Wednesday, January 08, 2014

Blog Swap!

Attention! This post will be quite long!
Some time ago I met Mali in the blog world, and we decided to make a little swap! I was in love with her crochet stuff and she like some of my sewing creations.
Uwaga! To będzie dość długi post!
Jakiś czas temu poznałam Mali w blogowym świecie.. no i postanowiłyśmy zrobić sobie małą wymiankę! Ja oczywiście zakochałam się w jej szydełkowych tworach, a jej spodobały się moje szyciowe pierdoły.

First I would like to show you what I have created for her - a wallet (I forgot to make photos of it!!!!!!!) with a typewriter pattern, and a small vanity bag also with the vintage pattern.
Na początku pokażę wam co ja przygotowałam dla niej - musztardowy portfel (któregmu oczywiście zapomniałam zrobić zdjęcia!!!!!) z maszynami do pisania i małą kosmetyczkę też z tym vintażowym wzorkiem.
 It has a flowery interior and is closed by two snap fasteners. I think I'll make more similar vanity bags like this, i like matching this typewriter application with completely different patterns :D
Kosmetyczka jest zamykana na dwie napy, wnętrze jest kwiatkowe. Mam ochotę zrobić więcej podobnych kosmetyczek, uwielbiam łączyć tą maszynową aplikację z całkiem innymi wzorkami :D
And now it's time to show you what a wonderful package I received from Mali
A teraz czas pochwalić się tym co dostałam od kochanej Mali

 Everything was beautifully packed - first nice surprice!
Pierwsza niespodzianka - wszystko było tak pięknie zapakowane!
 And tadaaam! As you can see one the photos below, I received an amazing crochet pillowcase (I was dreaming about a pillow cover like this for a looong time!), a coaster, a pretty notebook and last but not least.. a warm decoration for one of my mugs! Now I have two - perfect! :D
A po rozpakowaniu? Tadaaam! Dostałam przepiękną szydełkową poszewkę na poduszkę (marzyłam o takiej od dość dawna!), podkładkę pod kubeczek, śliczny mały notesik i.. cieplutkie ubranko na kubeczek! Mam teraz dwa! Idealnie :D
 How do you like them? I have to admit I'm in love! Everything is made of mustard&grey wool, and it made my room even more cozy!
I jak wam się podobają rzeczy? Ja szczerze przyznam, że jestem zakochana! Wszystko jest zrobione z szarej i musztardowej włóczki i dzięki temu mój pokój jest jeszcze przytulniejszy!
Thank you Mali so so much! You can't even imagine how happy I am, you made my day! 
If you are also in love with these lovely decorations, hop on to her blog!
>> HERE <<
Mali, jeszcze raz bardzo dziękuję! Nawet nie wiesz jak mnie to wszystko cieszy! 
Jeśli też spodobały wam się twory Mali, to zapraszam na jej bloga!
> > TUTAJ <<

And now time for a little photo challenge organised by We Grochy! I love everything this girl makes, even photo challenges - which I usually avoid :P well I couldn't resist to try to participate in this one!
A teraz czas na podrzucenie wam wyzwania foto, organizowanego przez We Grochy! Uwielbiam wszystko co ta dziewczyna robi, nawet wyzwania foto - których zazwyczaj unikam jak ognia :P no a tu nie mogłam się powstrzymać i postanowiłam wziąć udział!
The first topic is TEA. I love tea, I prefer it way more than coffee so it wasn't very hard for me to make a photo of it. But why the other stuff on this photo? Well for me, tea also equals some reading or planning the day!
Temat pierwszego wyzwania to HERBATA. Uwielbiam herbatki - wszystkie! Dużo bardziej wolę ją od kawy więc nie było dla mnie większym problemem obfocenie jej. A czemu reszta pierdół na tym zdjęciu? Dla mnie herbata równa się czytanie książki lub planowanie całego dnia!

If you are interested hop on to We Grochy's blog and check up her new challenge!
Jeśli zainteresowałam was wyzwaniem to zapraszam na bloga Groszka!
Ok I hope you were not discouraged by this long post and read it to the very end!
Have a wonderful day, full of laugh and creativity! And thank you so much for your lovely comments under the previous post!
Ok, mam nadzieję że nie zniechęcił wam ten dość długi post i dotrwaliście do końca!
Życzę wam cudownego dnia, pełnego uśmiechów i kreatywności! Ah no i dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze pod poprzednim postem!

marysza

12 comments:

  1. Ale z Ciebie szczęściara! Fajnie znaleźć taki prezent w skrzynce pocztowej. Zazdroszczę:D

    ReplyDelete
  2. Fajne te wasze wymianki :) Wyzwanie fotograficzne u groszka widziałam, dobrze, że mi o nim przypomniałaś

    ReplyDelete
  3. Oczywiście, że dotrwałam do końca :) Uwielbiam połączenie szarego i musztardowego. Same piękności dostałaś :) I tak jak ty przedkładam herbatę nad kawę oraz uwielbiam wszystko co tworzy/robi Grochu :)

    ReplyDelete
  4. Same wspaniałości - i wysłałaś, i dostałaś :-)

    ReplyDelete
  5. Śliczne szydełkowe tworki! Mnie się marzy coś z motywem maszyny, bo cały czas planuję pisać powieść. ;) Jakbyś jeszcze coś kiedyś chciała szydełkowego na zamówienie (wybierz wzór w sieci), to ja się chętnie wymienię!

    ReplyDelete
  6. Mam to szczęście że osobiście poznałam Mali :) bardzo utalentowana z niej duszyczka - co widać po jej tworach :)
    Zdjęcie na wyzwanie cudne!! przepiękny obeusik - podstawka robiąca za tło :) buziaki

    ReplyDelete
  7. Taka wymiana to musi być największa radość dnia - otwierasz skrzynkę, a tam niespodzianka:D W dodatku wyczekiwana i szyta na miarę;)

    ReplyDelete
  8. Swietna wymianka :))) Kurcze jak patrze tak na Twoje działania mam ochote chwycic za maszynę i uszyć coś czaderskiego :D

    ReplyDelete
  9. Sliczna ta poduszka. Wlasnie szydelkuje pokrowiec na poduszke, wiec z przyjemnoscia podgladam inne wzorki. Pozdrawiam Hardaska

    ReplyDelete
  10. Mam piękny musztardowy komin. Uwielbiam nim opatulać szyję;)

    ReplyDelete
  11. szara i musztardowa włóczka ciekawe połączenie, może mnie te kolory zainspirują :)

    ReplyDelete
  12. Piękny prezent dostałaś :) Podoba mi się kolorystyka Twojego zdjęcia, szczególnie tego czegoś, co robi za tło ;)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...