Friday, July 10, 2015

Marysza in Projekt Planner DT

Some time ago I decided to resign from Art Piaskownica's Design Team.. I needed a change, something new that would pull me together. I applied for Projekt Planner's DT Call and.. I got in! Yay!
Jakiś czas temu postanowiłam zrezygnować z uczestnictwa z zespole Art Piaskownicy.. Potrzebowałam zmiany, czegoś co dałoby mi kopa do działania. Zgłosiłam się do naboru do zespołu Projekt Planner, bo akurat szukali nowych osób.. i się dostałam! Jupi!
Today is my first inspiration post at Projekt Planner's blog. I prepared a tutorial for you in which I'm showing how to make a colorful holiday planner without using expensive stuff!
Dzisiaj na blogu Projekt Planner pojawił się mój pierwszy post. Przygotowałam dla was tutorial na którym pokazuję jak zrobić wakacyjny planner.. tanim kosztem!
 Do you like it? I'm using it for 10 days now and I really love it. It has A LOT of space for writing, quotes, photos etc. I also print photos and glue them on some pages - to remember special moments. But you can read more about it on Projekt Planner's blog >> HERE << !
Jak wam się podoba? Używam go około 10 dni i naprawdę go uwielbiam. Ma dużo miejsca na pisanie, cytaty, zdjęcia itp. Drukuję i wklejam zdjęcia na niektórych stronach, żeby zapamiętać szczególne momenty dnia.. Ale o tym możecie więcej poczytać na blogu Projekt Planner o >> TUTAJ << !
 I hope I will inspire you to make your own planners more colorful and that together we will try to organise our days :)
Mam nadzieję, że zainspiruję was do zrobienia swoich kolorowych plannerów i że razem będziemy próbować organizować swoje dni :)
 Hop on to PP'b blog for more inspiration from other DT members!!
Lećcie na bloga PP po więcej inspiracji od reszty dziewczyn z DT!!

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

And as always.. some facts from my life - I fell in love with board games!! They are quite expensive so I have only a few but for over two weeks now we constatly play the Discworld and The Lord of the Ice Garden board games. They are just amazing!!
No i jak zawsze trochę prywaty - zakochałam się w grach planszowych!! Są dość drogie dlatego jak na razie mam ich tylko kilka ale od dwóch tygodni ciągle gramy w Świat Dysku i Pana Lodowego Ogrody!! Są po prostu niesamowite!
I'm a great fan of Terry Pratchett (who unfortunately died a few months ago..) so this game was a "must have".. Now I'm saving money for The Witcher board game and some another Discworld game which will be published in September (my birthday! yay :D).
Jestem fanką Terrego Pratchetta (który niestety jakiś czas temu zmarł..) więc musiałam kupić tą grę.. Teraz zbieram pieniążki na Wiedźmina i kolejny tytuł ze Świata Dysku który ma premierę we wrześniu (moje urodziny.. hihi :D).

Do you like board games? Can you recommend some titles for us? We are just beginning our adventure so we really need your recommendations! :D
A wy lubicie gry planszowe? Może polecicie jakieś tytuły dla nas? Dopiero zaczynamy naszą przygodę z planszówkami więc rekomendacje naprawdę mile widziane! :D

4 comments:

  1. Gratuluję wyboru do zespołu! Miło jest zostać wyróżnionym, tym bardziej z korzyścią dla innych :-) Planner wygląda fantastycznie :-) A co do planszówek, poszukaj wypożyczalni. We Wrocławiu mamy taką, w której można również gry kupić. Super sprawa! Można grać do woli i wypróbować różne rodzaje gier. Pozdrawiam :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki! Nie wiedziałam nawet, że takie wypożyczalnie istnieją!! Bardzo przydatna informacja :D poszukam czy np. gdzieś w Katowicach nie ma :D

      Delete
  2. Plaszówki uwielbiam! <3 Moje podium to Talisman- Magia i Miecz.
    Wiedźmin po kilku rozgrywkach robi się lekko nudny.
    A z karcianek póki co najlepszy jest Munchkin.

    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O Talismanie słyszałam od wielu osób, wszyscy chwalą!! Wiedźmin robi się nudny? No nie :D ale i tak chciałabym kupić, chociaż na kilka rozgrywek :D

      Delete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...