Tuesday, August 13, 2013

Enchanted Journal

It's one of the notebooks, which one can stare at it for hours. You just don't want to let it out of your hands. That's why it's enchanted! :) Every page is different even though at first sight they might look the same (just like snowflakes). 
To jeden z tych notesów, na który można się gapić godzinami. Po prostu nie chce się go wypuścić z rąk. Dlatego jest zaczarowany! :) Każda strona jest inna, mimo że na pierwszy rzut oka wydają się takie same (tak jak z płatkami śniegu).
 It doesn't have a lot of pages - only 260, but it's thick as it could have 400.
Nie ma jakoś bardzo wielu stron - tylko 260, ale jest grubiutki jakby miał 400.
I had no idea how to show you these colorful pages in photos, so I decided to make a simple&short video of the interior. I hope you will like it as much as I do! :)
Nie miałam zielonego pojęcia jak zrobić zdjęcia tym kolorowym kartkom, więc postanowiłam zrobić prosty&krótki filmik pokazujący wnętrze notesu. Mam nadzieję, że spodoba wam się tak samo jak mi! :)
And here you have some more detailed photos of these colorful edges.
A tutaj bardziej dokładne zdjęcia pokazujące te kolorowe brzegi.
 I'm so in love with these pages that I almost forgot to mention the cover! It's made of one of my favourite vintage newspaper fabrics (unfortunately I have just a little piece left of it!) and (of course) a typewriter aplication :))
Tak strasznie uwielbiam te strony, że prawie zapomniałam wspomnieć o okładce! Jest zrobiona z jednej z moich ulubionych vintażowych tkanin z motywem gazety (niestety został mi tylko malutki kawałeczek!) i (no bo jak by inaczej) z naszytą maszyną do pisania :))
I really hope you like this notebook as much as I do. I still have no idea what to do with this lovely journal! I really had A LOT of work with it, almost every page was coloured separately! So what to do with it, has to be really well-thought-out! :)
Mam nadzieję, że notes spodobał wam się tak samo jak mi. Nadal nie mam pojęcia co zrobić z tym cudeńkiem! Miałam z nim naprawdę duuużo roboty, prawie każda strona była barwiona osobno!  Dlatego co z nim zrobić, musi być bardzo przemyślaną decyzją! :)

Soon I will show you some macro photos from the countryside. We had a lovely holiday at my A.'s countryside, with a really perfect weather! Have a nice week everyone! :)
Niedługo pokażę wam troszkę macro zdjęć ze wsi. Mieliśmy wspaniały urlop z Alanem na wsi, z naprawdę genialną pogodą! Udanego tygodnia! :)

10 comments:

  1. WOW ! Genialnie wygląda ! GENIALNA MARYSZA !!

    ReplyDelete
  2. cudowny!!!strony piekne zwlaszcza reeelacyjny efekt przy kartkowaniu!

    ReplyDelete
  3. obłędny jest ten notes!!!
    marzeniowy...

    ReplyDelete
  4. I really love your notebooks, especially this one !! :D
    Have a good day!

    febiola-febby.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. superowy Marysza, az zal w nim pisac :) przyznaj sie bez bicia ile tej tkaniny zostalo i kiedy mam domawiac ;)

    ReplyDelete
  6. Tutinella - maszynowej tkaniny mam jeszcze sporo, bo ostatnio mało szyję, ale tej gazetowej mam malutko! :O

    ReplyDelete
  7. Cudny! JAkbym była małą księżniczką to tylko w czymś takim pisała bym mój księżniczkowy pamiętnik!

    ReplyDelete
  8. It turned out very nice, I love the pastel colours on the edges! :)

    ReplyDelete
  9. sama zrobiłaś takie cudo? Ludzie mnie nie przestają zadziwiać:)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...