Tuesday, October 25, 2016

Handmade Autumn Journal

Today's post is about a breathtaking journal made by my A. I received it as a late gift for my birthday. I wanted to show you this journal so much you can't even imagine.. It's a masterpiece!
Dzisiejszy post jest o zapierającym dech notesie zrobionym przez mojego A. Dostałam go jako spóźniony prezent urodzinowy. Nawet sobie nie wyobrażacie jak bardzo chciałam wam pokazać to małe arcydzieło!

Don't forget to tell me what you think about it in the comments below :)
Nie zapomnijcie wyrazić swojej opinii o nim w komentarzach :)

The journal is A6 with 400 creamy pages with rough edges. The cover.. ahh the cover is made of old, recycled leather. The tree motive on the cover is made of little sticks, which were put under the leather.
Journal ma 400 kremowych, postarzanych stron A6. Okładka.. ahhh ta okładka.. (!) zrobiona jest ze starej skóry (recykling!). Motyw drzewka jest ułożony z gałązek, które są pod skórą.


The leather is quite old, and I think this detail makes it even more mysterious and magical.
Skóra jest dość stara i dzięki temu notes jest jeszcze bardziej tajemniczy i magiczny.


Pages are creamy and blank. I have no idea what to use this notebook for - it really has to be used for something special, don't you think?
Strony są białe i jak na razie puste. Nie mam zielonego pojęcia do czego użyć tego notesu - a musicie przyznać, muszę go do czegoś wykorzystać, do czegoś wyjątkowego, prawda?


Maybe you have some ideas what to use it for??
Może macie jakieś pomysły na wykorzystanie go??


The back cover is simple, without any embellishments.
Tylna część okładki nie ma żadnych ozdóbek.


An amazing gift from an amazing man. Thank you so much A. for all the emotions and love you left in every centimetre of this notebook. 
Niesamowity prezent od niesamowitego mężczyzny. Dziękuję Ci A. za te wszystkie emocje i serducho, które włożyłeś w pracę nad tym notesem. 


What about you guys, do you like it? What would YOU use it for? I need some ideas :D
A jak wam się podoba? Na co WY byście wykorzystali ten notes? Potrzebuję pomysłu :D

Have a nice week, with amazing surprices,
Miłego tygodnia, pełnego wspaniałych niespodzianek,
marysza

14 comments:

  1. Po prostu niesamowity! ❤ Z jednej strony żal z niego korzystać, a z drugiej wszystko by się w nim pisało ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No właśnie! Wszystkiego to pisać nie chcę, żeby z niego śmietnika nie zrobić :D wciąż nie wiem jednak co mam tam pisać ;(

      Delete
  2. Very - very nice journal 😊🍁🍂🍁

    ReplyDelete
  3. Piękne ! Ja nie mam do tego ręki, pozazdroszczę talentu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Powiem Ci, że ja do tylu szczegółów też cierpliwości nie mam.. cieszę się, że mój A. lubi sobie czasem coś poeksperymentować :D

      Delete
  4. Najpiękniejszy i najbardziej klimatyczny notes jakikolwiek widziałam. :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję w imieniu mojego A! Na pewno się rumieni :D

      Delete
  5. jestem zachwycona tą okładką. Magiczna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tez tak uważam ❤ i ciagle nie wiem na co go wykorzystać!

      Delete
  6. Zatkało mnie jak świetne to jest i bardzo chciałabym zobaczyć jak to jest zrobiony diy:)

    ReplyDelete
  7. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    An Thái Sơn chuyên võng điện máy đưa võng hay võng điện cho bé và chia sẻ kinh nghiệm giúp quý khách biết cục điện đưa võng giá bao nhiêu cũng như máy đưa võng loại nào tốt nhất cho giấc ngủ của bé.

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...