Saturday, March 12, 2011

thursday's notebooks and a sneak-peak

i finished two journals on Thrusday, and i'm really glad of them! they look amazing - in reality better than on photos.. i am not able to make good pics of them :(

notebook no. 1 - dream big <3
clouds are made from grey linen, the sky is made of turquoise corduroy

magnetic closure (at last!)





notebook no. 2 - sold!
very thick one (7,5cm)! the front cover is made of a fabric similar to eco leather..
its mat black - i adore mat colours.. mat fabrics..

corners of the pages are brown, but only on the first 2/3 pages they are so visible

as you can see te rest of the pages arent that much colored :)

and a sneak-peak of my two new covers, i finished sewing them a minute ago!
i love them.. love love! they were very laborious!



hope you are having a nice weekend.. 
i have a lovely weekend.. at last (well, friday and saturday were lovely, hope tomorrow will be the same)

16 comments:

  1. Любуюсь Вашими ноутбуками!!! Очень нравятся!!! ))

    ReplyDelete
  2. piękne te Twoje grubasy :)

    ReplyDelete
  3. Niezła kolekcja(wzdycham,słabnę i wytrzeszczu dostaję)

    ReplyDelete
  4. Ta zajawka ostatniego mnie powaliła. :D boskie to to :D

    ReplyDelete
  5. No jesteś coraz lepsza :)
    hahaha własnie mi koń zarżał za oknem ;] haha

    ReplyDelete
  6. a jakos o naszym popołudniowym romansie nie wspomniełaś :P czuję się pominięta :P
    i czemu do cholery ja nie widziałam tych zajawek?? yyyy. no pytam się :P
    a ja chce już mój notesik!!!!! mój notesik!!!

    ReplyDelete
  7. ten chmurzasty jest boski, pasowałby do mnie, taki lekki do bujania w obłokach aaaah :)))

    ReplyDelete
  8. oj wybacz ze nie wspomnialam o popoludniowym romansie aniu ale na szybko tego posta pisalam xd
    a co do zajawek, to nie widzialas bo zaczelam je robic jak od ciebie wrocilam;d

    dziekuje za koemantarze dziewczyny! :D
    ciesze sie ze sie podoba, troche sie nad tymi notesami nameczylam! ;d

    ReplyDelete
  9. to chyba jasne, że z wrażenia. :)

    ReplyDelete
  10. Niesamowite są!!! Pełna uwielbienia jestem!

    ReplyDelete
  11. Oszałamiające! Nawet nie wiesz jak się cieszę, że tutaj trafiłam ;)
    Kręci mi się w głowie i chyba dostałam lekkiego oczopląsu ;) Rewelacyjny blog!!!
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  12. niesamowite!
    podziwiam pracę!
    błękitny z chmurkami obłędny! :)

    ReplyDelete
  13. Notes w chmury mnie zauroczył!

    ReplyDelete
  14. These are so beautiful! I love journaling and all notebooks. I write a blog. Please come visit!

    http://livelifeartfully.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ojesuuuuu... chmuurkoowwwyyy!!! :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...