Thursday, November 27, 2014

IKEA Makeover with IKEA Family Live!

Hello all! This post is very special! It's time to reveal what was happening at my home at the beginning of July 2014! It's still hard to bielieve it, but I had visitors from England and Sweden.. The crew from IKEA FAMILY LIVE was here! And now I can tell you all about this great surprice because the magazine is published! Well, not in Poland - here we have only the online version and it will be >> HERE << on the 2nd January 2015.
Hej! Dzisiejszy post będzie naprawdę wyjątkowy! Czas wyjawić, co się u mnie działo na początku lipca 2014r.! Ciężko w to uwierzyć.. ale miałam gości z Anglii i Szwecji.. Załoga magazynu IKEA FAMILY LIVE przyjechała do mnie! I w końcu mogę wam o tym trochę opowiedzieć.. bo w końcu magazyn pojawił się za granicą :) W Polsce będzie tylko wersja elektroniczna, dostępna od 2 stycznia 2015r.

Five wonderful, very creative people visited me for 3 days. There was a lot of work, laughter and.. photos! The first day was for talking with Asa (the stylist), bringing the furniture and painting the walls. The second day was for furnishing the room and the third was for photos and a very long interview. And below you can see the effects of the work:
Pięć cudownie kreatywnych osób było u mnie przez 3 dni. Było dużo pracy, śmiechu i.. zdjęć! W pierwszy dzień odwiedziła mnie ASA (stylistka), przyjechały meble i malarz malował ściany na nowe kolory. Drugi dzień to składanie mebli i wnoszenie ich do pokoju a trzeci dzień był cały poświęcony na zdjęcia i bardzo długi wywiad. A poniżej widać efekty tej pracy:
 Four pages dedicated to my room.. I still can't believe that it's me on these photos! It's a real dream come true.. I will never forget these three amazing day❤.
Cztery strony poświęcone mojemu pokojowi.. Wciąż nie mogę uwierzyć, że ja jestem na tych zdjęciach! To prawdziwe spełnienie marzeń.. nigdy tego nie zapomnę ❤.
 Six months later almost nothing has changed. Well, one thing - I removed the desk and metal chest of drawers and moved them to my second room - the craft room. But besides the desk, everything stayed just like Asa planned. It's the perfect arrangement!
Sześć miesięcy później prawie nic się nie zmieniło w pokoju. No, oprócz jednego kącika - biurko i dwie małe komody przeniosłam do mojej pracowni. Ale poza tym wszystko zostało tak jak Asa to zaplanowała. Ułożenie jest idealne więc nic nie musiałam zmieniać!

Now a little virtual tour! This is how my room looks now!
A teraz czas na małe wirtualne zwiedzanie! Tak teraz wygląda mój pokój!
All the furniture is from two collections: PS and Nornas. The accessories are from various collections but everything matches perfectly. 
Meble pochodzą z dwóch kolekcji: PS i Nornas. Dodatki pochodzą z różnych kolekcji ale i tak pasują do siebie idealnie, prawda?
 The thing I like most about my new room? Well it's hard to choose but I think it's the sofa. It's enormous, very comfortable and it looks nice! My dog also loves it :D !
Co najbardziej lubię w moim nowym pokoju? Naprawdę ciężko wybrać ale myślę, że najbardziej lubię kanapę. Jest ogromna, bardzo wygodna i ładnie wygląda! Mój piesior też ją uwielbia :D !
This room now is a bedroom and a living room in one. Perfect place for spending time with my friends, family or just being alone, reading a book or playing games.
Pokój pełni teraz dwie funkcie: sypialni i salonu. Idealne miejsce na spędzanie czasu z przyjaciółmi czy rodziną. Idealne miejsce też na siedzenie samej, czytanie książek lub granie na konsoli.
 What I love about the Nornas' furniture? I love the rough wood.. it's colour and the natural wood pattern.. it's just beautiful.
Co najbardziej podoba mi się w meblach serii Nornas? Uwielbiam to surowe drewno.. jego kolor i naturalny wzór drewna.. po prostu przepięknie to wygląda.
 Ever since I saw the turquoise trolley in the IKEA catalogue I was dreaming about it.. and now, here it is! Standing next to my TV! I keep some of my crafty stuff there: brushes, watercolours, crayons, thread and yarn leftovers.
Marzyłam o turkusowym wózeczku odkąd pojawił się w katalogu IKEA.. a teraz jest tutaj, obok mojego telewizora! Trzymam w nim moje różne pierdoły do kreatywnych działań: pędzle, akwarele, kredki, nici i resztki włóczek.
I really can't possibly express how thankful I am for this wonderful makeover! Thank you IKEA crew, I will remember this for ever.. and IKEA will remain my favourite shop to the end of times!
Naprawdę nie jestem w stanie wyrazić mojej wdzięczności! Dziękuję Ci załogo IKEI za tą przeróbkę pokoju! W życiu o tym nie zapomnę i IKEA (tak jak do tej pory) będzie moim ulubionym sklepem na zawsze!

