Friday, July 22, 2016

Something For a Yarnoholic

I'm sewing A LOT this week! I've just finished another Yarn Project Organiser for a blog swap with Aidendecou! I love Aiden's yarn projects and the fact that she reads during crocheting - amazing, right?!
W tym tygodniu DUUUŻO szyję! Właśnie skończyłam szyć kolejny Organizer Robótkowy na wymiankę blogową z Aidendecou! Uwielbiam projekty Aiden i to, że szydełkując czyta książki! Niesamowite, prawda?!

Here is the organiser I made for her:
Organizer, który dla niej uszyłam:
It is made from a very delicate fabric. It has a lot of space for yarn, crochet hooks, some papers, pens, scissors, etc.
Jest zrobiony z bardzo delikatnej tkaniny. Ma pełno miejsca na włóczki, szydełka, jakieś papierki, długopisy, nożyczki, itp.
This time I used a different kind of elastic band - this one is thinner. I hope it will be a long lasting band.
Tym razem użyłam innej gumki - ta jest cieniutka. Mam nadzieję, że będzie równie wytrzymała.
The button is vintage-looking, I made it two years ago if I remember correctly :)
Guziczek jest troszkę vintage, zrobiłam go jakieś dwa lata temu jeśli dobrze pamiętam :)
Can you see the crochet shawl on the right? It's what I got from Aiden as the swap gift - I love it! The colours look better in reality, and it's so delicate! Thanks Basia!
Widzicie tą piękną chustę po prawej? Właśnie ją dostałam od Aiden jako wymiankowy prezent - uwielbiam! Kolory są dużo lepsze na żywo, chusta jest bardzo delikatna! Dziękuję Basiu!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

And here is a little sneak peek of the second project from the book Przytulanki Szmacianki!
A tutaj mała zajawka następnego projektu z książki Przytulanki Szmacianki!
I will show you this plush toy next week! :D
Pokażę wam tego pluszaka w przyszłym tygodniu! :D

4 comments:

  1. Cieszę się, że chusta Ci się podoba :) organizer na zdjęciach wygląda pięknie, a na żywo pewnie jeszcze lepiej :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam nadzieję, że dzisiaj dojdzie!! :D

      Delete
  2. Super organizer :D Ja właśnie skończyłam poprawiać sobie sklepową bluzkę- mam nadzieję, że nie widać na niej aż tak bardzo mojej przeróbki- i próbuję uszyć sobie maskotkę na brelok od kluczy, ale mam wrażenie, że tych prób będzie jeszcze z milion :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. W internecie jest pełno tutoriali na takie breloki! Zerknij sobie na nie, bo nie zawsze warto dochodzić do czegoś metodą prób i błędów :D
      A co do poprawki bluzy, to podziwiam!! Ja zawsze się boję, że zpesuję jeszcze bardziej hihi :P

      Delete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...