Thursday, April 09, 2015

Geometric Pillow Tutorial

Hi there everyone! Last weeks were super busy for me. A lot of sewing and a bit of travelling! I visited Łódź for the first time in my life and met wonderful bloggers! But I will write about it in another post.. now it's time to show you some of my tutorials available for FREE at ZrobiszSam! :)
Dzień dobry! Ostatnie tygodnie są bardzo zabiegane. Dużo szycia, pracy i troszkę podróżowania! Odwiedziłam Łódź pierwszy raz w życiu - poznałam tam cudowne babeczki (w końcu!) ale napiszę o tym w następnym poście.. teraz czas pokazać wam kilka tutoriali dostępnych ZA DARMO na ZrobiszSam! :)

First tutorial I would like to show you is how to make a geometric pillowcase.
Pierwszy tutorial - jak zrobić geometryczną poszewkę.
 My pillows also have a quote, very wise words:
Na poduszkach jak widzicie jest cytat, bardzo mądry cytat:
Bycie szczęśliwym to sztuka, umiejętność czerpania radości ze zwykłych rzeczy.
Henry Ward Beecher

"The art of being happy lies in the power
of extracting happiness from common things."
Henry Ward Beecher

I'm one of those people who finds happiness in the smallest things. Almost everything makes me happy.. but of course there are days in which everything is sad and grey.. but let's just concentrate on the good times, right? These pillows remind, that I can be happy all the time :)
Jestem jedną z tych osób, które uśmiechają się na widok najmniejszych rzeczy. Prawie wszystko sprawia, ze się uśmiecham.. oczywiście są dni, kiedy wszystko jest szare i smutne.. ale skupmy się na tych dobrych czasach. Poduszki przypominają mi, że mogę być zawsze szczęśliwa :)
 As you can see these new pillows match my favourite quilt perfectly. If you don't remember how this quilt looks like, you can find the post about it >> HERE <<.
Jak widać poduszki idealnie pasują do mojej ulubionej narzutki. Jeśli jej nie pamiętacie, lub jeszcze wtedy nie znaliście mojego bloga to zapraszam do obejrzenia narzutki >> TUTAJ <<.
 The second tutorial I would like to show you is how to make an organiser for various stuff, but I use it for my crochet hooks and really tiny projects. This dotty one was a gift for We Grochy, she uses it for her business trips - I'm so happy that she likes it!
Kolejny tutorial, który chciałam wam dzisiaj pokazać jest o organizerze na różne, różniaste rzeczy. Ja mam taki z jeansu i chowam w nim szydełka i malutkie projekciki. Ten kropkowy ze zdjęcia to prezent dla We Grochy. Z tego co widzę, to zabiera go ze sobą na wyjazdy służbowe - bardzo się ciesze, że się jej przydaje!
It's a small organiser but it really can fit a lot of things - makeup brushes, crochet hooks, drawing accessories etc. If you want to make one for yourself just hop on to the tutorial on ZrobiszSam!
Organizer wydaje się mały ale naprawdę pomieści sporo rzeczy - pędzle do makijażu, szydełka, akcesoria do rysowania itp. Jeśli chcielibyście zrobić taki dla siebie, to zapraszam na ZrobiszSam!

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

And look what I bought two weeks ago! Two wonderful sewing books. Zakka - with all kinds of small, but very nice projects and a Polish book Przytulanki Szmacianki with beautiful and easy plush toy projects!
Patrzcie co ostatnio kupiłam! Dwie super fajne książki szyciowe. Zakka - która ma małe ale bardzo fajne projekty i Polską książkę Przytulanki Szmacianki - z masą łatwych, pięknych pluszowych projektów!
Have you ever sewed someting frome these books? I just can't wait for my sewing day (not soon unfortunately..) and make stuff! So many projects in my head but so little time lately :(
Szyliście kiedyś coś z tych książek? Ja tak strasznie nie mogę się doczekać mojego szyciowego dnia (niestety nie nastąpi on zbyt szybko..) żeby robić pluszaki i inne pierdoły! Tyle pomysłów w głowie siedzi, a czasu niestety ostatnio brak :(

Don't forget that all my tutorials are available for free at ZrobiszSam.pl - you can find a lot of simple (and more complicated) projects! I would love to see your works from my tutorials! :)
Nie zapominajcie, że wszystko moje tutoriale na ZrobiszSam.pl są darmowe! Mam dla was sporo prostych (i bardziej skomplikowanych też) projektów! Bardzo chciałabym zobaczyć jak je wykorzystujecie! :)


