Monday, January 06, 2014

XXL Wallet Madness

Ok now this is a real madness! From 28th December I sewed 7 XXL wallets! Some of them are for blog swaps, other for friends and one for me. I really love the end effect of each wallet but there are some annoying moments during sewing - like for example making the zipper poecket or the last stage of sewing (too many layers and my sewing machine has problems with them).
Naprawdę szaleństwo! Od 28 grudnia uszyłam 7 portfeli XXL! Kilka z nich poszły na wymianki blogowe, inne dla znajomych no i jeden dla mnie. Bardzo lubię efekt końcowy tych portfeli ale jest też kilka bardzo irytujących momentów w trakcie szycia - np. szycie zasuwanej kieszonki lub ostatni etap szycia (zbyt wiele warstw z którymi moja maszyna sobie czasami nie radzi).

But now lets stop complaining! Here are some of my favourite ones which I sewed lately!
Ale dość narzekania! Przedstawiam wam kilka moich ulubieńców!

 The one below is made of amaaaazing fabrics from SODAlicious! I'm so happy I received them as a Christmas gift! 
Portfel poniżej zrobiony jest z niesamowiiiiiiitych tkanin od SODAlicious! Jestem mega szczęśliwa, że dostałam je na mikołajki! 
 The interior is quite delicate, from a flowery pastel pink fabric.
Wnętrze zrobione z delikatnej pastelowej tkaniny z kwiatowym wzorkiem.
 It's such a pleasure working with fabrics like these. Below a XXL wallet sewed from Melody Miller's Vintage Typewriter fabric - I have just about 60x60cm left of it.. uhh need to buy more! MORE!
Sama przyjemność pracować z takimi tkaninami. Poniższy portfel zrobiony z niesamowitego materiału od Melody Miller. Zostało mi go tylko około 60x60cm.. potrzebuje więcej! WIĘCEJ!
 Interior made of various fabrics :)
A środek zrobiony z przeróżnych tkanin :)
 And here.. here the one that stole my heart. Perfect fabrics and perfect colours! This one I will probably save for myself, because every time I'm looking at it I have a big smile on my face! 
A tutaj portfel który skradł mi serce. Idealne tkaniny i idealna kolorystyka! Ten egzemplarz pewnie zostawię dla siebie, bo za każdym razem jak na niego patrzę to mam mega uśmiech na twarzy! 
 The interior also has a bit of this lovely geometric fabric plus some flowery elements.
Środek też ma troszkę tej cudnej geometrycznej tkaniny plus kilka kwiatowych elementów.
How do you like them? Which is your favourite? I showed you only a few of the wallets I sewed lately because this post would be way too long! :D
I jak wam się podobają? Który najbardziej przypadł wam do gustu? Pokazałam wam tylko kilka z portfeli, które ostatnio uszyłam bo post byłby zbyt długi! :D

And what have you been doing in this free time?
Have a wonderful day,
A wy co porabialiście w ten wolny od pracy czas?
Życzę wam cudownego dnia,
marysza

17 comments:

  1. wszystkie cudne,
    ja w wolnej chwili podziwiam takie uszytki jak twoje i łapię doła że ja tak nie potrafię

    ReplyDelete
  2. wszystkie są świetne, jedynie minus, przynajmniej dla mnie-zbyt mało miejsca na karty ;) ale to zawsze kwestia tutaj indywidualna. Tak to są świetne, i widać że dopracowane idealnie. Brawo :)

    ReplyDelete
  3. Fantastyczne są te Twoje portfele :) Zawsze wybierasz tak fajne tkaniny, że ciężko mi się zdecydować, który najbardziej lubię :)

    ReplyDelete
  4. TWOJE PORTFELE mnie powalaja z nog!!

    ReplyDelete
  5. Śliczne!Mogłabym bez ziewnięcia wszystkie podziwiać:)

    ReplyDelete
  6. ten w trójkąty chyba bardziej przypadł mi do gustu :) ile u Ciebie kosztuje takie cudo, bo zastanwiam się nad zrobieniem sobie pogwiazdkowego prezentu, a przy okazji jestem w potrzebie, bo mój portfel się rozlatuje :>

    ReplyDelete
  7. Teresa Klajmon - założę się, że jakbyś spróbowała to byś zrobiła taki sam! ten tutorial jest naprawdę łatwy! :D

    KaroDeco - no właśnie mi tyle kieszonek pasuje, niby wkładam po dwie karty do jednej przegródki ale i tak mi pasuje :D ale łatwo można przerobić i zrobić zamiast 4 to np. 6 przegródek!

    all that scrapbookin - nie takie mooooje :P wszystko zasługa tutorialu!

    zireael - odezwałabyś się do mnie e-mailowo? bo wszędzie szukam Twojego e-maila i znaleźć nigdzie nie mogę! :(

    Dziękuję za miłe słówka! :D

    ReplyDelete
  8. piękne rzeczy tworzysz :) aż miło popatrzeć :):):)
    udanego wieczoru :)
    Magda

    ReplyDelete
  9. Świetny ten geometryczny wzór:-) nie dziwię się,że jesteś nim zachwycona:-) mnie też oczarował:-) czyżby to była znajoma maszyna...

    ReplyDelete
  10. Świetne te portfele! :) Taki materiał w maszynę też bym chętnie kupiła! Ale dopiero, jak nauczę się szyć. :)

    ReplyDelete
  11. Dziewczyno, jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego talentu :o
    Koniecznie dodaję Cię do obserwowanych :)

    ReplyDelete
  12. Maryszko boskie te Twoje portfeliki!!! :))))))))))))
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku kochana:***

    ReplyDelete
  13. Śliczne portfeliki i ile ich naszyłaś! Sporo jak na te kilka dni!

    ReplyDelete
  14. Te portfele są świetnie!! Choć i zgubne bo jak tu się takim nie pochwalić (zwłaszcza na zakupach ;) )

    ReplyDelete
  15. Podziwiam Cię za szycie portfeli - i to w takiej ilości! Szycie ich wymaga tyle precyzji, a Ty sobie z tym radzisz doskonale:)

    ReplyDelete
  16. Ha!! Mój Ci on cudo najcudniejsze :))) Maryszku ejstes mistrzynią maszynyy :))

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...