Tuesday, March 25, 2014

First Crochet Cowl

Hello! As some of you know I'm learning how to crochet for over a month now, I don't really have time to do it.. but the best thing about crochet is that you can do it in a waiting room at the doctor's office, in a bus or when you are just waiting for someone.. Perfect thing to carry with you everywhere! And thanks to Art-Piaskownica's new challenge I decided to try myself and make my first crochet cowl E V E R!
Hej wszystkim! Jak część z was wie od jakiegoś czasu uczę się szydełkować. Nie bardzo mam na to czas ale właśnie najpiękniejsze w tym jest to, że szydełkować można wszędzie - w poczekalni u lekarza, w autobusie czy gdziekolwiek jak się na kogoś czeka.. Idealne do noszenia zawsze przy sobie! I dzięki nowemu wyzwaniu Art-Piaskownicy postanowiłam spróbować i zrobić swój pierwszy komin robiony na szydełku!
When I was somewhere in the middle I noticed that something was wrong.. I lost a few single crochets! But later when I tried it on, I decided to correct it of course - BUT also make it a bit narrower at the top so it will be loose on the neckline and more tight on the neck itself.
Jak byłam już gdzieś tak w połowie zauważyłam że coś jest nie tak.. zgubiłam kilka oczek! Ale później, już po opanowaniu sytuacji, przymierzyłam i stwierdziłam że w sumie dobrze by było zrobić komin który na górze jest węższy a na dole szerszy. No i troszkę tak zrobiłam, przynajmniej bardziej przylega na górze :D
 Beside the fact that it is crooked in the middle I have to admit I'm quite proud of it! These are my beginnings and I made something that I really use everyday now! :D
Nie liczac faktu, że jest krzywy na środku to muszę przyznać, że naprawdę jestem z niego dumna! To moje początki a udało mi się zrobić coś co mogę nosić na co dzień! :D
 I'm planning to make more of cowls like this, I'm just a maniac of scarfs and stuff like that, I have to wear something on my neck almost every day!
Mam zamiar zrobić więcej kominów podobnych do tego. Jestem maniakiem wszelkiego rodzaju szalików i tego typu rzeczy, zawsze muszę mieć coś pod szyją!
And now question to you guys, do you like it? Should I make more of these? Not necessary with colours like this, but do you think it looks nice? I really really need an honest opinion! :D
A teraz pytanie do was, podoba wam się? Powinnam robić więcej takich? Oczywiście nie w tych samych kolorach, ale czy w ogóle według was wygląda w miarę ok? Naprawdę potrzebuję szczerej opinii! :D

And like I mentioned before, this cowl is made for our new Art-Piaskownica's challenge..
No i tak jak wcześniej wpomniałam, komin zrobiłam na nasze najnowsze wyzwanie..
and guess what.. you can win some prizes from me and We Grochy! So click in the link >> CLICK << and play with us! :D
i mamy dla was niespodziankę.. możecie w tym wyzwaniu wygrać dwa drobiazgi ode mnie i od kochanej We Grochy! Więc klikajcie w link >> KLIK << i bawcie się z nami! :D

17 comments:

  1. I think it is adorable on you :)

    ReplyDelete
  2. EEE! nieźle wyszedł! kolorki cudowne, i ta gruba włóczka... marzenie. :)

    ReplyDelete
  3. Ja tez uwielbiam szale,chusty,kominy i inne;-) polecam Ci ten:http://www.google.com/images?q=sciegi+szydelkowe&hl=pl&tbm=isch&ei=yvAxU_jXMdHn4QTknIDwDw&start=120&sa=N#i=5 scieg na nastepny komin!! Wygląda cudnie!!

    ReplyDelete
  4. It looks so good for your first try:) I'm looking forward to see your next works.I'm sure they will be great too..

    ReplyDelete
  5. Świetny komin! Kolorki bardzo mi się podobają. No i nie widzę żadnych krzywizn:)

    ReplyDelete
  6. Pamiętam moje pierwsze kroki z szydełkowaniem, zaczynałam je na feriach u babci w..ubikacji. Bo tam mogłaś się skupić i babcia mnie nie poprawiała. Fakt może troszkę się przy tym denerwowałam, ale było to fajne nowe doświadczenie!
    Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  7. bardzo kolorowy idealny właśnie do ciemnej bluzki!
    Ja bym chetnie przygarnęła w żółciach albo zieleniach...np kilka odcieni

    ReplyDelete
  8. I love the cowl and the photos as well! :) You should definitely make more, when I checked out the tutorial on youtube I found lots of great patterns on the sidebar too.

    ReplyDelete
  9. Upominki od Ciebie i wegrochy są naprawdę kuszące :D Bardzo ładny ten komin, ja tez zawsze muszę coś mieć pod szyją, tyle, że ja musiałabym chyba mieć go owiniętego ze trzy razy, żeby mi ''przylegało i nie wiało" ;D

    ReplyDelete
  10. witaj w klubie początkowo-szydełkujacych i szalikowców:)
    piękne kolorki

    ReplyDelete
  11. Komin wyszedł bardzo fajnie :-) Powinnaś zrobić ich więcej :-)

    ReplyDelete
  12. Wesoły kominek i bardzo do Ciebie pasuje :)
    pozdrawiam
    marta

    ReplyDelete
  13. Szalejesz zszydełkowo :))) Czaderskie kolorki, a piosenke uwielbiam :)

    ReplyDelete
  14. Skoro to Twoje pierwsze szydełkowe dzieło, to możesz być z siebie bardzo dumna, super Ci wyszedł, a że krzywy, to nic nie szkodzi, przecież nie nosi się go na płasko :-)
    Rób kolejne!

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...