Thursday, July 30, 2015

Wedding Guest Book for my Friends

Today I would like to show you something that I haven't made for a while.. A wedding guest book! The last one I made was about two or three years ago! This book is a gift for my friends, Weronika and Adam who are getting married this Saturday!
Dzisiaj chciałabym wam pokazać coś czego nie robiłam już baardzo dawno.. księgę gości na wesele! Ostatnio robiłam księgę jakieś dwa lub trzy lata temu! A ta akurat, jest dla moich znajomych, Weroniki i Adama, którzy mają swój wielki dzień już w najbliższą sobotę!
 Most fabrics I used are from House of Cotton - they have amazing fabrics with flowery patterns. The sign is made with Sharpie Stained fabric markers :)
Większość użytych tkanin jest ze sklepu House of Cotton - mają tam przepiękne kwiatowe wzory tkanin. A napis zrobiłam pisakami Sharpie Stained :)
Dimensions: 21 x 22 x 2 cm. It has 120 quite thick pages so the guests have a lot of space to write their wishes for the bride and groom and.. to stick in photos!
Wymiary: 21 x 22 x 2 cm. 120 dość grubych stron, więc goście będą mieli sporo miejsca na swoje życzenia i.. zdjęcia!
 We bought an Instax camera for this specific occasion - I'm going to walk around the tables with the camera and the book, so every pair has their photo in the guest book! I just have a dillemma how to fix the photos to the pages - by washi tape or by colorful scrapbooking papers? Hmm.. How do you think I should do it?
Właśnie na tą okazję kupiliśmy Instaxa - będę chodzić naokoło stołów z aparatem i księgą gości, więc każda para będzie miała swoje zdjęcie! Mam tylko dylemat jak wklejać zdjęcia - za pomocą taśm washi czy kolorowego papieru scrapbookingowego? Hmm.. a wy jak uważacie?
 I had a lot of fun making this guest book, and I hope it will be an amazing keepsake from the wedding :)
Bardzo fajnie robiło mi się tą księgę, mam nadzieję że stanie się ona niesamowitą pamiątką z wesela :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

If you are all about planning - hop on to Projekt Planner's blog for my new, colorful post. My planner is a calendar and at the same time an art journal! :D
Jeśli uwielbiacie planować - to wskakujcie na bloga Projekt Planner - pojawił się mój nowy, kolorowy post! Mój planner to kalendarz i art-journal w jednym! :D

And here.. one of my photos made by Instax mini 8. I really love the colours of the instant photos!
A tutaj.. jedno z moich Instaxowych zdjęć. Uwielbiam kolory tych zdjęć!
Can't wait to take my camera to the mountains.. ah! :D
Już nie mogę się doczekać aż wezmę moją zabawkę w góry.. ah! :D

10 comments:

  1. ooo mamo, jaka czadowa ta księga!! no i pomysł z intaxem jeszcze lepszy :P na pewno pamiątka się spodoba.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że się podoba :D mam nadzieję, że wszystkie zdjęcia ładnie wyjdą, bo na razie to co drugie mi wychodzi xD

      Delete
  2. Piękna ta księga gości, świetny pomysł z tymi wpisami i zdjęciami, to będzie niesmowita pamiątka! ;)
    Coraz częściej widzę na blogach Instaxy... i chyba też sobie takiego sprawię :D tylko jest tak wiele rodzajów, że nie wiem, który wybrać...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojojjj to ja chyba Ci nie mam jak doradzić bo to mój pierwszy Instax!! Ja w każdym razie mam Instax mini 8 :)

      Delete
  3. Wow, księga jest piękna :) To jakaś metoda transferu napisu na tkaninę, namalowałaś czy już zamówiłaś materiał z napisem? Efekt jest powalający!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napis zrobiłam pisakami do tkanin Sharpie Stained :) a czcionka jakaś z internetu!

      Delete
  4. Pomysł klasa! Masz wprawę z dziennikach, nie dziwi więc piękne wykonanie księgi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję!! Starałam się, chciałam żeby przyjaciele mieli naprawdę wyjątkową pamiątkę <3

      Delete
  5. REWELACJA!!! Niesamowity pomysł z tymi fotkami w księdze! Moim zdaniem to właśnie jest EXTRA, że nie wiesz dokładnie jak Ci ta fotka wyjdzie! ;-) A może raz taśmami a raz na papierze? Jak akurat fajniej będzie pasowało? :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Powiem Ci, że księga prezentuje się niesamowicie (już po weselu, z masą zdjęć i wpisów). Na swoim weselu koniecznie muszę mieć takie coś :D W końcu wszystkie były klejone klejem magic bo na bawienie się z taśmami czasu by nie wystarczyło :D

      Delete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...