Wednesday, December 17, 2014

Christmas Cards + A Simple Tutorial

Christmas is almost here - yay! Can't wait for this full of love (and gifts!) and happiness time. Now of course is the big week of preparations: cleaning, shopping and.. card making! I made my cards two days ago, I am shipping them today and really hope they will arrive just before the 24th December!
Święta już tuż tuż - jupiii! Nie mogę się doczekać tych dni pełnych miłości, radości i.. prezentów! Teraz oczywiście jest tydzień wielkich przygotowań: sprzątanie, zakupy i.. robienie kartek! Ja zrobiłam swoje karteluchy dwa dni temu, dzisiaj mam zamiar je wysłać.. mam nadzieję, że dotrą przed 24 grudnia!

My christmas cards are very simple and very colorful. I made them using amazing papers from GOscrap - it's probably the best christmas collection I have ever seen! 
Moje kartki świąteczne są bardzo proste i bardzo kolorowe. Zrobiłam je używając przepięknych papierów od GOscrap - to chyba najlepsza zimowa kolekcja jaką w życiu widziałam! 
As I said, the cards are very simple - I didn't want to cover these beautiful drawings with anything!
Tak jak mówiłam, kartki są mega proste - nie chciałam niczym zakrywać tych pięknych grafik!
Some of the cards look almost the same (sweater & gloves).
Brakło mi pomysłów, więc niektóre kartki są takie same :P
Which are my favourite? Undeniably the cards with sweaters! :D
Które podobają mi się najbardziej? No oczywiście że te ze sweterkami! :D
Even though they are very simple, they still look quite nice, don't you think?
Mimo że są bardzo proste i tak wyglądają całkiem fajnie, prawda?
I really admire people who make several dozen cards for christmas.. I made 8 and I was very tired and didn't have ideas for more cards! :D
Naprawdę podziwiam ludzi, którzy robią kilkadziesiąt kartek na święta.. Ja zrobiłam 8 i już nie miałam pomysłów.. do tego strasznie się zmęczyłam! :D

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

Ok now another christmas related thing - I have a childishly simple tutorial for you guys! I'm showing, step by step, how to sew christmas ornaments from fabric scraps!
A teraz czas na kolejną rzecz związaną ze świętami - mam dla was dziecinnie prosty tutorial! Pokazuję, krok po kroku, jak zrobić proste bombki na choinkę ze skrawków tkanin!
If you still didn't make anything for your christmas tree, try out this tutorial - it's fast, easy and these christmas ornaments are perfect when you have cats/dogs at home.. they won't break them for sure!
Jeśli jeszcze nic nie zrobiliście na swoje drzewko, spróbujcie tego tutka - jest szybki, łatwy i bombki które zrobicie będą idealne jeśli macie w domu koty lub psy.. nie ma szans żeby takie ozdoby potrzaskały! :D

You can find the tutorial >> HERE << !
Tutorial możecie znaleźć >> TUTAJ << !


Have a nice week everyone!
Życzę udanego tygodnia!

12 comments:

  1. niesamowicie podobają mi się te kartki. genialne!
    miłego:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję Sandrynko! zasługa papierów, są tak piękne że prawie nic nie trzeba robić z nimi :D

      Delete
  2. Aaaaa cudneeee <3 Na pewno adresaci się bardzo ucieszą :)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. dzięki! i tak jak pisałam wyżej, to głównie zasługa papierów :D

      Delete
  4. Jakie urocze są te kartki! Uwielbiam :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję! tak jak pisałam - zasługa papierów :D

      Delete
  5. Super kartki :)
    NIEZAPOMNIANYCH ŚWIĄT ♥

    ReplyDelete
  6. Karteluchy są boskie :)) moja już siedzi sobie dzielnie na maszynie i przypomina o Tobie :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...