Wednesday, December 10, 2014

Crocheting with Bobbiny!

Today's post is all about crocheting.. and not just regular crocheting but the XXL edition! Finally, after very long battles with myself I ordered Bobbiny. And of course, as you probably suspect, I fell in love with them! I made two orders in one week, I just couldn't resist all those amazing colours!
Dzisiejszy post będzie cały o.. szydełkowaniu! I to szydełkowaniu w wersji XXL! W końcu po długich walkach z samą sobą zamówiłam Bobbiny. I oczywiście, jak się pewnie domyślacie, od razu się zakochałam! W ciągu jednego tygodnia zrobiłam dwa zamówienia.. bo nie mogłam się oprzeć no!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

First thing I made was a big black basket for my yarn which I am using for current projects. The Bobbiny ropes are quite hard so it was not very easy to make my first basket (my hands hurt! seriously :D) but it was worth it. The basket is very stiff!
Pierwszą rzecz jaką zrobiłam był duży czarny kosz na włóczki, których używam do obecnych projektów. Bobbinowe sznurki są dość twarde i zrobienie koszyka nie było dla mnie zbyt łatwe (ręce mnie bolały! naprawdę! :D) ale było warto. Koszyk jest bardzo sztywny!
 Another thing I made is a special christmas cover for a flowerpot. It's super easy to make and very effective! Can't wait to make more similar baskets :)
Kolejną rzeczą jaką zrobiłam był świąteczny koszyczek na doniczkę. Taka ozdoba jest bardzo prosta do zrobienia i efektowna! Nie mogę się doczekać aż zrobię więcej takich :)
 You won't probably notice it, but thanks to this flowerpot cover the flower is a bit higher (about 10 cm here).
Pewnie nie zobaczycie tego na zdjęciu, ale dzięki temu stojaczkowi doniczka jest wyżej niż normalnie (około 10cm w tym przypadku).
 What else have I made using Bobbiny? Enormous snowflakes!
Co jeszcze wykombinowałam z Bobbinów? Ogromne śnieżynki!
 These snowflakes are very big and also very thick - that's why they will be perfect coasters for hot pots or jugs. My mom needs thick coaster because she doesn't want to destroy her favourite dining room table! Using these snowflakes she will never burn the top of the table!
Te śnieżynki są naprawdę wielkie i do tego bardzo grube - będą idealnymi podkładkami pod gorące garnki i dzbanki. Moja mama potrzebuje takich grubych podkładek, żeby nie niszczyć swojego ulubionego stołu w jadalni.. Teraz spokojnie może sobie kłaść gorące garnuszki na stół, z takimi podkładkami nigdy nie przypali stołu!
 As I wrote at the beginning of this post - I already ordered new Bobbins: ropes for new baskets and two original Bobbins (pink & grey). I still don't have an idea what to make from these two colours.. do you have some ideas?
Na początku posta napisałam, że już zrobiłam dwa zamówienia Bobbinowe: sznureczki na kolejne koszyki i dwa oryginalne motki Bobbinów (różowy & szary). Wciąż nie wiem co mam zrobić z tych dwóch kolorów.. macie jakieś pomysły?
I am dreaming about a rug from Bobbins but I'm not sure I am able to do it yet.. who knows, maybe I will try to do it at the end of the month?
Marzą mi się Bobbinowe dywaniki ale chyba nie jestem jeszcze gotowa na takie szydełkowe wyzwanie.. ale kto wie, może pod koniec roku spróbuję?

If you want to make similar christmas decorations or just simple baskets, hop on to Bobbiny shop! A lot of wonderful colours of yarn and ropes are waiting for you! 
Jeśli chcecie zrobić podobne świąteczne ozdoby albo zwykłe koszyczki, to zapraszam do Bobbinowego sklepu! Czeka tam na was masa przepięknych kolorów włóczek i sznurków! 
And if you already know Bobbiny, leave links to your works! I would love to see them!
A jeśli już znacie Bobbiny, to zostawcie linki do waszych prac! Z chęcią pooglądam wasze dzieła!