I still can't believe it happened to me!
Dreams DO come true!
Wciąż nie mogę uwierzyć w to co mi się przytrafiło!
Marzenia naprawdę się spełniają!

And now a question for my readers, how do you like the new room? Is there something particular that you like, that cought your eye first?
A teraz pytanie do was moi kochani czytelnicy, jak wam się podoba mój nowy pokój? Jest coś co szczególnie wpadło wam w oko?

38 comments:

  1. Super!!! Gratki wielkie!!! Niesamowita energia bije nie tylko od Twojego wnętrza, ale i od samej Twojej osoby <3 ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :D załoga była przezabawna i ciągle mnie rozśmieszali :D nie dało się przestać śmiać!

      Delete
  2. Wow!!!Niesamowita przygoda:)pokój bardzo fajny...ale jak Ty tam trafiłaś?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak trafiłam.. IKEA skontaktowała się ze mną po zobaczeniu mojego bloga, poprosili mnie żebym zrobiła dla nich kilka zdjęć swojego pokoju i odpowiedziała na kilka pytań (jakies 40!) żeby mogli zrobić artykuł na ich stronę internetową. Wysłałam, na pytania odpowiedziałam.. po jakimś czasie dzwoni do mnie telefon.. i się okazuje, że to bardzo miła Pani z IKEA (chyba z Anglii). No i stwierdzili, że jednak moich zdjęć nie pokażą tylko po prostu do mnie przyjadą i zrobią te zdjęcia :P a pare dni przed samym ich przyjazdem znowu zmienili zdanie i stwierdzili, że zrobią mi totalny makeover :P tak tam trafiłam właśnie :P - w skrócie, dzięki blogowi!

      Delete
  3. Gratulacje! fantastycznie wygląda Twoje wnętrze! i takie "dopieszczone" to rzeczywiście spełnienie marzeń :)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. oj tak, spełnienie marzeń.. i to takich marzeń, o których się nawet pojęcia nie miało :D

      Delete
  4. Gratuluję.Mnie też podoba sie Twój pokój i z chęcią ukradłabym z niego większość rzeczy:)

    ReplyDelete
  5. czad! energetycznie, no i fajną miałaś przygodę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z tego co widziałam Ty też SentiMenti miałaś niezłą przygodę tylko, że z Leroy, prawda? :D

      Delete
    2. tak, bardzo miło wspominam :)

      Delete
  6. Ludzie z Ikei to bardzo pomysłowa ekipa, Twój pokój to istny twórczy kącik. Szkoda tylko, że u nas wydadzą tylko elektroniczną wersję magazynu, nie ma to jak papier ;)
    Gratuluję, mam nadzieję, że Twój sukces będzie początkiem naszych polskich akcentów w kreatywnym świecie na taką skalę! Gratuluuuję :*

    ReplyDelete
  7. Ooo jaka fajna przygoda! Gratuluję emocji i wspomnień:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj emocji było bardzo dużo, tak dużo że z wrażenia się rozchorowałam :D

      Delete
  8. Brovoooooo i Gratulacje!!!

    ReplyDelete
  9. Podoba mi się bardzo! Super przemiana, której zazdroszczę ogromnie!!! Przyjęłabym taką w sypialni albo w`pokoju chłopców....albo w`salonie:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. A najlepiej jakby tak całe domy przychodzili przerabiać, no nie? :D Wtedy już wszystko w domu by do siebie pasowało xD

      Delete
  10. Wow!!! Niesamowite!
    Świetny pokój, to musiało być dla Ciebie wielkie wydarzenie <3
    Gratulacje :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj tak, było i wciąż jest :D Ciągle nie mogę uwierzyć w to co się stało!

      Delete
  11. Wow, wspanialeeeee!!! :-))) Co za szczęśliwy traf - ogromnie Ci gratuluję :-)
    Pokój jest super, mnie się ogromnie podobają kolorowe poduchy, kanapa i to okrągłe siedzisko, pomarańczowe krzesło i stołek ;-)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Połowa poduszek jest szyta przeze mnie, a to okrągłe siedzisko nie jest z IKEA, kupiłam je kilka lat temu w TK MAXX :) Ale poza tym kanapa, krzesło i stołek są z makeover :D

      Delete
  12. Przepiękny masz pokój :) Zazdroszczę takiej przygody :)

    ReplyDelete
  13. Przepięknie! Świetny pokój :) Tylko... czemu takie małe zdjęcia samego czasopisma?? Musimy czekać do stycznia :)
    Gratulacje!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak pojawi się na polskiej stronie to się przypomnę :D i możliwe że na stronie też będzie filmik ze mną ale nie jestem pewna bo byłam chora jak go kręcili więc miałam głos jak stary pijak :D

      Delete
  14. Gratulacje :)! Wyszło super. Tapeta jest genialna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapeta to skarb znaleziony na allegro :D

      Delete
  15. WOW !
    I love all the shots ..the furniture and fitting are so matched.
    I wish to have the turquoise trolley too :)
    Besides, love the wall..

    ReplyDelete
    Replies
    1. I was dreaming about this trolley for a long time!! It's very usefull. I use it as my bedside table - it's perfect!

      Delete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...