Monday, December 08, 2014

Christmas Coasters - Tutorial

Hello! It's time for a typical december post - all about christmas! And the best part is I also have a tutorial for you guys! Just keep on reading for more information :)
Hej! Przyszedł czas na typooowy grudniowy post świąteczny. I mam dla was coś specjalnego - tutorial!

 My mom loves using coasters and she was asking me for some christmas coasters for.. over a year! And two weeks ago I finally pulled myself together and started sewing them. I decided to make them not from special christmas fabrics - because not everyone buys fabric like that.  To make these coasters you just need green, red and maybe white/grey fabrics. I used some old clothes for my trees (yay for recycling!).
Moja mama uwielbia używać różnych podkładek pod talerze i kubki i prosi mnie o taki świąteczny zestaw już od.. ponad roku! I w końcy dwa tygodnie temu zebrałam się i zaczęłam szyć. Postanowiłam nie wykorzystywać typowych świątecznych tkanin - bo przecież nie wszyscy takie kupują. Do zrobienia tych podkładek będziecie potrzebować tylko zielonej, czerwonej i może białej/szarej tkaniny. Ja wykorzystałam tkaniny ze starych ubrań (jupi, recykling!).
If you like all kinds of christmas decorations and you want to buy anything this tutorial is perfect for you :) Quick and easy! Just click >> HERE << for a detailed tutorial!
Jeśli lubicie wszelkiego rodzaju dekoracje świąteczne i nie chcecie w tym roku nic kupować to ten tutorial będzie dla was idealny :) Szybki i łatwy! Wystarczy kliknąć >> TUTAJ << żeby przekierowało was na stronę z dokładnym tutorialem!
And it's not the end of my ideas for simple christmas decorations.. I have two more things for you: fabric christmas tree ornaments and a basket with snowflakes (BOBBINY). I just need to finish the second one!
I to nie koniec moich świątecznych pomysłów.. Mam dla was jeszcze dwie rzeczy: materiałowe, bardzo proste ozdoby na choinkę i koszyczek ze śnieżynkami (BOBBINY). Tylko muszę jeszcze dokończyć ten drugi!
I really hope that the tutorial will be usefull for you! Let me know what you think about it :)
Have a nice day everyone, and don't forget - IT'S TIME TO LISTEN TO RADIO RMF CHRISTMAS! :D
Mam nadzieję, że tutorial wam się przyda. Dajcie znać co o nim sądzicie :) Życzę miłego dnia.. i nie zapomnijcie.. CZAS NA SŁUCHANIE RMF FM ŚWIĘTA! :D

2 comments:

  1. Bardzo ładne;) rzeczywiście, z materiałów nieświątecznych powstała podkładka w 100% świąteczna:) Magia;D

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...