Tuesday, October 01, 2013

Firmoo Sunglasses Review No3

As I promised about a month ago on my facebook page it's time for a new Firmoo glasses review! I received this pair few months ago but my lovely photograph Bee was not in town and I really believe only her lens!
Tak jak obiecałam około miesiąca temu na moim facebooku - czas na nową recenzję okularków z Firmoo! Dostałam tą parę kilka miesięcy temu ale mojej kochanej Pani fotograf Bee nie było w mieście a ja tylko jej powierzam takie zadania!

Every time we go for a little amateur photo shoot we have a little adventure.. this time we decided to go to a very beautiful, historic cement plant.. It is an enormous building which is extremely interesting and beautiful but it turned out that it is now secured and we can't go in where we wanted. So Bee made just a few photos in not the most interesting places.. but it was still worth it!
Za każdym razem jak wybieramy się na nasze amatorskie sesje foto mamy jakieś małe przygody.. tym razem zdecydowałyśmy się odwiedzić przepiękną, zabytkową cementownię.. Jest to ogromny budynek, który jest niesamowicie interesujący i naprawdę przepiękny.. ale okazało się, że jest teraz tam ochrona i nie mogłyśmy iść tam gdzie chciałyśmy. No więc Bee zrobiła tylko kilka zdjęć i to nie w najciekawszych miejscach.. ale i tak było warto!
My grandmother always asks me why do I have so big glasses.. well, I have no idea why - but I just love big ones! It's not a shame to wear glasses so they should be some kind of visible decoration, don't you think?
Babcia zawsze mnie pyta z wyrzutem czemu noszę takie wielkie okulary.. nie wiem czemu ale uwielbiam takie! Przecież to nie wstyd nosić okulary więc powinny być jakiegoś rodzaju widoczną ozdobą, prawda?
This ones are very colorful as you can see.. the front is black BUT on the other side they have three colours - green, pink and yellow! The best part is that this pink colour isn't very bright so they do not disturb you when you are wearing your glasses.
Jak widać te są bardzo kolorowe.. przód może i jest czarny ALE po drugiej stronie mają trzy kolorki - zielony, różowy i żółty! A najlepsze jest to, że ten róż nie jest bardzo jasny i dzięki temu nie przeszkadza jak mam je na nosie.
And they fit to almost all clothes!
I pasują prawie do każdego ciuszka!
I'm really glad I picked these pair over a lot of black ones (I have two dark pairs already!).
Jestem naprawdę zadowolona, że wybrałam tą parę zamiast jakiejś czarnej (mam już dwie pary takich ciemnych!).
This pair is also very thick and solid - firmoo didn't let me down also this time!
Okularki są grube i solidne - firmoo po raz kolejny mnie nie zawiodło!
 I also received some stuff for repairing them (just in case) and a really nice, shockproof case - not a simple plastic one but a really heavy one! And as you know this feature is very important in a woman's bag!
W komplecie dostałam też takie małe cosie do naprawdy okularów (tak w razie czego) i bardzo fajne, porządne etui - nie takie zwykłe plastikowe, ale naprawdę grubaśne! A jak wiadomo to bardzo ważna cecha w babskiej torbie!
If you are planning to buy a new pair of glasses, consider Firmoo.com - even if you are from Poland. The shipping takes literally few days, and they are not that expensive comparing to polish optic stores (oh, and they also have promotions like the first pair is free!).
Jeśli planujecie zakup nowej pary okularów, weźcie pod uwagę Firmoo.com - nawet jeśli jesteście z Polski. Wysyłka zajmuje dosłownie kilka dni i w cale nie są aż takie drogie porównując do polskich sklepów (oh, i mają też promocje, że pierwsza para jest gratis!).

And the best part is that Firmoo.com ogranises giveaways very often on their fanpage! So if you are still not convinced to online shopping, try to participate and maybe you will be the lucky one!
I co najlepsze - Firmoo.com bardzo często organizuje rozdawajki na swoim fanpage'u! Więc jeśli wciąż nie jesteście przekonani do zakupów w internecie, bierzcie udział w rozdawajkach i może wam się uda!

And let me know do you like my pair of glasses and of course what do you think about these photos!
I dajcie mi znać czy podobają wam się moje nowe okularki i co myślicie o tych wszystkich zdjęciach!

Glasses from: firmoo.com
Photos by: Beata Machowicz

7 comments:

  1. Kurde, ja to mam zawsze ogromny problem z oprawkami, serio mogę przymierzyć wszystkie i nic mi się nie spodoba ahahahah a tu..... jak się zdecydować, kiedy nie można przymierzyć? xD

    ReplyDelete
  2. zapomniałam dodać, ze śliczny masz płaszczyk, a okulary są przepięknie kolorowe i pasują Ci superowo :D

    ReplyDelete
  3. Guru - jak szukałam oprawek w sklepie to tez przymierzałam milion par i się zdecydować nie mogłam.. ale tu jakoś mam drugą parę korekcyjnych, czyli takich co w sumie noszę codziennie i o dziwo pasowały jak przyszły! Nie wiem czy to fuks czy co.. :P
    Płaszczyk uwielbiam! Dorwałam go jakoś półtora roku temu na przecenie :D tylko że jest ceniutki a ja zazwyczaj chodzę w nim zimą :(

    ReplyDelete
  4. Super sesja! Pięknie się jesiennie komponujesz:)

    ReplyDelete
  5. ale ładnie, no no no! :)
    mamy już październik:) to co?;)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...