Tuesday, October 21, 2014

Two new wallets - long post!

Hello friends! Today's post is a very long one! I am not writing post regularly here because.. I got a job! I was not really looking for work, I wanted to start looking for it in November, but when works finds you - you should accept it, right? So now I am teaching English! And beauce of that I have less time for my sewing.. but maybe it's just the matter of organising time? Time will show!
Hej! Dzisiejszy post będzie baaaardzo długi! Ostatnio znowu nie piszę tutaj regularnie bo.. dostałam pracę! Nie szukałam żadnej pracy za bardzo, chciałam zacząć szukać dopiero w listopadzie ale jak praca sama kogoś znajduje, to trzeba brać, no nie? No i teraz uczę angielskiego w Centrum Szkoleniowo Tłumaczeniowym! I przez to mam mniej czasu na szycia.. ale wydaje mi się, że to wina tego że nie potrafię się zorganizować. Mam nadzieję, że to się zmieni!

Now, I would like to show you two new wallets! For the first one I used my last XXL wooden button.. ahh I need to buy more of them, they match everything perfectly!
A teraz chciałabym wam pokazać dwa nowe portfele! Do uszycia pierwszego użyłam mojego ostatniego drewnianego guzika XXL.. ahh muszę zrobić jakieś większe zamówienie na nie, bo pasują idealnie do wszystkiego!
 The interior here is quite simple, white & yellow & lack colours.
W środku tkaniny bez wzorków (oprócz dwóch paseczków z owieczkami).
 I made it for a special girl from Owca Prodakszyn! I really hope she likes it :)
Ten owieczkowy portfel zrobiłam dla Owca Prodakszyn! Mam nadzieję, że go polubiła :)
 The second wallet doesn't have an owner yet! For the exterior fabric I used the Ikea flowery fabric, it is so delicate.. And the plastic pink button matches the fabric!
Kolejny portfel jeszcze nie ma właściciela :) Zewnętrzna tkanina kupiona w Ikei, jest tak cudownie delikatna..A różowy guziczek idealnie do niej pasuje, no nie?
 The interior is also quite delicate, pastel colours everywhere! White & mint green stripes, pastel pink and pastel bloue flowery fabrics. It couldn't be more sweet! :P
Środek też jest delikatny, pastelowe kolory wszędzie! Biało-miętowe paseczki, pastelowe kwiatowe tkaniny. Chyba nie mógłby być bardziej słodki! :P
 I also used one of my vintage fabrics for this wallet. This pink one is a really old one and still it's colours are vivid, I wish they made fabrics like that now..!
Użyłam w nim też jedną z moich vintażowych tkanin. Te różowe kwiaty są naprawdę stare a najlepsze jest to, że kolory są wciąż żywe, szkoda że już nie robią tak trwałych wzorów..!
More wallets are on their way, I prepared pieces of fabrics and I just need to find some time for sewing. I wish I could sew at night.. but I'm too lazy to do it :P
No i więcej portfeli już będzie niedługo, już wszystko mam powycinanie tylko muszę znaleźć czas na szycie. Chciałabym szyć po nocach.. ale jestem na to zbyt leniwa :P

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

Now some private informations! First - I started painting my workshop! Well, it won't be just a workshop it will also be a kitchenette (small kitchen). I finished painting the walls yesterday.. now I am waiting for a day off to put a wallpaper on one of the walls!
A teraz trochę prywaty! Zaczęłam w końcu malować swoją pracownię! No, to nie będzie tylko pracownia - to też będzie mała kuchnia. Wczoraj skończyłam malować ściany.. a teraz muszę czekać na jakiś wolny dzień, żeby wytapetować jedną ścianę (mamy na niej styropian więc malowanie nie wchodzi w grę)!
 I really hope I planned everything right and that the workshop will look nice and give me everyday energy for sewing, crocheting, journaling and painting! Keep your fingers crossed!
Mam nadzieję, że dobrze wszystko zaplanowałam i pracownio-kuchnia będzie dobrze wyglądać. No i że będzie mi codziennie dawać kopa do szycia, szydełkowania, journalowania i malowania! Trzymajcie kciuki!

