Friday, March 03, 2017

Rope Coasters

Hello! Today's post is going to be quite short! I just wanted to show you great coasters made of rope (cotton cord) which are really easy to sew! And they are sooooo effective!
Hej! Dzisiejszy post będzie dość krótki! Chciałam wam tylko pokazać świetne podkładki zrobione ze.. sznurka (sznurek bawełniany), które bardzo łatwo uszyć! I są baaaardzo efektowne!


I made about 20 small coaster (13cm in diameter) as gifts for my friends for Christmas and I fell in love with how the coasters look on the table! My mother "ordered" a set of 8 coaster (4 small and 4 big ones) for her birthday. She loves bright colours and she wanted something pink, but I think pink wouldn't look good on her table..
Zrobiłam około 20 małych podkładek (średnica 13cm) w ramach prezencików dla znajomych na gwiazdkę i zakochałam się w ich wyglądzie - świetnie prezentują się na stole! Nawet moja mama "zamówiła" zestaw 8 sztuk (4 małe i 4 duże) na swoje urodziny. Uwielbia jasne kolory i chciała coś różowego ale ja oczywiście stwierdziłam, że róż nie będzie zbyt ładnie wyglądać na jej stole..


So I made a pink and graphit mix! She loves them and uses them every single day at dinner time. What a relief!
Więc zrobiłam miks różu z grafitem! Mama je uwielbia i używa je każdego dnia przy obiedzie. Uf.!


The grey set below was meant for my and my A. but someone else wanted them badly (Antilight!).. I didn't have a chance to use them but still, I decided to give the set to her. I can always make another one, right?
Szary zestaw, który widzicie poniżej miał być dla mnie i mojego A. ale komuś się bardzo spodobał.. i nawet nie miałam szansy go dobrze użyć! Antilight dostała calusieńki zestaw. Bo przecież ja zawsze mogę zrobić kolejny, prawda?


Well, I can make another set for myself, but I'm probably too lazy! The cord is waiting in the wardrobe for about two months now and I still haven't made the coasters!
No.. niby mogę, ale okazało się, że na kolejny zestaw jestem zbyt leniwa! Sznurek czeka już w szafie jakieś dwa miesiące.. a podkładek jak nie było, tak nie ma.

So, how do you like them? They are quite cheap to make cuz you just need 100m of cotton rope to make a whole dinner set! Let me know if you have made similar ones in the past :)
No to jak, podobają wam się? Spróbujcie sami je zrobić, wystarczy około 100 metrów sznurka, żeby zrobić cały zestaw obiadowy! Dajcie znać czy macie już w domu podobne :)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

And now something offtopic - I've written my first post at Family Portraits' blog yesterday! It's all about March pages in my Bullet Journal!
A teraz coś z innej beczki - napisałam swój pierwszy post na blogu Family Portraits wczoraj! Jest o marcowych stronach w moim Bullet Journalu!


If you're interested, just click the FP logo below to read the post (and see a lot of photos!).
Jeśli jesteście zainteresowani tego typu postem, to klikajcie w poniższe logo. Zostaniecie przeniesieni na bloga FP gdzie możecie przeczytać posta i.. popatrzeć na sporo zdjęć!


Have a nice weekend!
Mine is going to be quite busy.. keep your fingers crossed!
Udanego weekendu kochani!
Mój będzie dość zabiegany.. trzymajcie kciuki za mnie!

4 comments:

  1. No muszę przyznać, że podstawki robią wrażenie i miałaś słuszność co do doboru kolorystycznego :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki! Ja wciąż nie mogę uwierzyć, że są tak proste do zrobienia i jednocześnie tak efektowne :)

      Delete
  2. Będę je wychwalać wszędzie i zawsze :) Cudne i całe moje, niach niach niach niach niach :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czas się wziąć za zrobienie kompletu dla siebie xD

      Delete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...