Sunday, May 13, 2012

Delicate Butterfly Journal

Wow! Long time without showing you fabric journals with rough pages!
Well what can I say to excuse myself.. I have too many hobbies! Haha ;d
 As you can see on the photos this one is very delicate and girly :)
 It has three butterflies on the front cover and pink rough edges.
 The interior of the cover is also pretty delicate - flowers & pink :)
 Closed by two pastel pink cotton tapes. Oh! And size A5 with 300 pages.
 And we are back to creamy pages! I'm so happy I have them back!
 How do you like it? Maybe it doesn't look complicated but it wasn't easy to make these small butterflies! But what can I say.. i really like new sewing challenges! :))
Oh! And something yummy for the end of the post.. I made macarons again yesterday - the don't look as delicious as the previous ones.. but the taste is really freakng amazing!

P.S. I don't know if you know but I am a HUGE fan of films based on Marvel's Comics 
On Friday I went to the cinema to see The Avengers - I almost cried of laughing.. it was really an amazing film - a perfect compilation of 6 previous parts 

Have a wonderful day!
xxxx

16 comments:

  1. Czy jednym z hobby jest oglądanie "My Little Pony: Friendship is Magic"? :) Jeśli nie, to kolorystyka notesu jest niebywałym zbiegiem okoliczności. ;) Jest super!

    ReplyDelete
  2. Miarka - hehe nie niee, to zbieg okolicznosci :D zamowienie takie bylo wiec tak zrobilam :D

    ReplyDelete
  3. Marysza - no tak, nie pomyślałam, że to sprawka zamawiającego. ;) Po ile taki notes?

    ReplyDelete
  4. Weeeeeź kobieto, mój facet wrócił nieźle sfazowany po tym filmie hehehe
    Strony tego notesu kojarzą mi się z jakimś dobrym deserem :D

    ReplyDelete
  5. A już myślałam że Kucyki z Ciebie wyłażą :PP uroczy notes :) Makaronikami robisz mi mnóstwo apetytu. A na Avengersó∑ ide dzisiaj, nie moge się doczekać :)

    ReplyDelete
  6. oj tam, bajka o kucykach jest całkiem całkiem wiem bo moja córka ma fazę na kucyki :))))))))))) i czasem razem oglądamy

    300stron robi wrażenie !

    Ciastka mają rewelacyjny kolor! i to na tyle bo chociaż jestem łasa na słodycze to takich nie lubie

    ReplyDelete
  7. Wygląda super :).. Bardzo cukierkowo, słodko i dziewczęco :D. Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  8. uroczość pełna. jak pamiętnik dla Ani z Zielonego Wzgórza.

    kusisz tymi makaronami. weź na skrapo-zlot przywieź dla cioci Lejdi :)

    ReplyDelete
  9. a może dla odmiany jakiś czarny? :)

    ReplyDelete
  10. Dorotka - na początku robiłam dużo czarnych notesów (przejżyj posty z początku 2011r.) ale teraz nie mam czasu robić notesów ot tak :) teraz tylko i wyłącznie szyje je na zamówienie bo nie mam czasu przez szkole na więcej takich przyjemnosci :( ale w wakacje pewnie jakis czarnulek sie pojawi! :)

    ReplyDelete
  11. Strasznie ładny notes :) Okładka śliczna, kartki też fantastyczne. Nie przepadam za różowym, ale ten notes jest genialny :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...