Sunday, July 28, 2013

Triangle Quilt At Last!

Yay! I finished sewing my Triangle Quilt at last! You can't even imagine how happy and proud I am! Of course it's crooked and totally NOT perfect, but still I have to admit I love it. It's very big- 220cm x 170cm and I also sewed a special, matching pillow cover for it! :)
Jupi! Skończyłam szyć nową narzutkę w końcu! Nawet sobie nie wyobrażacie jaka jestem szczęśliwa i dumna z niej! Oczywiście jest krzywy i całkowicie NIE idealny, ale i tak muszę przyznać, że go uwielbiam. Jest bardzo duży - 220cm x 170cm i uszyłam też pasującą poszewkę do niego! :)
As you can see the pillow cover is also quite big - 70cm x 44cm :) I sewed it from remaining triangles after I finished the quilt.
Jak widzicie poszewka też jest całkiem spora - 70cm x 44cm :) Uszyłam ją z resztek trójkątów, które mi zostały po uszyciu narzutki.
The size is perfect for a double bed. And below a little size comparison with little me! :) 
Rozmiar idealny na łóżko dwuosobowe. A poniżej małe porównanie wielkości z małą mną! :)
When I was sewing it I had no idea that it will be so big, I was just adding new stripes and triangles.. when I put it on the carpet I was really surprised how big it was!!
Szyjąc tą narzutę nie miałam pojęcia, że będzie taka wielka, po prostu dodawałam paski i trójkąty.. a jak rozłożyłam ją na dywanie to byłam w szoku jakie to wielkie!!
I forgot to make photos of the back of this quilt, but It's really simple.. made just from two fabrics. This quilt is for me, and I can't wait to put it on my new bed (someday in the future :P!) and I really don't care how the back looks like, because I will be staring at the front! :D
Zapomniałam zrobić zdjęcia tyłu, ale jest naprawdę prosty.. zrobiony z dwój kawałków tkanin. Ta narzutka jest dla mnie, i nie mogę się doczekać aż położę ją na moich nowym łóżku (kiedyś w przyszłości :P!) i naprawdę mam gdzieś jak wygląda tył, bo będę się gapić na przód! :D
What do you think about this quilt? Do you think I should be glad or on the contrary? Can't wait to hear your opinions!!
I co myślicie o tej narzutce? Powinnam być dumna czy wręcz przeciwnie? Nie mogę się doczekać waszych opinii!!

Have a wonderful Sunday,
udanej niedzieli,
marysza

P.S. Big THANK YOU for my A. for helping me (a lot!) with photos!!
P.S. Wielkie DZIĘKUJĘ dla mojego A. za pomoc (ogromną!) przy zdjęciach!!

18 comments:

  1. That looks awesome. The picture of you beside it really shows how big it is. And the quilt is lovely, I want it!

    ReplyDelete
  2. Kurde no jest przepiękna że aż brak mi słów.

    ReplyDelete
  3. Narzutka wygląda super! Myślę, że zdecydowanie możesz być z niej dumna :) bardzo podobają mi się jej kolorki i wzór :)

    ReplyDelete
  4. I love the quilt and I can't see any crookedness in it at all :)

    ReplyDelete
  5. wow! Szczena mi opadła. Już dawno mnie żaden patchwork nie zachwycił. A ten zachwyca, no zachwyca. kocham trójkąty i to czarne tło. Normalnie jest idealny! Pokłony!!!

    ReplyDelete
  6. wow boska ta narzuta, prawdziwe dzieło sztuki ;)

    ReplyDelete
  7. zdecydowanie powinnaś pęknąć na pół z dumy! Jest niewiarygodnie piękna!!!
    Zastanawiam się tylko jak dałaś radę takiego olbrzyma przepikować? Bo mnie aż trzęsie przy dziecięcej kołderce 100x70 ;)

    ReplyDelete
  8. klaudyna - ja go nie pikowałam całego, tylko na białych paskach są po dwa szwy :) nie chciałam całego pikować bo jakoś nie chciałam, żeby było widać nitek (i na bank bym go całkiem zepsuła :P)

    ReplyDelete
  9. Super! Ja tam nie widzę żeby była krzywa ;P Mnóstwo roboty, fajnie, że udało się skończyć :)

    ReplyDelete
  10. mózg masz nieidealny Maryszka bo nie dostrzega boskości tego quiltu! jest mega!! Podziwiam cię ogromnie jak cudnie go uszyłaś i widzę ten ogrom roboty! ahh!!

    ReplyDelete
  11. antilight - hahahaha nie mogę :D ale Anti ja go naprawdę uwielbiam, ale też widzę, że jest krzywy! Chociaż na zdjęciach tego nie widać :D w dwóch miejsach też mi się trochę pofalował materiał od pikowania :( ale tak czy siak go uwielbiam <3 :D

    ReplyDelete
  12. łał,ile kolorów ,Super wyszło:)

    ReplyDelete
  13. niesamowity komplet. przyznam, że od jakiegoś czasu obserwuję po cichu bloga, ale postanowiłam zostawić teraz choć mały znak z informacją, że to, co robisz jest godne podziwu. tak dalej!
    www.osowiala-sowa.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Przepiekny!! trójkąty uwielbiam, wykonałaś kawał świetnej roboty. Brawo Marysza

    ReplyDelete
  15. o wow! Marysz Ty to zodlniacha jesteś niesamowita! no przepiękna narzuta!!!!!!

    ReplyDelete
  16. A czy jest możliwość zamówienia sobie u Ciebie takiego pięknego działa ? :)

    ReplyDelete
  17. Karin Karinn - baaaardzo proszę odezwij się na e-mail, bo nie masz w profilu podanego swojego i nie mam się jak skontaktować!! :D

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...