Sunday, May 04, 2014

April in Photos

First of all - Happy Star Wars Day! :D
Na początek - szczęśliwego dnia Gwiezdnych Wojen! :D

I hope your long May weekend was really nice, I spent it with my A. and his family at the countryside :) it was fun, even though the weather was just awful!
Mam nadzieję, że fajnie spędziliście weekend majowy! Ja spędziłam go z rodziną mojego A., na wsi :) Było fajnie mimo okropniastej pogody!

But let's get back to the main topic of this post - April. Most of my days are filled with thoughts about my studies, I'm very stressed all the time because I don't think I will make it through them :P so I try to celebrate every simple thing during the day like: wearing my favourite clothes, reading an interesting book.. or just drinking tea and watching my favourite TV series.. little things help me forget about my stress :P
Ale wróćmy do kwietnia! Moja głowa w większości jest pełna myśli o studiach, które mnie okropnie stresują bo coś mi się wydaje, że po prostu sobie nie poradzę :P przez to, że sama robię sobie tyle stresu.. staram się celebrować każdą najmniejszą chwilę w ciągu dnia, np. zakładanie ulubionych ubrań, czytanie interesującej książki.. albo po prostu picie herbatki i oglądanie ulubionych seriali.. te pierdoły pomagają mi się zrelaksować :P
Another thing that really reduces my stress is - good food. And my boyfriend is the best cook ever. He makes such delicious everything! Look at the photo on the left.. simple breakfast? Nope - baked egg rolls with bacon, onion, cheese and spices.. just perfect ♥ !
Kolejna rzecz, która redukuje stres - dobre jedzonko. A mój chłopak jest najlepszym kucharzem ever. Wszystko co upichci jest po prostu przepyszne! Popatrzcie na zdjęcie po lewek.. zwykłe śniadanko? Nie! Pieczone bułeczki z jajkiem sadzonym (robionym w piekarniku z bułeczkami), bekon, cebula, ser i przyprawy.. no niebo w gębie ♥ !
April equals spring? Well this weather was really weird.. rain, hail, storms, a bit of sun and very cold wind.. But look on the bright side - thanks to the April's rain, everything will be super green in May! Good that there were a few sunny days, we could walk around my little village.. :)
Kwiecień czyli wiosna? Hmm.. pogoda była naprawdę dziwna.. deszcz, grad, burze, troszkę słonka i okropnie zimny wiatr.. Ale spójrzmy na to z innej strony - dzięki temu, że padało to w Maju będzie mega zielono! Chociaż kilka dni było naprawdę ładnych, dzięki czemu można było pospacerować po mojej małej mieścinie.. :)
We visited my A.'s countryside two times this month and every time it was super cold so we couldn't walk around these beautiful forests.. but still, we could say hi to Cucumber the goat :D and eat the most delicious, natural goat cheese ♥ !
Dwa razy w tym miesiącu odwiedziliśmy wieś i za każdym razem trafiliśmy w okropną pogodę więc nawet nie mogliśmy pochodzić po tych przepięknych lasach.. chociaż tyle, że mogliśmy się przywitać z Ogórkiem - kozą, od której mam najpyszniejszy, naturalny kozi ser ♥ !
I should have been writing my B.A. thesis all month.. but of course I had some more interesting things to do :P I sewed a bit (need more!) and crocheted a lot! I learnt how to make little flowers, cotton pads from yarn and finally, I finished my phone case! :)
Przez cały kwiecień powinnam była pisać moją pracę licencjacją.. ale zawsze jakoś brałam się za coś innego :P troszeczkę szyłam (za mało!) i szydełkowałam dość sporo! Nauczyłam się robić proste kwiatuszki, włóczkowe waciki i w końcu zrobiłam etui na mój telefon! :)
And what have you been doing in April? Did you do everything you planned? I didn't - but it's kind of my thing - I'm not organised and I always forget about a lot of stuff :P
A wy co robiliście w kwietniu? Daliście radę zrobić wszystko co mieliście zaplanowane? Ja oczywiście nie dałam rady :P tak to już ze mną jest, nie jestem w ogóle zorganizowana i ciągle o wszystkim zapominam :P

Have a nice week guys! And..
May the 4th be with you! 
Życzę udanego weekendu! Ah no i jescze..
Niech moc będzie z wami! 

5 comments:

  1. Działo się, działo! :) Bardzo lubię Twoje podsumowania, Marysz!

    ReplyDelete
  2. All de photos looks super lovely, especially the last one. I want to try draw feathers!

    ReplyDelete
  3. fajnie spedzony czas , i mniej stresu zycze ;)

    ReplyDelete
  4. Owocny ten Twój kwiecień :) Cudnego maja życzę

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...