Monday, February 29, 2016

Life Journal Album - Bieszczady

Hi! Remember my life journal? I make new pages mostly during summer holidays because there is no time for this project during the rest of the year.. (studies + work) but I forgot to show you my August pages! Today I would like to show you two pages about our trip to Bieszczady.
Hej! Pamiętacie mój Project Life? Nowe strony robię głównie w wakacje bo ciężko znaleźć na to czas w innych miesiącach (praca + studia).. ale zapomniałam wam pokazać sierpniowe wpisy! Dzisiaj zacznę od naszej wycieczki w Bieszczady.
 They're not my best PL pages, but I still like them. I used a lot of photos and tried to decorate some of the cards with my handwriting.
Może nie wyszły mi te strony najlepiej.. ale i tak je lubię. Wykorzystałam do nich dużo zdjęć i próbowałam dekorować karty moim odręcznym pismem.
 As you can see I also added a postcard from Bieszczady. The colours of the postcard doesn't match the rest of the cards - but who cares! It isn't about the beauty - it's about memories!
Jak widać dodałam też pocztówkę z Bieszczad. Wiem, że kolory pocztówki w ogóle nie pasują do reszty kart - ale co z tego? Przecież tu nie tyle chodzi o piękne rozkładówki, ile o same wspomnienia!
 I took a lot of Instax photos during the trip - I love adding them to the album, you don't have to decorate them at all, they always look nice, right?
W trakcie wycieczki zrobiłam sporo Instaxowych zdjęć - uwielbiam dodawać je do tego albumu! Nie trzeba ich za bardzo dekorować bo same pięknie się prezentują, prawda?
 Can't wait to show you the August pages - it was a month full of interesting events :)
Nie mogę się doczekać aż pokażę wam pozostałe sierpniowe strony - dużo się działo!
Do you have your own PLs? How often do you make new pages? I do it rarely because I have so many other things to do.. I wish I had more time for it :) 
Prowadzicie swoje PL? Jak często robicie nowe strony? Ja niestety rzadko bo mam masę innych rzeczy do roboty.. ale fajnie by było częściej uzupełniać ten album :)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

And now I would like to show you a gift I received from Drycha! I got it in September for my birthday. It a SHADOWBOX! The photo below is taken from Drycha's blog. Here you can see it on her desk.
A teraz chciałabym wam pokazać prezent jaki dostałam od Dryszki! Dostałam ten przepiękny SHADOWBOX a urodziny we wrześniu. Poniżej zdjęcie box'a na biurku u Drychy.
 And now - on my desk! It looks amazing, don't you think? Perfectly matches the wall and all my decorations. Drycha is an amazing artist and she always gives the amazing presents! Hehe :D
A tutaj - na moim biurku! Wygląda świetnie, prawda? Idealnie pasuje do mojej ściany i tych wszystkich dodatków. Drycha jest niesamowitą artystką i zawsze daje genialne prezenty! Hihi :D
 How do you like my little mandala shelf from Drysz? As you can see I keep there all kinds of small stuff - Washi tapes, photos, stamps.. etc. :)
Jak wam się podoba moja mandalowa półeczka od Dryszki? Jak widać trzymam w niej różne pierdoły - taśmy Washi, zdjęcia, stemple.. itp. :)

It's almost March! And this means.. I'll soon show you the second post about the drawing challenges in which I partcipate!
Już pawie marzec! Ale ten czas leciiiii! Ale to oznacza, że już niedługo pokazę wam drugi post z serii wyzwań rysunkowych!

5 comments:

  1. super rozkładówki :) aż zatęskniłam za Bieszczadami :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja w tym roku byłam w Bieszczadach pierwszy raz - zakochałam się i mam nadzieję, że niedługo znowu tam pojadę! :)

      Delete
  2. Jak fajnie u Ciebie w PLu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki :) chciałabym częściej go uzupełniać ale czasu brak! :O

      Delete
  3. Bardzo sie podoba PLowy wpis :) i Twoje odręczne literki pasują idealnie!

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...