Tuesday, May 13, 2014

Chasing Dreams Moodboard

Some time ago I received a weird request from my two lovely blog friends: Kasia & Magda - they asked me to make something inspired by their new moodboard. I was in love with the moodboard's colours and patterns and I just couldn't resist!
Jakiś czas temu dostałam dziwaczną prośbę od Kasi & Magdy - chciały, żebym zrobiła coś inspirując się ich moodboardem. Nie mogłam się oprzeć jak zobaczyłam te kolory i wzory, musiałam coś zrobić!
As all of you know, I love pastel colours and flowery patterns and these were my main inspiration points from this moodboard. I didn't sew anything complicated, just a XXL wallet, but I really like how it came out! And I am very grateful that Magda made these wonderful photos! Thank you!
Jak wiecie uwielbiam pastelowe kolory i kwiatowe wzory i właśnie tymi elementami się zainspirowałam. Nie uszyłam nic bardzo skomplikowanego, tylko XXL portfel ale i tak bardzo mi się podoba! I okropniaście dziękuję Magdzie za te cudowne zdjęcia! Dzięęękujęęę!
 All fabrics are flowery&pastel. Enormous wooden button for closure and a simple white zipper.
Wszystkie tkaniny są kwiatowo-pastelowe. Gigantyczny drewniany guzik i zwykły biały suwak.
 Pockets are the same as in all my wallets as you can see :)
Kieszonki takie jak we wszystkich moich portfelach :)
 But now the most important part of this post - 
Why did Magda and Kasia ask me to create something?
A teraz najważniejsza część dzisiejszego posta - 
Dlaczego Magda i Kasia chciały, żebym coś zrobiła?

>> OPUBLIKOWAŁY SWÓJ PIERWSZY MAGAZYN Z INSPIRACJAMI! <<

I just can't believe that my wallet is published in such an amazing magazine. Every page is filled with loads of inspiration from various domains. I wish I could buy a printed version!
Nie mogę uwierzyć, że mój portfel został opublikowany w tym niesamowitym magazynie. Każda strona jest napchana masą inspiracji z różnych dziedzin. Marzę o papierowej wersji Chasing Dreams!
Girls invited a lot of people for this issue and I'm really proud I can be a tiny part of this big project. If you want to read this amazing magazine, just click >> HERE << or on the image above. And if you like it, visit Kasia and Magda's blogs and share your thoughts about it!
Dziewczyny zaprosiły do projektu sporo osób i naprawdę jestem dumna, że jestem maluteńką częścią tego wielkiego projektu. Jeśli chcielibyście przeczytać ten nowy magazyn, wystarczy kliknąć >> TUTAJ << lub w powyższy obrazek. A jeśli wam się podoba, to odwiedźcie blogi Kasi i Magdy i podzielcie się opinią!


Girls, you are amazing. Just A M A Z I N G !
Dziewczyny, jesteście niesamowite. N I E S A M O W I T E !

8 comments:

  1. taaaak, magazyn wyszedł rewelacyjnie i ja też baaaardzo bym chciała mieć wersję papierową :) też się cieszę, że mogłam być małą śrubeczką w tej wielkiej machinie :)

    a portfel po raz setny - jest cudny! :*

    ReplyDelete
  2. mój mój mój!!! :D jest cudny Maryszko! :) uwielbiam go na maksa!!!

    ReplyDelete
  3. Gratulacje!
    Magazyn przejrzałam zaraz po tym jak napisałaś o nim na fb :) Jest świetny!
    Właśnie tego nam trzeba: młodych Polek z pomysłami, inspiracjami i zapałem! Dzięki dziewczyny (w tym wszystkie "śrubeczki") jesteście po prostu SUPER!
    Pozdrawiam
    Kamila

    ReplyDelete
  4. I ja pokochałam od pierwszego numeru i niecierpliwie będe oczekiwać kolejnych, Papierowe wydanie to świetny pomysł!

    ReplyDelete
  5. Fantastyczny ten magazyn, jestem oczarowana :) a torebeczka wyszła magicznie

    ReplyDelete
  6. nie mogę znaleźć na blogu takiej informacji, a jestem absolutnie zakochana w Twoich planerach - sprzedajesz je? ;>

    ReplyDelete
  7. paranoJa - odezwij się na e-mail: marysza.blog@gmail.com ! :D

    ReplyDelete
  8. Marysza, gratulacje:) urocza torebeczka, świetny magazyn :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...