Tuesday, June 30, 2015

Zippered Wallet XXL

Hi! As I promised earlier I am sewing a lot! Two months of unemployment has its advantages :) I have a lot of time for myself, my fabrics and books!
Hej! Tak jak obiecałam ostatnio.. dużo szyję! Dwa miesiące bezrobocia mają swoje plusy :) Mam dużo czasu dla siebie, moich tkanin i książek!

I wanted to sew something for this triangle fabric for a long time. I'm in love with this pattern and these colours! I just had to sew something for myself (at last!). I decided to make a wallet, but not the same as always :) This time I added a zipper around it, so everything inside is safely closed!
Już dawno chciałam coś uszyć z tej tkaniny w trójkąty. Uwielbiam ten wzór i te kolory! Po prostu musiałam uszyć z niej coś dla siebie (w końcu!). Postanowiłam zrobić portfel, ale nie taki jak zawsze :) Tym razem dodałam naokoło suwak, więc wszystko w środku jest bezpiecznie pochowane!
 It was my first time making a zipper around so it doesn't look perfect and I had a lot of problems during sewing! As you can see it's thick. It has a lot of pockets and I used a thick (5mm) interfacing so everything is stiff.
Pierwszy raz wszywałam zasuwak naokoło więc nie wygląda idealnie i muszę przyznać, że miałam sporo problemów w trakcie szycia! Jak widać portfel jest gruby. Ma sporo kieszonek i do tego jeszcze użyłam grubą flizeliną (5mm).. wszystko jest bardzo sztywne.
 The wallet has an extra zippered exterior pocket, one zippered pocket inside, four card slots and two simple pockets.
Portfel ma dodatkową zasuwaną kieszonkę na zewnątrz, jedną zasuwaną w środku, cztery sloty na karty i dwie zwykłe kieszonki.
 I had a big problem sewing the zipper - too many layers of fabric and interfacing! After so many problems with the zipper I decided to sew the bias tape by hand. I was doing it more than an hour but it was worth it! I was so happy when I finished it.. you can't even imagine!
Miałam wielki problem w szywaniu suwaka - zbyt wiele warstw tkanin i ta flizelina! Po tylu problemach stwierdziłam, że lamówkę wszyję ręcznie. Zajęło mi to ponad godzinę ale było warto! Tak się cieszyłam kiedy skończyłam.. nawet sobie nie wyobrażacie!
Next time I will use a wider zipper for sure, this one was too difficult to sew. Have you got any experience with similar projects? I would love to hear your opinion about this new wallet! And I really hope that the next one won't cause so many problems! :P
Następnym razem użyję szerszego suwaka na pewno.. ten się zbyt trudno wszywało. Macie jakieś doświadczenie z podobnymi projektami? Dajcie znać co sądzicie o tym nowym portfelu! I naprawdę mam nadzieję, że następnym razem szycie nie sprawi mi tylu problemów! :P

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

And now something more about our (me & Ja Cię Broszę) project! I started sewing! I made just two pillowcases yesterday, but I can't wait to make more! I'll make better photos this week for sure! :D
A teraz trochę o nowym projekcie z Ja Cię Broszę! Zaczęłam szyć :D Jak na razie zrobiłam tylko dwie poszewki ale nie mogę się doczekać na więcej! No i zrobię jakieś lepsze zdjęcia w tym tygodniu! :D
How do you like this panda pillowcase?! I have to admit.. I love it!
No i jak wam się podoba pandowa poszewka? Ja muszę przyznać że.. uwielbiam je!

4 comments:

  1. Ta poszewka jest kompletnie, totalnie odlotowa. :D Tkanina na portfelu jest cudowna i taka pozytywna. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki! Cieszę się, że się podoba :D Ja jestem totalnie zakochana w grafikach od Ja Cię Broszę <3

      Delete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...