Thursday, September 25, 2014

Phone Case

I'm sewing again! It's just the second day, but you can't imagine how happy I am! Just few hours a day as a warm-up but still.. I missed it! I would like to show you little something I sewed today.. A simple phone case!
Ha! Znowu wzięłam się za szycie! To dopiero drugi dzień, ale i tak nie wyobrażacie sobie jaką mi to radość sprawia! Szyję tylko kilka godzinek dziennie ale ahh.. brakowało mi tego! A dzisiaj chciałabym wam pokazać coś co skończyłam szyć dosłownie przed chwilką - proste etui na telefon!
 The phone case is thick, it has batting between the fabric for safety. It is closed with a simple button and a string (it was supposed to be an elastic band but I couldn't find any at home!).
Etui jest grube, między tkaninami jest watolina, żeby telefon się nie obił zbyt łatwo. Zamykanie na guziczek i sznureczek (miała być gumka ale akurat nie miałam w domu!).
 I forgot to iron the case before making photos.. sorry! I hope you don't mind it :)
Jak widać zapomniałam wyprasować etui przed robieniem zdjęć :P wybaczcie!
 As you can see it's very tight so I don't really need the button and the string. But I will need them when I will take my plastic case off the phone.. it will be thinner :)
Etui jest dość ciasne, więc nie potrzebuję guzika i sznurka, ale jak ściągnę to plastikowe kwiatowe etui to na pewno mi się przyda.. będzie duuużo cieńszy telefon :P
Would you like to see a tutorial for this case? It's very easy so everyone will be able to do it! I just need to know if you would like a DIY like that! And I will make it next week! :D
Ktoś chciałby zobaczyć tutorial na takie etui? Łatwo się je robi, naprawdę! Tylko dajcie znać, że jesteście zainteresowani a zrobię tutorial w przyszłym tygodniu! :D

11 comments:

  1. Ja bym poprosiła tutorial :D

    ReplyDelete
  2. Bardzo chętnie popatrzymy. Etui super, pasowałoby na mój nieszczęsny, zmasakrowany telefon;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No to czas na szycie :D
      http://zrobiszsam.muratordom.pl/dekoracje/ozdoby/jak-uszyc-etui-na-telefon-instrukcja-krok-po-kroku,15_643.html

      Delete
  3. Replies
    1. Na tablet też się nada :D tutorial tu: http://zrobiszsam.muratordom.pl/dekoracje/ozdoby/jak-uszyc-etui-na-telefon-instrukcja-krok-po-kroku,15_643.html

      Delete
  4. Jaki ładny! Mój telefon by się nie obraził jak bym mu taki sprawiła :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No to zapraszam do szycia :D
      http://zrobiszsam.muratordom.pl/dekoracje/ozdoby/jak-uszyc-etui-na-telefon-instrukcja-krok-po-kroku,15_643.html

      Delete
  5. I like this phone case, it seems easy to sew. I'm waiting for the tutorial :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Here is the tutorial: http://zrobiszsam.muratordom.pl/dekoracje/ozdoby/jak-uszyc-etui-na-telefon-instrukcja-krok-po-kroku,15_643.html unfortunately it's only in Polish, but there are a lot of photos so you can also try it!

      Delete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...