Wednesday, May 23, 2012

Weekender Traveller Bag

I completely forgot to show you the Weekender Traveller Bag which I have sewn for my dear friend Asia! I finished it in April and I was doing it really a long time..
I used Amy Buttler's pattern which I bought few months ago (January? February?)
 I have to admit that this pattern was really hard to understand for me.. and I know I will never buy a pattern like this again. Books are better for me - you have photos etc. showing you what to do (if you don't know something from the text). And.. well.. I have to admit my english isn't that good.. :( I have to practice more o.O
 I was sewing it ages.. seriously AGES. I thought that I will never finish this bag.. good I had a really good motivation -> it was a gift for my lovely Asia! :) 
 It's ENORMOUS! It is really perfect for a weekend trip! Oh and please don't judge which fabrics I have used.. I used them because only these striped ones I had in the perfect amount (2m each). Below you can see how the zipper looks - it's the first time I sewed it like that :) It was the biggest challenge for me;p
 Here you can see the interior.. it has two small pockets for a phone and some documents..
 And on the last photo (I know it's awful!) I wanted to show you how big it is in compraison with.. me;p It was really weird when I put 2 quite big pillows inside and there was still some space!! Incredibly big bag!
I'm so happy Asia likes it and that it arrived really fast to her!! I hope you like it too :)
Ohh and sorry for the mess at the last photo!!! I'm a bit sloppy sometimes..

Have a wonderful day!!
My day is full of tests.. I'm so stressed lately!! Keep your fingers crossed for my exams;p
xxxx

25 comments:

  1. Jest! A ja wczoraj całego bloga przeszukałam, jak u mnie napisałaś,że też szyłaś torbę Amy Buttler :))). Wyszła czadowa! Szkoda, że tego modelu nie ma w książce, bo bardzo praktyczny. A co do opisu to faktycznie w książce są zdjęcia (całości,nie poszczególnych etapów niestety), które głównie wykorzystywałam, część angielskiego też nie kapowałam (teraz widzę, żę miałam prawo;) , skoro nawet Ty miałaś problemy). A paski właśnie, że mi się bardzo podobają!
    Pozdrawiam,
    Magdalena.

    ReplyDelete
  2. co za wielkie torbiszcze :D Nie mogłabym go nosić ale wygląda super :D

    ReplyDelete
  3. wow, jest ogromna! Rzeczywiście w sam raz na weekendowy wypad, zmieści chyba wszystko, czego potrzeba kobiecie poza domem. Hahaha a nawet to czego nie potrzeba :D

    zdolniacha z Ciebie :*

    ReplyDelete
  4. wyszła przecudnie!!! pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  5. Naprawdę super torba - sama bym chciała taką mieć na weekendowe wypady, choć coś czuję, że bym się nie zmieściła i tak :D

    ReplyDelete
  6. Jest totalnie odlotowa... Zakochałam się w niej!:)

    ReplyDelete
  7. No moja droga, to z drugą pójdzie Ci znacznie szybciej hehe ;) Nie no żartuję, ale w sumie nie zdziw się jeśli kiedyś o taką poproszę bo jest CZADOWA!!!! Trzymam kciuki za egzaminy :)

    ReplyDelete
  8. I love it! I wish I had your sewing skills!

    ReplyDelete
  9. uwielbiam takie megaaatorby. i wyszło Ci idealnie, najwyraźniej jednak wszystko dobrze zrozumiałaś, doczytałaś i z każdym wykrojem sobie poradzisz. mniodzio

    ReplyDelete
  10. OMG!!! Jesteś mistrzem! Torba jest więcej niz genialna!!!

    ReplyDelete
  11. Moja! Moja! MOJA!!!!
    Kocham ją, ubóstwiam, i chwale się nią na każdym kroku :)
    Przeżyła juz kilka wypadów na miasto + za niedługo wybierze sie ze mną na podbój Londynu ;) DZIĘKUJE raz jeszcze! :) :*

    ReplyDelete
  12. Ale zazdroszczę książek Amy ... ja będę musiała poczekac na przetłumaczenie :(
    Torba REWELACJA :)

    ReplyDelete
  13. Genialna!!! Świetna :) No i faktycznie ogromna ;)
    Oooo też bym sobie trochę poszyła, ale maszyna w PL... ehhh ;)

    ReplyDelete
  14. love it, chociaż paski to raczej nie moja bajka :) za to sama torba w swojej torbowatości... przydałaby mi się taka :D

    ReplyDelete
  15. ech.... ja też chcę taką...

    ReplyDelete
  16. Upadłam o_O
    Jest obłędna! No w życiu tak zajebistej torby nie widziałam! :D
    I do tego ręcznie... no Ty masz za dużo talentów zdecydowanie! :P

    ReplyDelete
  17. mistrzostwo świata po prostu!!! oj przydała by sie taka przydała:) genialna jesteś!!!

    ReplyDelete
  18. Nie wiedziałam, że można kupić wzory do szycia. Fajna torba :) Ale się rozwinęłaś jeśli chodzi o szycie! :D

    ReplyDelete
  19. Jest rewelacyjna!
    Mi się wydaje, że generalnie opisy ciężko jest zrozumieć, mam kilka książek z wzorami, ale czasami czytam opis 5 razy i nadal nie wiem o co chodzi ;)
    Ale może to tylko ja tak mam :D
    Pozdrawiam
    Monika

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...