do czwartku się wyrobię

    ReplyDelete
  13. paula m - oh chcialabym ci jakis rysunek zrobic, ale ja kompletnie si do tego nie nadaje na prawde!!! :o a twojego suprajsa juz sie doczekac nie moge :D

    ReplyDelete
  14. Pięknie jak zwykle.. Jesteś stworzona do journalowania :D.. A serce mnie zamurowało... cudowne!

    ReplyDelete
  15. Jak to pięknie wygląda! Sama chciałabym coś takiego zacząć, ale moje pytanko brzmi: czy te zadania i reguły na każdy dzień są gdzieś wypisane, czy każdy wymyśla je sam (byłam na blogu pomysłodawczyni, ale miernota z angielskiego jestem i nic nie znalazłam) ? Przepraszam za moje nieogarnięcie xD

    ReplyDelete
  16. Byłabym Ci bardzo wdzięczna. Mój mail: juliettex33@gmail.com :*

    ReplyDelete
  17. Fajne toto! To serce mi sie bardzo podoba, ale chyba najbardziej ta strona z 'gryzmolami'. Zawsze chcialam tak umiec, probuje, ale mi nie wychodzi...

    ReplyDelete
  18. Aha, fajny ten organizator w giwaweju! Nie zapisuje sie bo juz mam twoje cudo.

    ReplyDelete
  19. Marysia - zawsze chciala umiec gryzmolic, i musze przyznac ze duzo cwiczylam zanim cokolwiek mi wyszlo.. moze jeszcze pare prob i nagryzmolisz tak jak zawsze chcialas?? ;d

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...