28 comments:

  1. Ja stawiam na dywanik! Dasz radę na stówę!! Cudne te bobki :)

    ReplyDelete
  2. Wspaniałości :-) Szczególnie podoba mi się osłonka na doniczkę i śnieżynki jako podkładki na stół :-) Genialne!
    Koniecznie rób dywanik - jeśli tylko masz ochotę to nie ma na co czekać :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ochota jest, tylko czasu troszkę brak jak na razie.. no i tutoriala nie mogę znaleźć łatwego :(

      Delete
  3. Rób dywaniki, przecież koniec roku jest tuż, tuz ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tylko, że na dywanik to też tutorial potrzebuję a jakoś nie mogę znaleźć żadnego fajnego :D

      Delete
  4. Ależ cuda <3 strasznie mi się te Bobbiny podobają....

    ReplyDelete
    Replies
    1. No to na co Pani Offca czeka :D trzeba spróbować!! :D

      Delete
    2. Pani Offca na szydełku umie łańcuszek tylko zrobić ;)

      Delete
    3. No czyli podstawy są :D reszta pójdzie już z górki, jak ja się nauczyłam troszkę szydełkować to każdy może się nauczyć! :D

      Delete
  5. Maryszku, a podasz gdzieś tutorial do śnieżynek?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja korzystałam z tego: https://www.youtube.com/watch?v=L0Y4_SQvjtg jest baaaardzo łatwy! A sam filmik bardzo dokładny i wszystko fajnie widać :D

      Delete
  6. love your snowflakes and basket! A snowflake rug would be perfect in the grey.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ohh a snowflake rug would really be a a nice decoration! but I don't think I'm able to make such a big thing yet :(

      Delete
  7. Ja robiłam koszyk z Hooked Zpagetti, który jest bardzo podobny do Bobbiny :)
    Szydełkowy dywan jest na mojej liście 'to do' już bardzo bardzo długo, lecz wciąż nie mogę się zebrać, by kupić materiały i wygospodarować odpowiednią ilość czasu :<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Może uda nam się zacząć dywaniki w przyszłym roku, skoro w tym tak jakoś nie idzie? :D A masz jakiś konkretny plan już w głowie, jak miałby wyglądać? :D

      Delete
  8. Patrząc na Bobiny żałuję, że nie szydełkuję. Machnęłabym sobie ogromny pled na kołdrę, z pewnością byłoby mi cieplej. :D
    Śnieżynki są super. W mojej kuchni też przydałoby się coś takiego. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem czy pled z bobbinów nie był by za gruby i ciężki, chociaż na pewno fajnie by wyglądał! aha i szydełkowanie jeszcze przed tobą, bardzo szybko można się nauczyć!

      Delete
  9. Aj, zachciało mi się przez Ciebie (dzięki Tobie! :D) znowu dziergać coś na drutach, no i zakochałam się w Bobbiny! ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że chociaż troszeńkę Cię zainspirowałam :D

      Delete
  10. Piękne kolory! Ja te przędze również darzę wielkim uczuciem. Nie potrafię powiedzieć "nie" kiedy jestem w pobliżu sklepu gdzie je kupuję ;). Twoja osłonka na doniczkę jest urocza!

    ReplyDelete
  11. Śliczne są te sznurki. Wyobrażam sobie z nich ciepły, gruby kocyk. Na przykład z połączonych ramionami śnieżek ;) Magia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem czy na kocyk nie był by zbyt gruby i sztywny :D ale kto wie, można kiedyś spróbować taki większy projekt :D

      Delete
  12. Z bobinów najbardziej chyba lubie jak wyglądają zwinięte w ten wielki kłębek :D i wszystko mi się w nich podoba ale jakoś nie umiem się jeszcze przekonać do wprowadzenia ich do domu :P

    ReplyDelete
  13. Czy mozna zakupic bobbiny w UK? Jeżeli tak, gdzie? Pozdrawiam i dziękuję. Agnieszka

    ReplyDelete
  14. Very nice blog! Congratulations!

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...