Monday, July 13, 2015

Book Cover Tutorial

I have two things for you today - a book cover and beautiful pillowcases!
Mam dla was dzisiaj dwie rzeczy - okładkę na książkę i cudne poszewki!

First of all - the book cover. It's holiday time, people go to the beach or lie on the grass reading a book. I always have a book with me wherever I go and it sometimes damages my books. To avoid bent edges I decided to make a super safe and useful book cover.
Na początek - okładka. Są wakacje, pogoda ostatnio nas rozpieszcze, ludzie chodzą na plażę lub wypoczywają na trawie czytając książki. Ja zawsze ze sobą zabieram książkę gdziekolwiek idę/jadę. Niestety to je niszczy :( żeby uniknąć pozaginanych okładek postanowiłam zrobić sobie bezpieczną okładkę na książkę.
I sewed it from linen and cotton. I added a special ribbon to mark where I stopped reading (instead of using bookmarks which I sometimes.. lose!)
Uszyłam ją z lnu i bawełny. Dodałam specjalną tasiemkę, którą będę zaznaczać gdzie skończyłam czytać (zamiast używac zakładek, które czasem.. gubię!)
I doodled over the cover because I didn't want the cover to be blank. I'm using it on a second book now and they are in perfect condition! This specific bookcover is good for bigger books (which in my opinion are more easily damaged in bags) and it really works for me!
Pobazgrałam na okładce pisakami Sharpie Stained bo nie chciałam, żeby okładka była taka.. nijaka :P Okładki używam już na drugiej książce i dzięki temu są w idealnym stanie! Ta konkretna okładka jest na większe książki (które według mnie jakoś szybciej się niszczą) i to naprawdę działa!
I hope that some of you are bookworms and have sewing machines at home.. because I made a detailed tutorial for you! You can find it >> HERE << on ZrobiszSam (page full of tutorials!).
Mam nadzieję, że jest tutaj trochę moli książkowych i że macie maszyny do szycia bo.. zrobiłam dla was szczegółowy tutorial! Możecie go znaleźć >> TUTAJ << na stronie ZrobiszSam (mnóstwooo tutoriali!).

I hope you will use it some day! :)
Mam nadzieję, że kiedyś z niego skorzystacie! :)

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

And now something totally different.. Pillows with Ja Cię Broszę's graphics are finished! This amazing photo is made by Mira, who is the first owner of the panda and racoon pillowcase!
A teraz coś z innej beczki.. poduszki z grafikami Ja Cię Broszę skończone! To cudowne zdjęcie jest autorstwa Miry, która jest pierwszą posiadaczką tych zwierzaków!
Please tell me what do you think about these lovely pillows! :D
Dajcie znać jak wam się podobają! Ja jestem nimi zauroczona! :D

And another thing.. cherry season is open! One of our trees has so many cherries that we are not able to gather all of them!! I have so many things to do, get rid of the pits, put the cherries into jars etc. I hope I have enough empty jars! :D
I kolejna rzecz.. sezon czereśniowy otwarty! Jedno z naszych drzewek tak obrodziło że nie nadążamy zbierać!! Mam tyle rzeczy do zrobienia.. pozbyć się pestek, zrobić przetwory itp. Mam nadzieję, że starczy nam słoików! :D
Do you like making conserves? It's my first time and this boring activity is.. exciting for me!! :P
A wy lubicie robić przetwory? Ja robię to pierwszy raz i jestem naprawdę podekscytowana!! :P

14 comments:

  1. Uwielbiam to co robisz :)
    Zapraszam do mnie na http://angelicious-stuff.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! A ja Cię pamiętam z warsztatów w Cieszynie!! :D

      Delete
  2. Nie pogardziłabym okładką, ale sama nie zrobię. :C Za to mama z pewnością skusi się na uszycie jej. :D
    Poduszki są obłędnie przesłodkie. :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj spróbować zawsze można, a jak nie to wtedy wykorzystaj umiejętności mamy :D Poduchy są słodziutkie, to fakt :D chyba sama sobie zostawię jedną lub dwie!

      Delete
  3. Kurcze, super pomysł na okładkę z materiału... Ja zawsze robiłam ze starych tapet, których mam specjalnie schowanych kilka wzorów. Na maszynie nie szyję, tylko ręcznie, ale myślę że jak zacznę się konkretnie nudzić, to i to opanuję :D
    Od kiedy pamietam w moim domu robi się przetwory w ilościach hurtowych, na chwilę obecną w obiegu jest ok. 1000 słoików ;) Z czereśni robimy kompoty, dodając do nich porzeczki, żeby mialy kolor, bo wychodzą często brudnożółte :P Takie kompoty są epickie, szczególnie wyjadanie z nich potem owoców :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jejuu stare tapety są super! Na pewno masz jakieś cudne i niespotykne wzory!
      1000 słoików?! Omg! Ja zrobiłam koło 20 i to było dla mnie dużo haha :D podziwiam!!

      Delete
  4. Zajrzałam na Twój blog dzięki stronie zrobiszsam, ponieważ również umieszczam tam swoje prace :) Okładka od razu wpadła mi w oko i jestem pod wrażeniem, bo pięknie wygląda! Super pomysł i wykonanie, pozdrawiam Cię serdecznie i bez wątpienia zajrzę tu jeszcze nie raz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki! Spróbujesz okładkę zrobić sama? Fajnie by było zobaczyć, że się komuś przyda :D

      Delete
  5. Świetny pomysł z tą okładką na książkę. Ja teraz wożę książki w torebce, by czytać w pracy i mam trochę stresa, że się mogą czymś wybrudzić.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Od ubrudzenia środka książki to taka okładka nie uchroni :P no chyba, że chodzi Ci o okładki, to gwarantuję że tutkowa okładka się sprawdza - moje książki są w idealnym stanie!

      Delete
  6. Kochana Maryszko - a ja Cię podczytuję na bieżąco. Bardzo CI dziękuje za odwiedziny i pozdrawiam ciepło.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super! Bardzo się cieszę, że tu zaglądasz!!

      Delete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...