Thursday, August 09, 2012

Dotty Patchwork Planner

 Hello again from Władysławowo!
Today I would like to show you one of the notebooks I made for my first Craft Fair in Cracow few weeks ago. Dots, dots and again dots! Everyone loves them :) I made a patchwork Dotty Planner.
Size A6, 400 creamy pages with 5 colorful separating cards. Elastic band for closure and a pen.
 I used all kinds of dotty fabrics, from Michael Miller, Birch Fabrics etc.
 After I will come back from my little holidays I have to sew for another craft fair on which I am probably going.. Ah so much work in August! I hope I won't forget about anything!!! :))
 Keep your fingers crossed for good weather at the seaside!
I hope your holidays are wonderful! To this day I probably finished reading all your stories for the 'Tell Your Story' challenge! I am so thankful for every single word you wrote! Thank you so so much!

xxxx
marysza

8 comments:

  1. colorful -> adorable!!

    http://tunderilonka.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Jakie piękne cudo kropeczkowe! :D Ukochałam <3

    ReplyDelete
  3. wiesz, że grochy i groszki pożeram w każdej postaci:D

    P.S. Jaka pogoda we Władysławowie?:):P:P:P

    ReplyDelete
  4. Mam nadzieję, że Władysławowo raczy Cię słoneczkiem :) Dla mnie morze było łaskawe :)

    A kropeczkowy zeszycik jest jak zwykle świetny :)

    ReplyDelete
  5. piękny ach moje ulubione kropy

    ReplyDelete
  6. Jednak Bałtyk?:) Zahaczyłaś w końcu o Woodstock?

    ReplyDelete
  7. Paulina Mleczko - pogoda średniawa ale i tak świetnie się wybawiliśmy! :))

    Drycha - nie zachaczyłam o Woodstock w tym roku niestety :( mam nadzieję, że w przyszłym roku nadrobię!!

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...