Tuesday, July 19, 2016

New Design Team!

Great news everyone! I'm joining Family Portraits' Design Team!
Świetna wiadomość! Zostałam częścią zespołu projektowego Family Portraits!


 I'm so happy - the DT will be my motivation to work on my Life Journal regularly.
Jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu - DT będzie ogromną motywacją, żeby regularnie pracować nad moim Life Journalem.

I've already made some pages about June, and I would like to show you my new, messy album today!
Już zrobiłam parę stron czerwcowych i właśnie chciałabym je wam dzisiaj pokazać w moim bałaganiarskim albumie!

Why am I not working on my previous PL album? Well, it was too big for me. It's really difficult for me to fill so much space in less than... 4 hours! When I received the smaller album (6x8") I knew this one is perfect for me - and even the simple A5 sleeves didn't frighten me as you can see :)
A czemu już nie używam mojego poprzedniego albumu? Szczerze mówiąc, był dla mnie po prostu za duży. To naprawdę trudne wypełnić taką wielką przestrzeń w mniej niż.. 4 godziny! Jak otrzymałam mniejszy album (6x8") od razu wiedziałam, że jest dla mnie idealny! I nawet nie przestraszyłam się zwykłych koszulek A5 :)
 I tried to keep my pages clean and simple, but it's just not my style. I'm always soooo messy and I, well, puke rainbows - seriously. I just cannot live without a mixture of colours surrounding me in EVERY SINGLE THING I own. Do you have similar 'problems' :D?
Próbowałam, naprawdę próbowałam utrzymać moje strony w stylu clean & simple ale no to po prostu nie jest dla mnie. Od zawsze byłam bałaganiarą, i.. rzygałam tęczą  - serio. Nie mogę normalnie funkcjonować bez otaczających mnie kolorów we WSZYSTKICH rzeczach, które posiadam. Też macie podobne 'problemy' :D?
 I decided to use all my PL sleeves, even the simple A5 ones. I will use them for the beginning of each month.
Postanowiłam używać wszystkich rodzajów koszulek - nawet tych najzwyklejszych A5. Będę je wykorzystywać do odznaczania początku każdego miesiąca.
 As you can see the week signs are made just with a simple brushpen and there are a lot of photos in every sleeve. More photos = less writing!
Jak widać, napisy week są pisane prostym brushpenem i jest sporo zdjęć w każdej koszulce. Więcej zdjęć = mniej pisania!
 And some details.. :)
No i kilka szczegółów.. :)
So, how do you like my new album?
No i jak, może być ten mój album?

Which Project Life albums do YOU prefere? 12x12, 6x8 or smaller?
A wy jakie wolicie albumy? 12x12, 6x8 czy jeszcze mniejsze?

marysza

5 comments:

  1. Pozostaje mi tylko powtórzyć - super! ♥ Mi też jest wygodnie w 6x8, nie wyobrażam sobie zapełnić 12x12 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki! 12x12 uzupełniałam tak, że dwie strony były przeznaczone na jeden miesiąc.. Wolę uzupełniać raz w tygodniu po troszku niż raz cały miesiąc :D

      Delete
  2. Wygląda bardzo fajnie, wcale nie uważam, że kolorów jest za dużo :D Właśnie wszystko ze sobą fajnie współgra. Dla mnie to raczej zbyt kosztowna zabawa, ale uwielbiam zbierać zdjęcia, pamiątki i wspomnienia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki! Cieszę się, że nie oszołomiłam Cię kolorami :D
      Co do tego, że zabawa w PL jest kosztowna - jest w tym trochę prawdy, ale da się to robić tanio! Najważniejsze to kupić koszulki, resztę można zrobić samemu!!

      Delete
    2. Znam ich produkty, a teraz będę mogła podglądać prace z ich użyciem. Na pewno to będzie dla mnie inspiracja.

      Delete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...