Monday, October 13, 2014

Winter set for an 8 year old girl

Last two weekends were all about crocheting! I don't know what got into me.. but I just couldn't resist! I have so colorful yarn! And as you know - I love everything colorful!
Przez ostatnie dwa weekendy ciągle szydełkowałam! Nie wiem co mnie dopadło.. ale no nie mogłam się oderwać od tego! Mam tyle kolorowych włóczek.. więc musiałam je wykorzystać! Przecież ja uwielbiam wszystko co kolorowe!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

First I would like to show you a winter set for an 8 year old girl. But where is the little girl you ask? Well, it's me :D My A. said that this set looks like for a little kid, extremely cute! But I love it, it will match some of my dark clothes perfectly!
Na początek chciałabym wam pokazać zestaw na zimę dla 8 letniej dziewczynki. Ale pewnie zapytacie.. gdzie ta dziewczynka? No.. to ja :D Mój A. stwierdził, że ten zestaw wygląda jak dla małego dziecka, meeega słodki! Ale go uwielbiam (i zestaw i mojego A. :P). Zestawik będzie idealnie pasować do moich ciemnych ubrań.
It's the first time I ever crocheted mittens! And I have to admit they were quite easy! If you want to make similar ones, and you are a begginer like I am >> HERE << is the tutorial I used. I crocheted a matching cowl and it's the first cowl I made and looks just perfectly - I think it's thanks to the yarn I used (Merino Gold), it was so nice to make these things out of it!
Pierwszy raz robiłam mitenki! I muszę przyznać.. że były całkiem łatwe! Jeśli chcielibyście spróbować zrobić podobne i jesteście tak samo początkujący jak ja.. to >> TUTAJ << jest tutorial z którego ja korzystałam. Oprócz mitenek zrobiłam na szydełku pasujący komin i to chyba pierwszy, który wyszedł mi prawie idealnie równo - to chyba zasługa włóczki (Merino Gold) bo naprawdę pracowało się z nią cudownie!
Crochet.. crochet.. Oh I love colorful yarn so so much! About two weeks ago I ordered some amazing colors from Galeryjka Za Miastem.. look at them.. they are just perfect, right? It's the first time I bought Drops, they are a bit different from the yarn that I used earlier. But I really have to admit I love using them.
Szydełkowanie.. szydełkowanie.. Ah jak ja uwielbiam kolorowe włóczki! Jakieś dwa tygodnie temu zamówiłam cudowne kolory od Galeryjki Za Miastem.. no spójrzcie.. przecież one są idealne! To pierwszy raz kiedy mam do czynienia z Dropsami, trochę się różnią od włóczek których wcześniej używałam. Ale muszę przyznać, że naprawdę super się z nimi szydełkuje.
What have I made from Drops? A cowl for myself (yup, another one!) and I started some crochet coasters.. but I don't know how they will come out :D The third thing I am going to make from Drops is another cowl.. but this time for my good friend!
A co jak na razie zrobiłam z tych Dropsów? Komin dla siebie (tak, kolejny!) i zaczęłam też podkładki pod kubki.. ale nie wiem co z tego wyjdzie :D Trzecia rzecz jaką planuję zrobić z Dropsów to.. komin.. ale tym razem dla mojej dobrej znajomej!
What do you think about these super easy-beginner projects? Oh and I have a question for you guys: do you know any easy (for dummies) tutorials for crochet mug cozies? I tried to find some yesterday but none of them were nice! :(
Co sądzicie o moich tworach (dla początkujących :P)? Ahh właśnie i mam do was pytanie: znacie jakieś łatwe (takie łopatologiczne) tutoriale na ocieplacze na kubki? Szukałam wczoraj ale nie mogłam znaleźć żadnego ładnego! :(

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

And if you want to buy the yarn from the third photo, click in the image below!
A jakbyście chcieli takie włóczki jak widać na trzecim zdjęciu, to klikajcie w poniższy obrazek!
Have a nice day
Miłego dnia! 

22 comments:

  1. Ja ostatnio też przerzuciłam się na szydełkowanie i właśnie tworzę komin - zamotkę na jesień. Zobaczymy co będzie pierwsze...;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szydełkowanie uzależnia :D Jak skończysz swój komin, to wrzuć linka! Chętnie zobaczę go! :D

      Delete
  2. Marysza no super Ci to powychodziło
    bomba!

    pozdarwiam

    ReplyDelete
  3. Jakie urocze kolory! Chciałabym żeby wszyscy nosili się w takiej kolorystyce na jesień. *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja uwielbiam takie kolorowe dodatki bo kurtki/plaszcze jesienne mam raczej ciemne :D taki zestawik od razu mnie rozjasni :D

      Delete
  4. No super Ci to wyszło ! A kolory faktycznie słodziachne, jesień u Ciebie będzie kolorowa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. staram sie zeby zawsze byla kolorowa! :D

      Delete
  5. Cudne kolory :-) Fantastyczne kominy, a mitenki doskonałe :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. O dziwo te mitenki naprawdę robi się szybko i łatwo! Zerknij na tutorial! :D
      https://www.youtube.com/watch?v=mhS5Aya-4p8

      Delete
  6. Nie dość, że świetne te Twoje szydełkowe twory to ja chciałam zwrócić uwagę na piękną rudą modelkę. Jakoś mi się z wiewiórką skojarzyłaś ...chyba przez te piękne orzechowe oczy ;-). Dobrego dnia dla Ciebie ;-)

    ReplyDelete
  7. Super! multi-uzdolnienia widzę!

    ReplyDelete
  8. świetne kolory ! :D śliczne wszystko

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki :D co do włóczki i kolorów, to z tej serii jest jeszcze jeden motek, który ma idealny kolor <3

      Delete
  9. Piękny zestaw stworzyłaś! A te włóczki i ich kolory są obłędne :-) Ja jestem początkująca jeśli chodzi o szydełkowanie. Póki co to tworze tzw. "babcine kwadraty", chciałabym z nich zrobić poszewki i pewną dekorację do starego okna, pewnie kiedyś pokaże na blogu. Nie znam się jednak totalnie na rodzajach włóczek i jakich do czego się stosuje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też jestem początkująca i to bardzo! Babcine kwadraty to jeszcze wyższa jazda dla mnie, na razie tylko robię proste kominy, mitenki i ostatnio próbowałam podkładki pod kubki :D Ale kiedyś kwadraty babcine spróbuję, bo też marzy mi się taka własnoręcznie robiona podusia! A stosuję włóczki tak.. jak mi kolory pasują.. tylko i wyłącznie, bo też się niestety nie znam :D

      Delete
  10. SUPER! Kolory są mega! ;) Zapraszam do mnie http://handmade-with-love-by-klaudia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Szydełkuj Kochana, szydełkuj! Szkoda, że mi brakuje do tego cierpliwości albo jak już do czegoś przysiądę to i tak nigdy nie chce mi wyjść równo :) Tym bardziej doceniam pracę innych :) Miłej niedzieli!

    ReplyDelete
  12. Cudnie i kolorowo. :) Sama też chcę zająć się szydełkowaniem, ale ciągle to odkładam. A widzę, że Ty odkryłaś nowy talent. :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...