Tuesday, July 28, 2015

Life Journal - June 2015

Yup - I'm back to my Life Journal! After a couple of months I spontaneously decided to print out some photos and make two June pages!
Tak, dobrze widzicie - wróciłam do mojego Life Journala! Po kilku miesiącach spontanicznie druknęłam zdjęcia i zaczęłam robić dwie czerwcowe strony!

 I hope you liked my previous pages, which you can see >> HERE <<. I hope I will make new pages every month this time :))
Mam nadzieję, że podobały wam się moje poprzednie strony, które możecie zobaczyć >> TUTAJ <<. I mam nadzieję, że tym razem naprawdę będę robić nowe co miesiąc :))
But now lets start with two new and colorful pages! I tried not to add too many stickers and other little accessories, photos are the most important in Project Life for me :)
Ok, no to zaczynamy :) Dwie nowe strony - starałam się nie dawać zbyt wielu dodatków.. ale wyszło jak wyszło :P Chociaż zdjęcia jak dla mnie są najważniejsze w Project Life to i tak nie mogłam się powtrzymać przed używaniem pierdół :)
 June was quite lazy I have to admit, I go unemployed so everything was hmm.. slower? I tried to relax and finish some old projects. I also started some new ones.. but you already know about it, right? :)
Czerwiec był całkiem leniwy.. stałam się bezrobotna więc wszystko troszkę.. zwolniło? Starałam się relaksować i kończyć jakieś starsze projekty. Zaczęłam też kilka nowych ale o tym już wiecie, prawda? :)
 Below you can see some details :) some headings are made just by a small brush and black ink! It's an easy and very effective way to make nice signs :)
 How do you like these two new pages? I'm so happy that I pulled myself together and finished them! Can't wait to make the July pages! There will be so many photos! :D
Jak wam się podobają dwie nowe strony? Nawet sobie nie wyobrażacie jak się cieszę, że wzięłam się w garść i je skończyłam! Już nie mogę się doczekać aż udokumentuję lipiec! Będzie masa zdjęć! :D

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

Oh and I have to show you my new toy - Instax mini 8! I'm learning to use it now (I know it's easy, but I want to get to know it better - where can I make the best photos etc. without wasting the film) and I just can't wait to use it on my friends' wedding day this Saturday!
Oh no i muszę się wam pochwalić moją nową zabawką - Instax mini 8! Dopiero uczę się go używać (tak, ja wiem że to proste ale muszę go "poznać" - wiedzieć w jakim świetle najlepiej robić zdjęcia itp. żeby nie marnować filmu) ale już nie mogę się doczekać soboty, kiedy będę robić zdjęcia tym aparacikiem na weselu moich znajomych!
 And of course - I will use the instax photos for my Life Journal as well! :D
No i oczywiście zdjęcia z tego maluszka będą też się pojawiać w moim Life Journalu! :D

Ah.. and another thing I wanted to show you.. blueberries. Who doesn't love blueberries? I'm a big fan of them - they are delicious in every single mea or cocktail! Last Saturday I went with my A.'s family to the woods to gather blueberries.. almost 3 hours of squatting but it was worth it!
I jeszcze coś o czym chciałam wam napisać.... o jagodach! Bo kto ich nie uwielbia? Ja jestem ogromną maniaczką - dla mnie są pyszne w każdej postaci! W zeszłą sobotę poszłam zbierać jagódki z rodziną mojego A., prawie 3 godziny kucania.. ale było warto!
We gathered over 3kg! This is a perfect summer time - walking around the woods, sitting on the grass and reading a book.. ahh.. I love polish summer! :)
Zebrałyśmy ponad 3kg ślicznych jagódek! I to jest to co najbardziej uwielbiam robić latem w Polsce - chodzić po lesie i czytać książki na trawie w słoneczku! :)

12 comments:

  1. Nie znoszę zbierać jagód, tak jak i innych owoców, ale z jedzeniem to juz inna sprawa :D Miałam akurat okazję jeść czeskie knedle z jagodami-wyśmienitość ^^
    Faajny aparacik :D A ja iągle robię zdjęćcia komórką albo 10 letnią cyfrówką (cud, że ten potwór jeszcze działa!).
    pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja jakoś polubiłam zbieranie owoców :D mięsnie wszystkie bolą ale jakoś wewnętrznie się uspokajam w trakcie :D
      co do zdjęć, to ja od jakiś dwóch lat nie używam cyfrówek, bo aparat w telefonie w zupełności mi wystarcza. ale takie aparaciki jak Instax czy Lomo Fisheye chętnie ze sobą zabieram :D

      Delete
  2. CZadowy PL!!!!!!!!!!!!!!!!! Trzymam kciuki żeby wszedł na dlużej do Twojego repertuaru blogowego :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki! Nie wiem czy zauważyłaś ale karty z Cat File Store też użyte :D hihi

      Delete
  3. Replies
    1. O tak, Świat Dysku <3 - nie możemy się od tej gry oderwać :D to samo z Panem Lodowego Ogrodu, tyle że przy tej drugiej grze ciągle uczymy się zasad :P

      Delete
  4. A do teraz jakim aparatem cykasz fotki? W domu wywołujesz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Większość robię telefonem i drukuje na drukarce :) do wywołania jakoś nigdy się zebrać nie mogę :))

      Delete
  5. Nie miałam pojęcia że robisz Projekt :D Strasznie się cieszę, bo mam następną fajną osobę do podglądania :P A Instaxa zazdroszczę, pewnie świetnie się z nim pracuje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie dziwię się, że nie wiedziałaś xD Ostatnio robiłam wpis w sierpniu zeszłego roku ;( mam nadzieję, że tym razem wrócę do niego na stałe!!

      Co do Instaxa, to zmarnowałam połowę filmu, bo nie ustawiałam trybów i zdjęcia nie wychodziły :( ale na szczęście już się skapnęłam co robię źle (głupia ja!!) i już nie mogę się doczekać aż go wypróbuję w górach!

      Delete
    2. Haha, lepiej późno niż później, nie martw się :) A fotek w górach już się nie mogę doczekać, pewnie znowu zrobisz coś fajnego :D

      Delete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...