Wednesday, December 24, 2014

Nordwoodrings - wooden jewellery

Attention - post NOT about Christmas! :D
Uwaga - post NIE o Świętach! :D

Hello everyone! I'm here today with a new review! This time I will show you something that most of us, girls, love - jewellery. But I have to admit I don't really like wearing jewellery.. except simple necklaces, rings and tragus earrings! Most of the rings I see in shops are a bit trashy.. but a few weeks ago I found a perfect website, with WOODEN rings - yes, wooden! Sounds great, right?
Hej! Dzisiaj mam dla was małą recenzję! Tym razem pokażę wam coś co większość kobiet uwielbia.. czyli - biżuterię! Ale sama na wstępie muszę przyznać że nie lubię nosić świecidełek.. jedynie proste naszyjniki. pierścionki i tragusy! Większość pierścionków jakie widuję w sklepach są - trzeba to przyznać - dość tandetne.. ale kilka tygodni temu odkryłam DREWNIANE pierścionki! Brzmi świetnie, prawda?
A lovely couple, wife and husband, created NORDWOODRINGS from their passion and love for wood.. and because the wife has an allergy for all kinds of metals! So if you have a similar problem, these rings are a good solution :)
Przemiła para, żonka i mąż, stworzyli NORDWOODRINGS z ich wspólnej pasji i miłości do drewna.. no i dlatego, że Pani żona ma alergię na metale! Więc jeśli macie podobny problem, te pierścionki sprawdzą się idealnie :)
Every ring is made as a custom order - so you can choose how it will look like. Colours, patterns and even the width!
Każdy pierścionek jest robiony na indywidualne zamówienie więc możecie sobie sami wybrać kolor, wzór i nawet szerokość pierścionków!
I really think that these kinds of gifts are perfect for every occasion. Admit it girls, you love receiving flowers and rings :D
Naprawdę uważam, że tego typu pierścionki to świetny prezent na każdą okazję. No przyznajcie się, przecież każda kobieta kocha tak naprawdę dostawać kwiaty i pierścionki :D
I received two rings for this review and I really like them both but the ring that cought my eye the most is the one below:
Do recenzji dostałam dwa pierścionki i oba bardzo mi się podobają, ale jest jeden, który skradł mi serducho najbardziej:
Light wooden ring with runes - perfect solution for me. And I will buy it in 2015, I just need to save some money! And which rings from Nordwoodrings you like the most?
Jasny pierścionek z runami - idealne rozwiązanie dla mnie. I mam zamiar go nabyć w przyszłym roku! A wam które pierścionki od Nordwoodrings podobają się najbardziej?



Have a Marry Christmas everyone! I hope you will spend this day with your love ones :)
Wesołych Świąt kochani! Mam nadzieję, że spędzicie ten czas wśród bliskich :)

5 comments:

  1. Bardzo pomysłowe i wyjątkowe obrączki. Mnie się podobają te kolorowe Pozdrawiam świątecznie. Ala :o)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odzdrawiam świątecznie :D kolorowe mają swój urok, ale ja jakoś jestem zauroczona obrączkami z runami :D

      Delete
  2. NIEZAPOMNIANYCH I MAGICZNYCH ŚWIĄT ♥

    ReplyDelete
  3. Ten pierścionek z runami faktycznie ma coś w sobie.

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...