Tuesday, October 07, 2014

Weekend Sacks From My Own Fabric

Exciting news for those who do not follow my facebook/instagram profile - I designed my own fabric about a month ago! I know these days everyone can do it.. but I am still extremely happy and proud of myself :D It's just one desing with simple feathers.. but still.. I LOVE IT!
Mam ekscytujące wieści dla osób, które nie śledzą mojego facebooka/instagrama - zaprojektowałam swoją własną tkaninę jakiś miesiąc temu! Taaaaaak.. wiem, że teraz każdy może to robić ale i tak.. jestem bardzo szczęśliwa i dumna z siebie, że w końcu się za to wzięłam! To tylko prosty wzór w piórka.. ale i tak go UWIELBIAM!

You can see the fabric on the photo below :D How do you like it? I am now working on a new pattern, also very simple.. keep your fingers crossed!
Na poniższym zdjęciu możecie jak się prezentuje :D Jak wam się podoba? Teraz pracuję nad kolejnym bardzo prostym wzorkiem.. trzymajcie kciuki, żeby coś z tego wyszło!
 I also wanted to show you what I have sewn from my feathers.. two simple sacks for my weekend trips! They look very delicate, don't they? They are perfect for clean&dirty underwear.
Chcę też pokazać wam co uszyłam z moich piórek.. Na razie, na próbę - żeby poznać się z tkaniną - uszyłam dwa proste woreczki na moje weekendowe wyjazdy! Bardzo delikatne, prawda? Idealne na weekendową bieliznę.
 I used this fabric for the first time so I needed to sew something easy, just to get to know the fabric more :D It's thin, but it isn't transparent, so it can be really used for a lot of different projects :)
Tkanina jest cienka, ale nie przeźroczysta więc może być użyta do naprawdę wieeelu projektów :)
I would love to hear your opinion about the pattern! Would you like to see more of my simple fabric patterns?
Baaaardzo chciałabym się dowiedzieć co sądzicie o tym wzorku! Chcielibyście, żebym popracowała nad kolejnymi takimi mega prostymi wzorkami tkanin?

Here, a little sneak peek of the next fabric.. 
Jeśli tak, to tutaj mała zapowiedź.. nad tym teraz pracuję.. 
❤ Hugs! 
❤ Ściskam! 

13 comments:

  1. Ja ten materiał z piórkami widzę jako spódniczkę. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobry pomysł :D Ja bym też chciała takie zasłony do pokoju, ale to by kosztowało fortune :(

      Delete
  2. Wzór na tkaninie wygląda bardzo fajnie. Super, ze piórka dzięki ułożeniu wzoru można wykorzystać jako aplikacje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo często wykorzystuję jakieś nieduże wzorki jako aplikacje :D Jakby co to chętnie oddam kawałek tkaniny :D

      Delete
  3. Pióra są rewelka ! Dla mnie do ramki jako obraz 😊 A na kwiata czeka poducha 😊 pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki! A co do kwiatków, to jeszcze nie wiem kiedy tkaninę wydrukuję.. ale będzie prosta też i myślę, że na poduszce ten wzór całkiem fajnie będzie wyglądać!

      Delete
  4. Super piórka, w sam raz na jakąś poduchę ;-)
    Świetny pomysł z tymi woreczkami na bieliznę, muszę o tym kiedyś pomyśleć.
    Już nie mogę doczekać się warsztatów z Tobą na Craftshow :-) szkoda tylko, że tak późno - po 17.00 to już kryzysowa godzina dla mojego synka ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też nie mogę się doczekać warsztatów! Wiem, że godzina późna ale dzięki temu mogę poprowadzić też darmowe warsztaty z kaligrafii na głównej sali! Damy rade :D

      Delete
  5. very beautiful fabric and pattern!

    ReplyDelete
  6. Super :) Bardzo mi się podobają takie woreczki i nigdy nie mam czasu siąść i sobie takich uszyć :/,
    BUZIAK i do zobaczenia już za 11 dni :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. No to musisz się zebrać w sobie i uszyć je w końcu! Są takie łatwe i tyyyle możliwości do ozdobienia :D I do zobaczenia!! :D

      Delete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...