Friday, October 31, 2014

Drawing Challenge: Book

It's time to show you my simple illustration for Mała Ichi's newest Drawing Challenge! I won the "recipe" challenge and I was asked to think up a new topic. First thing that came to my mind was.. a book! And below, you can see my interpretation of the topic :)
Najwyższy czas pokazać wam moją amatorską ilustrację na najnowsze Wyzwanie Rysunkowe u Małej Ichi! Ostatnio wygrałam wyzwanie z "przepisem" i zostałam poproszona o wymyślenie nowego tematu. Pierwsza myśl jaka wpadła mi do głowy to.. książka! No i niżej widać moją interpretacje tematu :)
As you can see, it's not just a traditional book.. it's an ebook on my Kindle! I don't know what came into me that I draw an e-reader, but I am glad that I did it. Maybe the illustration isn't perfect - flowers are way too crooked and too simple, but I like it!
Jak widać na moim rysunku nie ma tradycyjnej książki.. tylko jest ebook na Kindlu! Nie wiem co mnie wzięło na narysowanie czytnika książek, ale cieszę się że to zrobiłam. Może i praca nie jest idealna - kwiaty są zbyt krzywe i zbyt proste, ale i tak ją polubiłam!
I don't know if you have noticed but the text in the e-reader drawing is.. just a printed page! The page is from one of the books I finished reading a month ago The Lawender Room by Nina George. I love this book and I'm happy that I could save at least one quote in a special way.
Nie wiem czy zauważyliście ale tekst w czytniku to nie rysunek.. tylko wydrukowana strona książki! Kartka jest z książki Lawendowy Pokój autorstwa Niny George, ostatnio tą książkę czytałam i muszę przyznać, że jest świetna. Cieszę się, że jeden z moich ulubionych cytatów tej książki zachowałam w wyjątkowy sposób.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

On the photo below you can see another simple illustration I was working on. It's finished now but I will show you it.. on a fabric! As soon as I will get my first payment from work!
A na zdjęciu niżej zajawka kolejnej ilustracji nad którą pracowałam. Już ją skończyłam, ale chciałabym ją wam pokazać na tkaninie! Jak tylko dostanę swoją pierwszą wypłatę to zamówię sobie wydruk na kretonie!
I would love to hear your opinions about my interpretation of the "book" topic.
Chciałabym się dowiedzieć co sądzicie o mojej interpretacji tematu "książka"..

I hope you will join the challenge too! It's a great motivator!
I mam też nadzieję, że dołączycie do zabawy! To naprawdę świetny motywator do działania!

Have a nice weekend everyone 
Życzę udanego weekendu 

17 comments:

  1. przepiękny rysunek <3 trzeba było w sobotę na kubku taki machnąć :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. taki rysunek to dla mnie długie godziny pracy.. w życiu nie dałabym rady tak na zawołanie narysować coś ładnego :D

      Delete
  2. Cudne!! I super poradziłaś sobie z tematem! sama czytam na czytnikach więc jest to tym bliższe mojemu sercu!
    BUZIAK :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja czytam najwięcej papierowych, ale co trzecią książkę staram się czytać na czytniku :D o dziwo jest to dużo wygodniejsze od tradycyjnych książek! :O

      Delete
  3. Mnie się bardzo podoba, tym bardziej, że właśnie zamawiam swojego papaerwhite'a :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paperwhite to wyższa półka :D ja mam kindle 5, tego zwykłego bez podświetlenia :D lepszego do książek nie potrzebowałam jakoś :D

      Delete
  4. Przepiękna ilustracja! A kwiaty mi się bardzo podobają :) Są piękne!
    Pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  5. Maryszka! Zęby z podłogi zbieram bo mi szczęka upadła… weź proszę się nie pokazuj z takimi cudami bo mis ię schować chce! I nie mów nic o tym, że powinno być lepiej czy coś bo jest świetnie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anti, Ty chyba naprawdę nosisz złe okulary :D Powiem Ci tak, jak moje znajome z ASP we Wrocku to zobaczą to pewnie to wyśmieją :D a odwiedziłam je ostatnio to wiem, że by tak zrobiły :P

      Delete
  6. Beautiful drawing..i wish i can draw like you did :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Practice makes perfect.. so you should try to draw something similar! :D

      Delete
  7. Wspaniala ilustracja, nie moge sie na nia napatrzec!

    ReplyDelete
  8. rysunek jest po prostu geniany ♥ masz wielki talent do rysowania :)
    twój blog jest taki ciepły i piękny, inspiruje mnie :> muszę go zaobserwować :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Mam nadzieję, że zostałaś na dłużej hihi :D

      Delete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...