Saturday, August 31, 2013

ATTENTION! NEW ADDRESS!

Hello! I have some big news for you guys! We have moved out from our little flat (in a gigantic block of flats) to an old house far away from all the city noise and crowd. Now everything is a really big mess, only my room is suitable for living because I was in a hurry (I have to learn a lot from 2d September to the end of the month) and that's also why I'm not visiting your blogs etc. we don't even have internet and TV here! And it won't change very quickly!
Hej! Mam sporą nowinkę dla Was! Przeprowadziliśmy się z naszego małego mieszkania (w gigantycznym bloku) do starego domku daleeeko od całego miejskiego hałasu i tłoku. Oczywiście teraz panuje u nas okropny bałagan i nieogarnięcie, tylko mój pokój nadaje się do mieszkania bo mi się śpieszyło (muszę się uczyć od drugiego września aż do końca miesiąca) i dlatego też nie miałam jak wpadać na wasze blogi itp. nawet nie mamy internetu i TV tutaj! I szybko się to nie zmieni!

I'm wiritng this post to inform you about changing my home address and tell you that if you want to know my new address please send me an e-mail here: marysza.blog@gmail.com and I will send it to you!
Piszę tego posta, żeby dać wam znać, że kto chce mój nowy adres to piszcie e-mail na: marysza.blog@gmail.com i od razu wam go wyślę!

Of course I didn't want to make a post just about this big bews, so here is something I sewed before the moving out.. something maybe concerned with this post? :D
Oczywiście nie chciałam robić tylko takiego krótkiego posta o tej nowince, dlatego pokażę wam też co uszyłam jeszcze przed przeprowadzką.. coś co może nawet jest związane z dzisiejszym postem? :D
A fabric envelope, size a little bit smaller than A5. To make the stamps and lines I used Sharpie Fabric Markers - as always!
Materiałowa koperta, rozmiar troszkę mniejszy od A5. Do zrobienia pieczątek i linii użyłam pisaków do tkanin firmy Sharpie - jak zwykle!
I had no idea what to hide in this envelope, but now I keep some of my handmade stationery in it!
Nie miałam pomysłu co zrobić z tą kopertą, ale teraz trzymam w niej moje handmade'ową papeterię!
As soon as I will get my digital camera back I will show you my new room! It looks almost the same as the previous one, but there is always something fresh about new homes, right? :)
Jak tylko odzyskam swój aparat to pokażę wam mój nowy pokój! Wygląda prawie tak samo jak poprzedni, ale jednak jest zawsze coś świeżego w nowych domach, no nie? :)

Have a wonderful day and keep your fingers crosses for all my exams in September! It always helps!
Życzę cudownego dnia i trzymajcie kciuki za wszystkie moje egzaminy we wrześniu! To zawsze pomaga!
marysza

14 comments:

  1. Uwielbiam Twoje pomysły :)

    ReplyDelete
  2. Congrats on the move, love that little envelope, will you be making any of these to go in your shop?

    ReplyDelete
  3. It must be so good to leave the city behind, studying could also be easier while sitting in the garden :)
    The envelope is wonderful with those delicate lines! :)

    ReplyDelete
  4. Wysyłam dobrą energię na egzaminy! :) a zdjęcie z torbą ,,Maszyna Do Pisania + Mały Książę" już mam zrobione i niebawem Ci podeślę, tylko też mam lekkie zawirowania, ale czuj czuj czuwaj!

    A, Twoja torba robi furrorę :D Upst, już moja ;)

    ReplyDelete
  5. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D no pięknie ;)

    ReplyDelete
  6. Niky Sayers - I don't know If I will be making some of these for my shop, but if you are interested contact me by e-mail here: marysza.blog@gmail.com and I can give this one away! :))

    marta chyła - ooo nawet nie wiesz jak się cieszę, że tak się podoba i że się przydaje!!! :D nie mogę się doczekać zdjęć!

    ReplyDelete
  7. super, juś sie nie mogę doczekać zdjęć z Twojego nowego domku.
    Powodzenia na egzaminach !!!

    ReplyDelete
  8. jaaaa ale super koperta !!! jejku jak "żywa"!

    ReplyDelete
  9. Świetna koperta! Ależ byłoby zabawnie mieć taką kopertówkę-torebkę, w większym formacie :)

    ReplyDelete
  10. Ja mam też pełno notesów, w których jest pełno głupot. Mam chyba jakąś taką wewnętrzną potrzebę posiadania dużej ilości notesów, a w nich zapisywania dużej ilości głupot.

    ReplyDelete
  11. To wspaniałe wieści.Trzymamy kciuki.

    ReplyDelete
  12. uwielbiam kopertówki :D Twoja jest full wypas! A ten stemel pocztowy, jakbyś na poczte maszerowała żeby taki Ci zrobili, a tu prosze sama zmalowałaś :))

    ReplyDelete
  13. antilight - stempla sama nie zmalowałam :D miałam taki zakupiony do scrapowania jakiś czas temu :D pomyślałam, że jak pomaluję pisakiem do tkanin to też się odbije :D

    ReplyDelete
  14. all so interesting! bright and lively!!!!!!

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...