Wednesday, April 27, 2016

Baby Wrap / Becik

I still have no time for sewing but last week I decided to break my own rules and instead of learning for my literature classes I turned my sewing machine on for a couple of hours! I'm such a rebel!
Ciągle nie mam czasu na szycie.. ale w zeszłym tygodniu postanowiłam złamać swoje własne zasady i zamiast uczyć się na literaturę wzięłam się za szycie! Taka ze mnie buntowniczka!

Whad did I make? A cute baby wrap!
A co uszyłam? Uroczy becik / rożek!
It has a thick batting inside and the from fabric is quilted (with the batting). I haven't quilted for ages and I forgot how difficult it is - my hands hurt so much when I finished sewing!
W środku jest gruba watolina a cały przód jest przepikowany (razem z waroliną). Nie pikowałam już bardzo długo i zapomniałam jakie to trudne - ręce mi prawie odpadły jak skończyłam szyć!
This baby wrap has a very long fabric strap which is attached to the main part with a velcro. Thanks to this solution you won't loose your ribbon!
Ten becik ma do kompletu baaardzo długi pasek tkaniny, który mocuje się do głównej części becika za pomocą rzepa. Dzięki temu rozwiązaniu nie zgubicie swojej kokardy!
The strap is for "closure". You can change the baby wrap into a play blanket when your child grows up.
Ten pasek służy oczywiście jako "zamknięcie". Becik można używać jako kocyka/maty do zabawy jak dziecko już z niego wyrośnie.
I'm very glad how it came out! I already gave it to my friends and I really hope they like it!
Jestem bardzo zadowolona z tego jak mi wyszedł! Już dałam becik znajomym i mam nadzieję, że im się podoba!

If you want to make a similar baby wrap, just hop on to zrobiszsam.pl to use my tutorial!
I would love to see your projects based on my tutorials :)
Jeśli macie ochotę zrobić podobny rożek, to zapraszam na stronę zrobiszsam.pl gdzie znajdziecie tutorial!
Bardzo chętnie zobaczę wasze projekty robione na podstawie moich tutków :)


Lunar and I wish you a nice day, even though today's weather is nothing like the one from the photo below!
Razem z Lunarem życzymy wam miłego dnia. Mamy nadzieję, że mimo pogody (przeciwieństwo tej ze zdjęcia) zdołacie spędzić ten dzień z uśmiechem na twarzy!

Thank you for visiting!
Dziękuję za odwiedziny!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

16 comments:

  1. Cudo! Przede wszystkim wybrałaś przepiękny materiał :D Ja się przymierzam do zrobienia koca piknikowego w wakacje, to pewnie popodglądam Twój tutek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Powiem Ci, że sama jestem zaskoczona doborem tkanin, fajnie razem pasują :D

      Delete
  2. Hmm, jest przepiękny! Podoba mi się Twój pomysł - jak tylko maluch wyrośnie, to zawsze może bawić się na swoim beciku jako na kocyku <3

    I masz wspaniałego psa, jest przecudny!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lunar dziękuje za komplement!
      Jeśli komuś w beciku będzie przeszkadzać rzep, to zawsze można go odpruć - wtedy będzie już gładki kocyk do zabawy! Przynajmniej becik nie zostanie rzucony w kąt po dwóch miesiącach :D

      Delete
  3. Świetny pomysł na prezent ! Szkoda że moja córcia już wyrosła z becików

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zawsze możesz uszyć znajomym, którzy się spodziewają :D Ja dostałam kopa szyciowego po tym jak moja znajoma zaszła w ciążę :D

      Delete
  4. Cudny! Aż żałuję, że moje dzieciaki już są duuuże (znaczy za duże na becik) :P

    ReplyDelete
  5. Wczoraj trafiłam na Twój blog, przejrzałam wszystkie wpisy i go uwielbiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Cieszę się przeogromnie, szczególnie że ostatnio bardzo mało postów dodaję :) Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej :)

      Delete
  6. gdybym miała dziecko to własnie w takim beciku bym je chciała miec ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To ja czekam aż się do mnie zgłosisz hihi :D

      Delete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...