Monday, March 21, 2011

camera, anchor & a red patchwork

 three new notebooks! i have to hurry up with making them, i have to have in my shop about 15 in the end of the month!

camera 
A5 - 200 pages
 it was a lot of work with this one..
 grey linen interior :)

 anchor
A5 - 200 pages
 sailor's notebook :)
 black interior

red patchwork
A6 - 200 pages
 this one is really cute :)
 i didn't make patchworks for a looong time now! it was nice to get back to it :)
 red&white stiped fabric as the interior :)

hope you like them! omg i have to go to school soon, that was a lazy weekend.. ahh i sometimes really hate these studies..

hope you had a splendid weekend!
xxxx

20 comments:

  1. nie potrafię się napatrzeć... nieziemskie! cudowne! i niesamowite!

    ReplyDelete
  2. jejku jakie cuda tu u Ciebie!
    jestem zachwycona:)

    ReplyDelete
  3. No niezły już masz zbiór :)) co kolejna sztuka to lepsza! :) Podoba mi sie ten z aparatem :)

    ReplyDelete
  4. bardzo pomysłowe okładki!
    ta z aparatem zwłaszcza:D

    ReplyDelete
  5. zakochałam się w tym z aparatem, marzenie, cudny jest i wygląda jak fisheye :) nie dość że aparat to kwieciście, kocham ten notes :)

    ReplyDelete
  6. notes z aparatem jest boski! kwiatowa tkanina w połączeniu z czernią i przeszyciami - rewelacja :)
    a weekendy od tego właśnie są, żeby zmarnować je na słodkie lenistwo, więc proszę mi tutaj bez wyrzutów sumienia ;)

    ReplyDelete
  7. Coś wspaniałego! Twoje notesy są po prostu nieziemskie! :)

    ReplyDelete
  8. cudeńka!
    wszystkie są rewelacyjne, każdy notes ma w sobie to coś...a najbardziej mi się podoba, że widać, że są robione ręcznie, są niepowtarzalne :)

    ReplyDelete
  9. Cudowne, zachwyciłam się...;)

    ReplyDelete
  10. it was love from the first sight

    ReplyDelete
  11. Nicee post :D ..♥

    hugh serah

    serah-de-fashix.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. ten z aparatem ehhh! marzenie!

    ReplyDelete
  13. twoje notesy są świetne a sklep sie rozkręci:)gwarantuję...już pół świata w tych komentarzach widzę:)super:)
    jak uciułam to się zgłoszę:)
    pozdrawiam,
    Ania

    ReplyDelete
  14. O matko, serce mi szybciej bije, jak widzę twoje cudne notesy! Ten z aparatem to mój faworyt!! :))

    ReplyDelete
  15. aparatowy wymiata :D nic dziwnego, że większość skraperek chwyta za serce xD jest booooski!

    ReplyDelete
  16. łoł...
    chwilę mnie u Ciebie nie było a tu TAKA produkcja :D

    ReplyDelete
  17. Ten marynarski jest super!

    ReplyDelete
  18. Ten z aparatem fotograficznym jest wspanialy!

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...