Have a nice day! And don't forget to extract happiness from common things :)
Miłego dnia kochani! I pamiętajcie - czerpcie radość ze zwykłych rzeczy :)
marysza

17 comments:

  1. poduszki sa świetne, cytat chyba wymaluję sobie na ścianie :) zaciekawiła mnie książka Zakka... muszę ją gdzieś przeglądnąć :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak dobrze pamiętam to możesz sobie ją mniej więcej przejrzeć na amazonie :D Książeczka jest malutka ale naprawdę przeurocza! :D

      Delete
  2. Taki organizer to bardzo przydatna rzecz, ciągle szukam szydełek i nożyczek. Journal z poprzedniego postu boooski:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki! Ja też ciągle gdzieś szukałam szydełek, nożyczek i jakiś agrafek.. w końcu wszystko w jednym miejscu :))

      Delete
  3. Poduszki wyszyły fantastycznie, z chęcią bym je przygarnęła :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wypróbuj tutorial! Jest sporo zdjęć i jasne instrukcje. Możesz mieć takie podusie u siebie :D

      Delete
  4. Zakka wygląda kusząco :) A przytulanki gdzieś mi już chyba przemknęły przed oczami.
    Poduchy są genialne i cytat bardzo przydatny ;) Organizer dzisiaj chodził mi po głowie, bo szydełka przybywają, a miejsca dla nich brak. Tylko elektrownia zrobila nam psikusa i dzisiaj dzien bez pradu :/
    Pozdrawiamy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gdyby mi elektrownia takiego psikusa sprawiła na jeden dzień, nazwałabym to szczęściem bo nareszcie oderwałabym się od komputera :D Zakke i Przytulanki polecam bardzo bardzo :D chociaż Zakka na allegro jest przesadnie droga - to mała książeczka, a ostatnio jak widziałam cenę to coś koło 150zł o.O

      Delete
    2. Pierwszego psikusa to zrobil facebook, bo nie dzialal w srode i nie widzialam ogloszenia z fp miasta, ze bedzie wylaczony prad ;)
      O matko!!! Cena powalajaca!

      Delete
  5. Książkę o pluszakach na pewno muszę sobie ogarnąć, bo zainspirowana Twoimi cudami sama zaczęłam z tą moją niecną maszyną walczyć- nawet zmajstrowałam królika! Maryszo, dzięki cudne, że pokazujesz te swoje dzieła, bo po każdej wizycie u Ciebie mam ochotę wyciągać materiały :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oja! Ale się cieszę! Nawet sobie nie wyobrażasz :D Jakiego królika zmajstrowałaś? Coś tildowego czy swój projekt :D?

      Delete
    2. Własny, bo ja kompletnie nie rozumiem o co chodzi z tymi liniami w wykrojach, aż głupio się przyznać :D Więc biorę szary papier i rysuję, dodaję po 1cm z brzegu (sierota jestem, duży zapas mi potrzebny) i jedziem :D Czasami pruję po trzy razy, ale jakoś idzie ^^

      Delete
  6. Organizer wygląda bardzo ciekawie. Może dla koleżanki kiedyś zmajstruję. Na razie mam w planach kilka dekoracji do pokoju córki. Myślę o poduszce-pufie. Jakie wypełnienie byś doradziła?

    ReplyDelete
    Replies
    1. W tym miesiącu będę robić tutorial na poduszke-pufe to zerkaj czasami na zrobiszsam moze sie zaniedlugo pojawi :D co do wypelnienia, to ja mam mala pufke od MoiMili z orkiszem (bardzo zdrowe) ale taka mega giga pufe (100cm srednicy, 50cm wysokosci) mam z miękkim wypełnieniem i jest naprawde wygodna. Ja najchętniej zrobiłabym pufę z wypełnieniem takie jak jest w maskotkach (np. wziąć ze starej kołdry czy coś) bo bdzie mięciutkie!

      Delete
    2. O, to my czekamy na tutorial :) Mam do przerobienia dwie pufy, w ktorych sa kulki styropianowe.

      Delete
  7. Świetnie wyszły te poduchy. Zapraszam do mnie - jest bransoletka do zgarnięcia!
    http://mana-j.blogspot.com/2015/03/bransoletka-do-zgarniecia-candy.html

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...