And another thing - big hello from my lovely Lunar! Look how big he is now. It's incredible, he has almost 10 months and already sooooo big! And very noughty.. but I love him anyway :P
A na koniec - wielki uśmiech od Lunara! Patrzcie jaki już jest ogromny. To niesamowite. Ma 10 niecałe 10 miesięcy a już jest taaaaki ogromny! I bardzo niegrzeczny.. ale i tak go kocham :P
Hope the warm autumn days are not over.. The weather on Saturday ad Sunday was just perfect. I could lay on the grass all day! :)
Mam nadzieję, że ciepła złota jesień się jeszcze nie skończyła.. Pogoda w sobotę i niedzielę była po prostu idealna. Mogłabym leżeć na trawie cały dzień! :)

Hope your weekend was as good as mine! Wish you a good week everyone!

18 comments:

  1. Super portfele :)
    Gratuluję pracy i życzę dobrej organizacji ze wszystkim. No i ciekawa jestem efektu malowania :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama jestem ciekawa jak mi wyjdzie ta pracownio-kuchnia :D mam nadzieję, że niedługo się dowiemy!

      Delete
  2. portfeliki bardzo ładne powodzenia w remoncie ,a pisina cudowna

    ReplyDelete
    Replies
    1. psina cudowna ale czasami taka wredna.. że szkoda gadać :D

      Delete
  3. Portfele cudowne! Sama noszę moje drobniaki w materiałowym woreczku, bo nie dopatrzyłam się jeszcze w żadnym sklepie takiego idealnego, takiego w sam raz dla mnie... :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jakby co to jestem do dyspozycji :D u mnie przynajmniej można sobie wybrać tkaniny! :D

      Delete
  4. Portfele oczywiście przepiękne:)ciekawe co tam zmalowałaś:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak pisałam wyżej - sama jestem ciekawa jak to wyjdzie :P

      Delete
  5. bardzo fajne portfele! czy opisujesz gdzieś na blogu, jak je zrobić? chodzi mi o to, jakie kawałki materiału trzeba powycinać i w jakiej kolejności potem zszywać :) pozdrawiam kolorowo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Katie, tutorial jest stąd: http://elily00.wordpress.com/tutorials/wallet/ :) Jest dość łatwy i ma mnóstwo zdjęć!

      Delete
  6. Gratulacje nowej pracy :)
    Portfele super, tak pięknie i precyzyjnie wykonane.
    U mnie też dziś o portfelach, a raczej portfelikach :)

    ReplyDelete
  7. Congratulations for the job! :) I hope you enjoy teaching as much as I do! :) I'm doing my teaching practice right now and it's so much fun :) Where are you teaching? How many people are there in your group(s)?
    The wallets look lovely as always, and I'm curious how your studio will turn out. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Kata! I am teaching in something like a private language school. My groups are tiny - two people (for now, I will have maybe more in the future) and mostly just individual classes. It's fun and I love it really but I it is also a bit stressful! I want kids to like me! :D You know - when the kids like the teacher the classes are easier and nicer! And I have classes with all kinds of people, the age varies from 9 to 27! nd how about you? You problably have classes with a lot of people, right? :D

      Delete
    2. P.S. Kata I can't find your e-mail anywhere! Could you please contact me by e-mail? I have to ask you an important question :P

      Delete
  8. Marysza, przecudne portfele!:)) Gratuluję znalezienia pracy (hm, czy też raczej bycia przez tę pracę znalezioną) :D i powodzenia:)

    ReplyDelete
  9. Piesek rośnie jak na drożdżach!
    Piękne portfele, ten kwiatowy jest taki kobiecy :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...