Monday, November 21, 2011

Book Giveaway!

Hi there! Today I have something special for you guys! :)

A long time ago I bought two used english books.. I thought I would read them.. But of course I was wrong - I am too lazy to read something this big in english! I really love this language, but two books (which aren't fantasy!!) would be just a torture for me! So I thought.. 'I have a lot of english blog friends, and a lot of polish ones who know english.. why not give them these books?' Soooo.. here they are!
I'm giving away two used english books!
1. Linda Green - '10 Reasons Not to Fall in Love (and one man to prove them all wrong)'
2. Charlotte Bingham - The Wind of the Sea

What you have to do to have a chance to win these two books? Well..
- follow my blog (blogger, facebook, bloglovin, networked blogs - the choice is yours)
- put the image of the giveaway on your blog :)
- leave a comment telling me you did so
- and come back here on the 6th December to see if you had won!

P.S. Open worldwide!

Good luck! I really hope there are some people who want these two books! :)
xxxx

-------------------------------------------------------------------------------

Last night was a really bad night.. and I have just one question now.. Why people are so bad and evil? Why can't they leave good people alone? It's weird but the best people always have more problems.. I hope everything will be ok soon..

-------------------------------------------------------------------------------
We have a winner!
-------------------------------------------------------------------------------
6. kamykowa

Congratulations!

10 comments:

  1. Hi! I'd love to be entered and am following your blog!

    ReplyDelete
  2. staję pierwsza w kolejce!! sama nie wiem czy dam radę przebrnąć skoro to nie fantasy:P ale obiecałam sobie, że w końcu przeczytam coś grubszego w tym języku:] może to jest właśnie okazja? obrazek umieściłam w pasku bocznym na swoim blogu. A co do ludzi... niestety tych niedobrych jest coraz więcej:( jeśli to możliwe należy się skupiać na tych przychylnych i dobrych!:( trzymam kciuki żeby wszystko szybko było dobrze.

    ReplyDelete
  3. Maryszka....nie łam się ....coco jambo i do przodu :)...pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Marysza trzymam kciuki aby wszystko się ułożyło, a koszmar minionej nocy minął jak najszybciej. Kiedyś pisałam o tym, że obcy ludzie i moi rodzice są najbliższymi mi ludźmi i wiesz co, nadal tak uważam, nadal uważam że z rodziną tylko na zdjęciu, a od ludzi znanych mi tylko z blogów otrzymuję dużo więcej ciepła i wsparcia niż od tych co niemal za ścianą. A złych ludzi...niestety jest sporo,ale trzeba być jak najbliżej tych dobrych.Trzymaj się cieplutko!

    ReplyDelete
  5. I constantly ask myself that question! I just don't know why! All I can say if carry on being good and truthful to who you are and remember you reep what you sew so to all evil,nasty people they will eventually have there Karma x

    Thank you for doing the giveaway and have added your button to my sidebar.

    Leah x

    ReplyDelete
  6. Jako że jestem molem książkowym a do tego studiuję filogię angielską, staję dzielnie w kolejce by spróbować swoich sił :D Obserwować obserwuję, na fejsbuku też lajkuję, a info o rozdaniu na blogu w zakładce "Rozdania" ;)
    Pozdrawiam!

    PS. Notesik już znalazł zastosowanie, dziękuję! ;*

    ReplyDelete
  7. Ja tez uwielbiam ten jezyk. Jestem rowniez absolwentka filologii angielskiej.

    ReplyDelete
  8. Ja sie nie zapisuje, ale podziwiam rozdawnictwo ksiazek, ja sie zwykle za bardzo przywiazuje.

    Wlasnie zaczelam czytac Twilight po angielsku, nawet fajnie sie czyta.

    ReplyDelete
  9. marysia - ja tez sie przywiazuje, ale do ksiazek ktore czytam;p tych nie czytalam.. jakos w ogole nie mam weny sie do nich zabraac.. mam tez pare ksiazek po angielsku ktorych nigdy bym nie sprzedala - np. wersje autorka Amerykanskich Bogow Neila Gaimana.. opowiesci braci grimm (oryginalna wersja - nie ta dla dzieci) itp. ale to tych dwoch romansidel jakos nie mam ochoty sie zabierac.. i tak jak pisalam.. sie kurza ;p

    ReplyDelete
  10. I'd love to win your books! I follow you on GFC and I posted about the giveaway on my blog :) http://aimeeleesadventures.blogspot.com/p/giveaways_02.html

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...