Sunday, November 25, 2012

December Daily Project

Christmas is comming! And it's time to start magical preparations! Two amazingly creative bloggers (Kasia worQshop and Antiligt) invited me to participate in their December Daily Project! How could I say no? It's my first time with december daily but as every person - I love new challenges!
My December Daily is very small (11,5cm x 9cm) but as you can see it's very thick (about 5cm) and it's empty! Can't imagine how thick it will be after I will add some christmas plans and ideas!
 To make the main body I used some old cardboards and painted them with white acrylic paint and turquoise ink. Then added some washi tape, scrapbooking papers, numbers etc.
 There is notmuch space for writing and stiking things, but it's not a problem. I can always add some new pages instead of sticking them on the cardboards - and it will be thicker!
 I used a cotton twine to keep the cards together because I couldn't find any rings in an appropriate size!
 I know it's not a super complicated and beautiful December Daily, but I' glad I did it! Now I can start planning everything and start feeling the Christmas Magic!

This is our December Daily Prompt {check}List!
We would be so happy to see your works inspired by this project!
Feel free to join our little project and show your creativeness! :)

And don't forget to see Kasias' works:
> > > > Antilight < < < <
> > > >Kasia worQshop < < < <

Have a wonderful weekend,
marysza

19 comments:

  1. Bardzo ciekawy projekt ;)
    Pomyślę o przyłączeniu się (czyt: jak znajdę czas:))

    Rzeczywiście, czuć już święta! :)

    ReplyDelete
  2. zdecydowanie powinnaś robić więcej papierowych projektów :) a co to za tusz?

    ReplyDelete
  3. Piękny jest :) Widzę jeszcze taki szyty u Ciebie, ale pewnie musiałabyś go uzupełniać przez kilka lat :)

    ReplyDelete
  4. Śliczne kolorki i strasznie fajny pomysł!

    ReplyDelete
  5. śliczny dziennik:)

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. Uuuu I love it! jest taki maluśki, aż mam ciary! :D

    ReplyDelete
  7. Cudowny ! Ja w nadchodzącym tygodniu przymierzam się do przygotowania swojego - zarówno grudniownika jak i kalendarza adwentowego :)

    ReplyDelete
  8. REWELACJA! Śliczny ten Twój maluszek! Cudne detale! :-) Ja tez już kończę mój! :-)

    ReplyDelete
  9. Pomysł na taki journal ogólnie bardzo mi się podoba.. ale zawsze sobie myślałam, co mam w nim pisać skoro nie organizuję Świąt, a moje przygotowania polegają na przyjeździe do domu parę dni wcześniej i pomocy na ostatnią chwilę.. Ale Twój journal coraz bardziej skłania mnie do takiego pomysłu :D, choć ja nie skończyłam do tej pory mojego journala z marca ;/

    ReplyDelete
  10. Czekam z niecieerpliwoscia na efekty! Och, zeby mnie ktos tak zmobilizowal do pracy. W tej chwili np. mam pisac rozdzial do pasjonujacej ksiazki naukowej... a co robie?

    ReplyDelete
  11. Marysia Tobor-Kaplon - kochana, ja głównie mam wenę wtedy kiedy mam najwięcej roboty.. np. teraz powinnam się uczyć biznesu na kolokwium.. to co robie? - ozdabiam pokrowiec na okulary i siedze na blogach o.O - witamy w klubie :D

    ReplyDelete
  12. It is very original, i love it!

    ReplyDelete
  13. przecudny! uwielbiam Twoje papierowe dzieła. powinnaś więcej i częściej :)

    ReplyDelete
  14. Love the idea! I'll play with you!

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...